Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-03-30, 22:48
Medlem
Druganauts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Testa
Jag håller med dig till 100 % Gardemon!

Föga överaskande i och med att du har varit överlägset sämst i den här tråden. Du har inte bidragit med ett skit, förutom en massa hittepå utan minsta grund i något. Jag utnämner dig till logikens fiende nummer ett.

Att alltid utgå ifrån att kvinnor är passiva offer och/eller goda människor är lika illa som tvärtom.
Citera
2011-03-30, 22:49
Medlem
Citat:
Jag kan mycket väl tänka mig att rättshaveristen är en sådan person som försöker gola ned eventuella medhjälpare för att rädda sitt eget skinn.

Mycket möjligt och har han sen supit rätt friskt tidigare eller drogat och nu sitter inlåst så kommer han att må rätt dåligt och kan mycket väl prata rätt snabbt.
Citera
2011-03-30, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Druganaut
Föga överaskande i och med att du har varit överlägset sämst i den här tråden. Du har inte bidragit med ett skit, förutom en massa hittepå utan minsta grund i något. Jag utnämner dig till logikens fiende nummer ett.

Att alltid utgå ifrån att kvinnor är passiva offer och/eller goda människor är lika illa som tvärtom.

Ditt inlägg säger allt. Kom igen när du har några fakta i målet eller varför inte sakliga och objektiva argument.
Citera
2011-03-30, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gardemon
Med tanke på hans sjuka sex så är det väl inte så konstigt om hans barns mamma lämnade honom om hon inte ville ställa upp på sånt, så försök inte lägaga någon skuld på henne.

Vad är Inte sjuk sex? Hur ser du på homosexuella, bisexuella, asexuella mfl?
Citera
2011-03-30, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gardemon
Mycket möjligt och har han sen supit rätt friskt tidigare eller drogat och nu sitter inlåst så kommer han att må rätt dåligt och kan mycket väl prata rätt snabbt.

Japp! Det är bara en tidsfråga. Han kommer att börja prata hejvilt bara farbror blå får honom att inse att han kommer att tjäna på det, vilket han däremot inte kommer att göra.
Citera
2011-03-30, 22:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Så här ser ett meddelande som i slutet av januari skickades på en dejtingsajt ut. Sannolikt är det väl inte bara en person som fått det - blir nog till att höra av sig till åtskilliga personer innan man får positivt svar på något sånt här.

Användaren som vidarebefordrat det till mig ger ett trovärdigt intryck.
omfg hur kan det finnas människor som vill göra det? Kommer aldrig förstå det...
Citera
2011-03-30, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SURGUBBEN
Vad är Inte sjuk sex? Hur ser du på homosexuella, bisexuella, asexuella mfl?

Jag anser inte dom där vara sjuk sex, det jag likställer med sjuk sex är BDSM bland annat, alltså våldssex och annat. Sen får du tycka annat.
Citera
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Japp! Det är bara en tidsfråga. Han kommer att börja prata hejvilt bara farbror blå får honom att inse att han kommer att tjäna på det, vilket han däremot inte kommer att göra.

Fasen han hade ju brott på sig om våld på sin förra sambo har du en jota om vad det rörde sig om?
Varbergs Tingsrätt`?
Citera
Medlem
Tjommelisas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GummoGunnmo
Då vill jag att du specificerar vilken paragraf i Brottsbalken du åberopar. (

1 §
Den som genom våld eller genom hot som innebär eller som för den hotade framstår som trängande fara tvingar någon annan till samlag eller till annat sexuellt umgänge, om gärningen med hänsyn till kränkningens art och omständigheterna i övrigt är jämförlig med påtvingat samlag, döms för våldtäkt till fängelse, lägst två och högst sex år. Med våld jämställs att försätta någon i vanmakt eller annat sådant tillstånd.

Är brottet med hänsyn till våldets eller hotets art och omständigheterna i övrigt att anse som mindre allvarligt, döms till fängelse i högst fyra år.
Citera
Medlem
Callass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrsbarnaby
Vad gäller barnets mamma så har han ju varit hotfull även där. Bla. ska han ha hållit barnet ut från ett fönster för att skrämma/hota. Han har alltid ansetts som en rätt "pushig" person som ville höras och synas.

Vi behöver kanske inte outa oskyldiga anhöriga alltför mycket här på Flashback, men jag undrar ändå... hur gammal är sonen ungefär? Bor de på samma ort, har de mycket kontakt?

Stackars barn.
Citera
2011-03-30, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
Fasen han hade ju brott på sig om våld på sin förra sambo har du en jota om vad det rörde sig om? Varbergs Tingsrätt`?

Vet ej vilken tingsrätt det handlar om. Halmstad kanske?
Citera
2011-03-30, 22:57
Medlem
Albert.Ds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BodyContact
Exakt vilka motiv som bilderna visar eller hurvida de visar en person i källaren kan jag inte berätta. Men den som har haft profilen har lagt upp en mängd bilder under årens lopp, både sådana som verkar vara tagna av honom själv och sådana som verkar lånade från andra sajter på nätet.
Var det mer än en bild eller fototillfälle som verkade komma från den aktuella källaren?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in