2011-03-30, 23:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffnipples
Eh? Två i veckan betingar ett högre genomsnitt ifall jag fick för mig att ta en paus. En i veckan i en hög utsträckning skulle innebära att kanske dejta 10 i veckan. Är du så här djävla dum?

Ta inte ordet intelligens i din käft är du snäll, jag är tveksam till att du ens kan uttala ordet.

Jobbar du inom vården förstår jag att du inte dejtat speciellt mycket.

Vad menar du nu? Att två i snitt inte är två i snitt. Varför inte?

Om du säger att du dejtat två i snitt så betyder ju det två i snitt i sex års tid. Hur många dejter får du det till? Två varje vecka i snitt, det är ju du som säger detta.

Om jag jobbar inom vården så förstår du att jag inte dejtat så mycket? Varför? Tror du inte att vårdpersonal kan fika med tjejer lika bra som andra?
Senast redigerad av Yori 2011-03-30 kl. 23:16.
Citera
2011-03-30, 23:20
Medlem
Stiffnippless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yori
Vad menar du nu? Att två i snitt inte är två i snitt. Varför inte?

Om du säger att du dejtat två i snitt så betyder ju det två i snitt i sex års tid. Hur många dejter får du det till? Två varje vecka i snitt, det är ju du som säger detta.

Om jag jobbar inom vården så förstår du att jag inte dejtat så mycket? Varför?

Herredjävlar! Genomsnitt för helvete! Genomsnitt! Det innebär att det kan vara högre vissa veckor och lägre andra.

Varför? Lågstatusyrke + låg intelligens. Inte speciellt sexiga manliga egenskaper men det känner du nog redan till.
Citera
2011-03-30, 23:28
Bannlyst
Citat:
Herredjävlar! Genomsnitt för helvete! Genomsnitt! Det innebär att det kan vara högre vissa veckor och lägre andra.
Så om du träffar 2 kvinnor i genomsnitt i veckan i 6 års tid så blir det 312 kvinnor för att du träffar fler kvinnor en del veckor och färre andra? Vad betyder egentligen genomsnitt då, jag kan ha missuppfattat det begreppet?
Citat:
Varför? Lågstatusyrke + låg intelligens. Inte speciellt sexiga manliga egenskaper men det känner du nog redan till.
Ja just det din fru jobbade inom vården. Trist för dig. Och för henne.
Citera
2011-03-30, 23:29
Medlem
Empresss avatar
Citat:

Nu tycker jag du beter dig som en idiot.

Skriver man "två i genomsnitt" (i veckan) så har du satt en konstant som är baserad på variansen du har haft under veckorna när du dejtat.

Att du sitter och skrävlar om att du är högintelligent och bommar på vanlig jävla simpel statistikmatte som man läser redan på Gymnasie A nivå säger en hel del om att du inte är så intelligent som du skrävlar till dig själv om.

Sedan att du försöker ta ut det på omgivningen genom att kalla andra för lågintelligenta säger ju en hel del om dig än den du riktar det till.
Citera
2011-03-30, 23:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Empress

Skriver man "två i genomsnitt" (i veckan) så har du satt en konstant som är baserad på variansen du har haft under veckorna när du dejtat.

Att du sitter och skrävlar om att du är högintelligent och bommar på vanlig jävla simpel statistikmatte som man läser redan på Gymnasie A nivå säger en hel del om att du inte är så intelligent som du skrävlar till dig själv om.

Sedan att du försöker ta ut det på omgivningen genom att kalla andra för lågintelligenta säger ju en hel del om dig än den du riktar det till.

Lär man sig inte vad genomsnitt betyder redan i sjätte klass? Det är ju inte något avancerat på något sätt. Tror faktiskt ungar i den åldern vet vad det betyder. Även om man inte gör några mer avancerade beräkningar så nog fanken förstår de begreppet i alla fall.
Citera
2011-03-30, 23:38
Medlem
Empresss avatar
Citat:
Lär man sig inte vad genomsnitt betyder redan i sjätte klass? Det är ju inte något avancerat på något sätt. Tror faktiskt ungar i den åldern vet vad det betyder. Även om man inte gör några mer avancerade beräkningar så nog fanken förstår de begreppet i alla fall.

Jo man gör detta normalt sett.
Om man inte hade min magister i mellanstadiet, han gillade ibland att gå "händelserna i förväg" så man fick lära sig det redan i 5:an.

Men nu var det närmare statistikens matte han försökte ge sig på än vanlig simpel "genomsnits" alá 6:e klass..
Det var därför jag skrev så som jag gjorde.

Citat:
Så om du träffar 2 kvinnor i genomsnitt i veckan i 6 års tid så blir det 312 kvinnor för att du träffar fler kvinnor en del veckor och färre andra? Vad betyder egentligen genomsnitt då, jag kan ha missuppfattat det begreppet?

Så nej du har inte missuppfattat begreppet "genomsnitt".
Citera
2011-03-30, 23:50
Bannlyst
Citat:
Det ska du vara glad för, speciellt när det med största sannolikhet var en gammal farbror som ville införliva dig i sina smutsiga tankar.
Det var ju vänligt att du värnade om min dygd där bland snuskona på Qruiser. Du förstod alltså inte att jag drev med dig? Hur intelligent är högintelligent? Jag skulle förmodligen kunna vara din mamma, och här sitter du och beter dig som en tölp mot kvinnliga debattörer som varit här betydligt längre än du.
Citera
2011-03-30, 23:50
Medlem
Stiffnippless avatar
Citat:
Ja just det din fru jobbade inom vården. Trist för dig. Och för henne.

Sorry, jag orkar inte diskutera mer idioti med dig du son av micro113.

Ja, läkare är verkligen ett lågstatusjobb.
Citera
2011-03-30, 23:57
Medlem
Stiffnippless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berengar
Det var ju vänligt att du värnade om min dygd där bland snuskona på Qruiser. Du förstod alltså inte att jag drev med dig? Hur intelligent är högintelligent? Jag skulle förmodligen kunna vara din mamma, och här sitter du och beter dig som en tölp mot kvinnliga debattörer som varit här betydligt längre än du.

Självklart förstod jag det redan när du skrev ditt första sinnesjuka inlägg.

What? Om min mamma hade betett sig som en idiot så hade hon också fått höra det.

Tölp? Så tidslängden man varit här är mer styrande än vilken kvalitet man levererar?

HAHAHAHAHAAHAH!

Vilka djävla idioter ni är! Satt ni på samma slutna psykavdelning för några år sedan?
Citera
2011-03-30, 23:59
Medlem
Stiffnippless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Empress

Du skriver som en idiot.

6 års tid betyder inte konstant dejtande under 6 år, vilket jag redan förklarat med ordet "paus" som kan innebära att man tar det lugnt ett tag, åker på semester eller *tadaaaa* har ett förhållande.

Ta fäste vid nästa mening jag skriver:

DU ÄR LÅGINTELLIGENT!
Citera
2011-03-31, 00:11
Bannlyst
Citat:
Du skriver som en idiot.

6 års tid betyder inte konstant dejtande under 6 år, vilket jag redan förklarat med ordet "paus" som kan innebära att man tar det lugnt ett tag, åker på semester eller *tadaaaa* har ett förhållande.

Ta fäste vid nästa mening jag skriver:

DU ÄR LÅGINTELLIGENT!

En liten uppmaning i all välmening är att du googlar på genomsnitt betyder och vad det säger så blir allt så mycket bättre för dig. Nu har du ju inte grepp om nåning. Ta och ta reda på vad genomsnitt betyder och kom igen sen!
Citera
2011-03-31, 00:20
Medlem
Stiffnippless avatar
Citat:
En liten uppmaning i all välmening är att du googlar på genomsnitt betyder och vad det säger så blir allt så mycket bättre för dig. Nu har du ju inte grepp om nåning. Ta och ta reda på vad genomsnitt betyder och kom igen sen!

Jag menar givetvis medeltal.

Ok, jag har gjort ett syftningsfel och ett skrivfel; det erkänner jag. Jag var trött.

Det är en enorm skillnad på att göra ett syftningsfel och att behöva gå om hela grundskolan som de flesta av er behöver. Ni särskriver, kan inte stava, räkna, saknar all form av allmänbildning, de flesta av er sover säkert med blöja, ni saknar all form av logiskt resonemang och ni är så politiskt korrekta att ni får ångest av att bajsa.
Senast redigerad av Stiffnipples 2011-03-31 kl. 00:23.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in