2011-03-30, 22:16
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yori
Skulle jag vara obefintlig? Hur går sånt till?

Du dejtade alltså 300 kvinnor som du kände stark dragning till, som var intelligenta, trevliga och allt man kan önska och ändå så fungerade det inte. Det var ju synd eller jag vet inte, med ditt sätt att se det är det ju bättre för då är ju den kvinna du har nu annorlunda än vad hon hade varit om du bara dejtat låt oss säga 20 stycken.

Det är väl det att du är högintelligent, då har man kanske 300 dejter innan någon kvinna friar till en.

Och valde din hustru första bästa? Eller hade hon också 300 dejter eller kanske hon valde ännu bättre än du och hade 15 000 dejter? I såna fall om hon hade 15 000 dejter då måste hon vara enormt lycklig nu för bättre kap har hon ju aldrig fått.
Hur högintelligent är man om man lyckas bomma 300 gånger? Ratad eller kanske till och med själv nobbat någon på vägen?

Det är ju ett misslyckande av rang som få skulle skryta med vill jag påstå - få intelligenta kanske jag skall tillägga.

Sen undrar man ju över frun ja - nöjde hon sig bara, eller vad hon för jeppe egentligen.
Citera
2011-03-30, 22:19
Medlem
Stiffnippless avatar
Citat:
Skulle jag vara obefintlig? Hur går sånt till?

Du dejtade alltså 300 kvinnor som du kände stark dragning till, som var intelligenta, trevliga och allt man kan önska och ändå så fungerade det inte. Det var ju synd eller jag vet inte, med ditt sätt att se det är det ju bättre för då är ju den kvinna du har nu annorlunda än vad hon hade varit om du bara dejtat låt oss säga 20 stycken.

Det är väl det att du är högintelligent, då har man kanske 300 dejter innan någon kvinna friar till en.

Och valde din hustru första bästa? Eller hade hon också 300 dejter eller kanske hon valde ännu bättre än du och hade 15 000 dejter? I såna fall om hon hade 15 000 dejter då måste hon vara enormt lycklig nu för bättre kap har hon ju aldrig fått.

För att du vill hata mig för att jag lyckats med allt du inte lyckats med.

Vad är du ute efter? Ska jag behöva berätta hur vi hade sex?

Stark dragning? Det är inget som man avgör efter en dejt. Sexuellt intresserad är en annan sak men knappast den avgörande faktorn.

Eftersom du inte verkar veta hur dejting går till så kan jag avslöja att man träffas på krogen, genom vänner, jobbet, i matkassan eller på någon dejtingsajt. Därifrån tar man steget till en fika eller kanske en picknick/middag. Vid detta stadie kan man kanske känna att intressen, livsmål, humor stämmer överens och då går man till steg två. Mer picknick, middag, hästridning (yuck), bowling, fallskärmshoppning (yes), vinprovning, segling eller i sämsta fall en hyrfilmskväll med middag. Funkar steg två så är nästa steg en fest där ens vänner får möjlighet till att bedöma om tjejen har alla hästar i stallet. Får man ett godkännande efter steg tre så blir det mer av moment 1,2,3 fast med inslag av sex. Steg fyra är en djupgående intervju av sina blivande svärföräldrar. Om svärföräldrarna verkar älska mig, maltwhisky, kubanska cigarrer, kan laga riktigt bra mat och delar vissa intressen med mig så är det score förutsatt att hennes väninnor inte uppvisar någon form av psykisk sjukdom.

Hur många hon dejtat skiter jag fullständigt i.
Citera
2011-03-30, 22:27
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffnipples

Stark dragning? Det är inget som man avgör efter en dejt. Sexuellt intresserad är en annan sak men knappast den avgörande faktorn.

Eftersom du inte verkar veta hur dejting går till så kan jag avslöja att man träffas på krogen, genom vänner, jobbet, i matkassan eller på någon dejtingsajt. Därifrån tar man steget till en fika eller kanske en picknick/middag. Vid detta stadie kan man kanske känna att intressen, livsmål, humor stämmer överens och då går man till steg två. Mer picknick, middag, hästridning (yuck), bowling, fallskärmshoppning (yes), vinprovning, segling eller i sämsta fall en hyrfilmskväll med middag. Funkar steg två så är nästa steg en fest där ens vänner får möjlighet till att bedöma om tjejen har alla hästar i stallet. Får man ett godkännande efter steg tre så blir det mer av moment 1,2,3 fast med inslag av sex. Steg fyra är en djupgående intervju av sina blivande svärföräldrar. Om svärföräldrarna verkar älska mig, maltwhisky, kubanska cigarrer, kan laga riktigt bra mat och delar vissa intressen med mig så är det score förutsatt att hennes väninnor inte uppvisar någon form av psykisk sjukdom.

Din osjälvständiga mupp - låter du kompisarna välja din partner - jag dör tametusan.

Vet hon om det. Och ville gifta sig ändå.

Efter att du dessutom kollat in om hennes föräldrar dög -- och sedan hennes vänner.

Jösses -- ja, det säger allt. Lycka till med livet och med det äktenskapet.

Edit;
Hur gammal var du sa du?
Senast redigerad av micro113 2011-03-30 kl. 22:32.
Citera
2011-03-30, 22:33
Bannlyst
Citat:

Jaha så en del av de här kvinnorna du har "dejtat" är alltså dejter du ar haft när du har pratat med dem i matkassan. Då förstår jag.

När jag pratar om kvinnor jag har dejtat så är de kvinnor som jag har träffat under åtminstone några månader, ett halvår som minst innan jag kallar att jag har dejtat dem. Och där ingår kanske inte alltid träff med föräldrar men man bör ha varit tillsammans ett tag.

Men okej, om jag lägger till kvinnor jag har pratat med i olika köer på Ica, Konsum, posten och liknande och alla som man har tagit en kopp kaffe med eller en fika så kanske siffrorna ser annorlunda ut men det är inget jag har tänkt på. Jag kallar det att jag har fikat med en kvinna till exempel. Eller vi tog en promenad och tog en glass i kiosken på lilla torget. Så det är väl en definitionsfråga. Men jag har inte hållit någon räkning alls på dessa aktiviteter. Jag kanske är lite korkad möjligen men jag förstår inte varför man ska göra det? Men jag tvivlar mycket starkt att jag kommer upp i några högre siffror vad gäller att gå och fika för att man träffats i en matkö på Ica eller ute på krogen så du vinner helt klart!

Kanske du har tappat många tjejer för att dina killkompisar avrått dig. Av avundsjuka eller annat. Jag gör alltid såna bedömningar helt själv. Men du är ju högintelligent.
Citera
2011-03-30, 22:34
Medlem
Stiffnippless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113

Din osjälvständiga mupp - låter du kompisarna välja din partner - jag dör tametusan.

Vet hon om det. Och ville gifta sig ändå.

Efter att du dessutom kollat in om hennes föräldrar dög -- och sedan hennes vänner.

Jösses -- ja, det säger allt. Lycka till med i livet och med det äktenskapet.

Edit;
Hur gammal var du sa du?
Är du svensk?

Som sagt så har jag aldrig förstått mig på inavlade individers resonemang. Jag skiter i vad mina kompisar anser såvida jag redan har bestämt mig. Är jag tveksam så är deras hintar ovärderliga.

Det var hon som friade ditt infantila värdelösa åtel

Varför vill du veta min ålder? Jag tänder inte på lik.
Citera
2011-03-30, 22:40
Medlem
Stiffnippless avatar
Citat:
Jaha så en del av de här kvinnorna du har "dejtat" är alltså dejter du ar haft när du har pratat med dem i matkassan. Då förstår jag.

När jag pratar om kvinnor jag har dejtat så är de kvinnor som jag har träffat under åtminstone några månader, ett halvår som minst innan jag kallar att jag har dejtat dem. Och där ingår kanske inte alltid träff med föräldrar men man bör ha varit tillsammans ett tag.

Men okej, om jag lägger till kvinnor jag har pratat med i olika köer på Ica, Konsum, posten och liknande och alla som man har tagit en kopp kaffe med eller en fika så kanske siffrorna ser annorlunda ut men det är inget jag har tänkt på. Jag kallar det att jag har fikat med en kvinna till exempel. Eller vi tog en promenad och tog en glass i kiosken på lilla torget. Så det är väl en definitionsfråga. Men jag har inte hållit någon räkning alls på dessa aktiviteter. Jag kanske är lite korkad möjligen men jag förstår inte varför man ska göra det? Men jag tvivlar mycket starkt att jag kommer upp i några högre siffror vad gäller att gå och fika för att man träffats i en matkö på Ica eller ute på krogen så du vinner helt klart!

Eftersom micro efterfrågade min "kompetens" inom området så svarade jag på frågan och svaret gav jag med enkel huvudräkning beroende på hur mina veckor såg ut på den tiden. Jag dejtade i genomsnitt två tjejer i veckan under 6 års tid om vi bortser från ett antal förhållanden.

En dejt innefattar minst en fika.
Citera
2011-03-30, 22:40
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Som sagt så har jag aldrig förstått mig på inavlade individers resonemang. Jag skiter i vad mina kompisar anser såvida jag redan har bestämt mig. Är jag tveksam så är deras hintar ovärderliga.

Det var hon som friade ditt infantila värdelösa åtel

Varför vill du veta min ålder? Jag tänder inte på lik.
Ja, jag har förstått att hon friade till dig. Min fråga var om hon visste om att det var kompisarna som bestämde om hon "dög" - alltså valde henne.
För du klarade inte det på egen hand.

Och att det inte var henne du valde, utan hennes föräldrar och hennes väninnor - hade de varit fel, så hade hon inte dugt - för det var inte henne du älskade. Hon var kompisarnas val, och hennes omgivning fyllde dina kriterier - därför dög hon att "älska". Vad det nu kan betyda när du säger det.

Vad gör du om kompisarna ändrar sig förresten? Skiljer dig?

Eller om mamman eller pappan ändar sig på något sätt? Om en väninna nu blir psykiskt sjuk?

Du är en mupp. Jag avundas inte din kvinna. Hon har mitt medlidande.

Edit;
Din ålder - för du resonerar som ett barn.
Citera
2011-03-30, 22:50
Bannlyst
Citat:
Eftersom micro efterfrågade min "kompetens" inom området så svarade jag på frågan och svaret gav jag med enkel huvudräkning beroende på hur mina veckor såg ut på den tiden. Jag dejtade i genomsnitt två tjejer i veckan under 6 års tid om vi bortser från ett antal förhållanden.

Du har alltså lagt på minnet hur många tjejer du har fikat med genom åren. Intressant. Har aldrig hört talas om något liknande. Jo på ett boende för utvecklingsstörda var de en gång en kille som gjorde likadant.

Två tjejer i veckan i 6 års tid blir 300 hundra tjejer säger du.
Citera
2011-03-30, 22:53
Medlem
narlysimpeltons avatar
Citat:
Du har alltså lagt på minnet hur många tjejer du har fikat med genom åren. Intressant. Har aldrig hört talas om något liknande. Jo på ett boende för utvecklingsstörda var de en gång en kille som gjorde likadant.

Två tjejer i veckan i 6 års tid blir 300 hundra tjejer säger du.

samma kille som var din källa till statistik antar jag
Citera
2011-03-30, 22:55
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ta ditt lithium och gå och lägg dig kärringdjävel! Ring jourhavande kompis och gnäll där för jag är inte här för att tjafsa med påtända infantila psykfall som använder Flashback som projektionskanal.

Ha ett så bra liv som du kan få!

Kommentera aldrig mer mina inlägg. Tack!
Vad stabil, samlad och logisk du verkar. Nästan så man kan få för sig att du låter känslorna tala faktiskt - fast det vore väl kvinnligt antar jag.

Nu fungerar ju inte Flashback riktigt på det viset - om man skriver här så får man finna sig att folk kommenterar, men jag kan med fördel rekommendera ignorefunktionen, så slipper du läsa i alla fall.
Citera
2011-03-30, 23:02
Bannlyst
Citat:

Citat:
Det är väldigt enkelt eftersom man kommer ihåg roliga saker.

Intressant. Godwins lag bortsett ifrån att du inte syftar på nazism. Patetiskt, lågt och väldigt talande för din mentalitet.

52 * 6 = 312. Observera att ordet "genomsnitt" har betydelse. Vad förutom ÅK 3 matte vill du att jag ska förklara för dig?

Två tjejer i genomsnitt i veckan i två års tid betyder väl två tjejer i veckan i genomsnitt. Snittet är ju utslaget på alla tjejer du dejtade ja. Men du menar alltså en tjej i veckan men skriver två för du är så högintelligent?

Visst minns man det som var roligt, det är väl bara det att jag inte ser det som att ha fikat med en tjej för så länge sen som så roligt att jag egentligen minns det. Jag menar det var ju inte som om jag var rejält intresserad av henne då hade jag så klart minnts det. Du menar att du var djupt intresserad av dem alla okej. Och berättelsen om den utvecklingsstörda är sann. Han var ganska söt och go faktiskt.
Senast redigerad av Yori 2011-03-30 kl. 23:05.
Citera
2011-03-30, 23:10
Medlem
Stiffnippless avatar
Citat:
Två tjejer i genomsnitt i veckan i två års tid betyder väl två tjejer i veckan i genomsnitt. Snittet är ju utslaget på alla tjejer du dejtade ja. Men du menar alltså en tjej i veckan men skriver två för du är så högintelligent?

Visst minns man det som var roligt, det är väl bara det att jag inte ser det som att ha fikat med en tjej för så länge sen som så roligt att jag egentligen minns det. Jag menar det var ju inte som om jag var rejält intresserad av henne då hade jag så klart minnts det. Du menar att du var djupt intresserad av dem alla okej. Och berättelsen om den utvecklingsstörda är sann. Han var ganska söt och go faktiskt.

Eh? Två i veckan betingar ett högre genomsnitt ifall jag fick för mig att ta en paus. En i veckan i en hög utsträckning skulle innebära att kanske dejta 10 i veckan. Är du så här djävla dum?

Ta inte ordet intelligens i din käft är du snäll, jag är tveksam till att du ens kan uttala ordet.

Jobbar du inom vården förstår jag att du inte dejtat speciellt mycket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in