Citat:
Ursprungligen postat av Yori
Skulle jag vara obefintlig? Hur går sånt till?
Du dejtade alltså 300 kvinnor som du kände stark dragning till, som var intelligenta, trevliga och allt man kan önska och ändå så fungerade det inte. Det var ju synd eller jag vet inte, med ditt sätt att se det är det ju bättre för då är ju den kvinna du har nu annorlunda än vad hon hade varit om du bara dejtat låt oss säga 20 stycken.
Det är väl det att du är högintelligent, då har man kanske 300 dejter innan någon kvinna friar till en.
Och valde din hustru första bästa? Eller hade hon också 300 dejter eller kanske hon valde ännu bättre än du och hade 15 000 dejter? I såna fall om hon hade 15 000 dejter då måste hon vara enormt lycklig nu för bättre kap har hon ju aldrig fått.
För att du vill hata mig för att jag lyckats med allt du inte lyckats med.
Vad är du ute efter? Ska jag behöva berätta hur vi hade sex?
Stark dragning? Det är inget som man avgör efter en dejt. Sexuellt intresserad är en annan sak men knappast den avgörande faktorn.
Eftersom du inte verkar veta hur dejting går till så kan jag avslöja att man träffas på krogen, genom vänner, jobbet, i matkassan eller på någon dejtingsajt. Därifrån tar man steget till en fika eller kanske en picknick/middag. Vid detta stadie kan man kanske känna att intressen, livsmål, humor stämmer överens och då går man till steg två. Mer picknick, middag, hästridning (yuck), bowling, fallskärmshoppning (yes), vinprovning, segling eller i sämsta fall en hyrfilmskväll med middag. Funkar steg två så är nästa steg en fest där ens vänner får möjlighet till att bedöma om tjejen har alla hästar i stallet. Får man ett godkännande efter steg tre så blir det mer av moment 1,2,3 fast med inslag av sex. Steg fyra är en djupgående intervju av sina blivande svärföräldrar. Om svärföräldrarna verkar älska mig, maltwhisky, kubanska cigarrer, kan laga riktigt bra mat och delar vissa intressen med mig så är det score förutsatt att hennes väninnor inte uppvisar någon form av psykisk sjukdom.
Hur många hon dejtat skiter jag fullständigt i.