Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-03-30, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Druganaut
Och hur vet du att det var på det viset? Det enda jag sett av/om henne var AB-artikeln där hon uttalade sig om sonens namn. Jag fick rätt feta golddigger-vibbar där. Men vibbar är vibbar, så därför frågade jag om någon visste något. Vad du antar baserat på dina fördomar, det skiter jag högaktningsfullt i.

Ja hatar man kvinnor så utgår man väl från att alla kvinnor är golddiggers o.s.v Så jag skiter högaktningsfullt i vad du tror.
Citera
2011-03-30, 22:32
Medlem
BodyContacts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trailsmoke
En fråga till dig som sett de andra bilderna.
Fanns det någon bild med en person på som var tagen i källaren?
(om personen var censurerad spelar ingen roll)

Exakt vilka motiv som bilderna visar eller hurvida de visar en person i källaren kan jag inte berätta. Men den som har haft profilen har lagt upp en mängd bilder under årens lopp, både sådana som verkar vara tagna av honom själv och sådana som verkar lånade från andra sajter på nätet.
Citera
2011-03-30, 22:33
Medlem
MsRojs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D1990
Jo att det är olagligt att göra det på någon annans mark förstår jag, men om kvinnorna gick med på det är även själva "tortyren" olaglig då också? Räknas det då som tortyr alltså? Vad säger lagen om BSDM(eller vad fan det heter) undrar jag alltså.

Vid ett helt vanligt samlag mellan en man och en kvinna som har sin älgskog i sin sängkammare hemma i sin stuga dom har bott i 20 år osv. Och om någon under samlaget säger "nej jag vill inte fortsätta", men den andra personen fortsätter så har man rent tekniskt om vi utgår från brottsbalken, gjort en våldtäkt.

Sen är det trots allt skillnad mellan päron och äpplen.

Vi pratar rent hypotetiskt, självklart skall vi inte kalla detta för BSMD (BDSM), detta är något helt annat killen har gjort i sin lilla håla.
Men i vilket fall, om dom kommer överens om, 1,2,3 får göras. men Mange håller tyst om överraskningarna 4,5,6 som hon/han får reda på när väl personen hänger där och gör dessa saker utan deras samtycke. Då har inte båda direkt godkänt vad som skulle hända där nere.
Citera
2011-03-30, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intefanvetjag
Fast du får väl ändå inte Silbersky bara för att du vill utan att pröjsa ur egen plånbok?

Jo. Du har, som åtalad, rätt att begära vilken advokat du vill. Sen är det upp till advokaten att tacka ja eller nej naturligtvis.
Citera
2011-03-30, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gardemon
Ja hatar man kvinnor så utgår man väl från att alla kvinnor är golddiggers o.s.v Så jag skiter högaktningsfullt i vad du tror.

Jag håller med dig till 100 % Gardemon!
Citera
2011-03-30, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Testa
Som jag sa tidigare i tråden. Han är en fullt arbetsför person.

Ok då kan han ha byggt tortyrkammaren själv och har inte behövt någon som hjäpte honom eller något som en del spekulerade i.
Citera
2011-03-30, 22:43
Medlem
Citat:
Ok då kan han ha byggt tortyrkammaren själv och har inte behövt någon som hjäpte honom eller något som en del spekulerade i.

Han har nog byggt den helt själv men han kanske har haft medhjälpare vad gäller kvinnortortyren?
Citera
2011-03-30, 22:43
Medlem
GummoGunnmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MsRoj
Vid ett helt vanligt samlag mellan en man och en kvinna som har sin älgskog i sin sängkammare hemma i sin stuga dom har bott i 20 år osv. Och om någon under samlaget säger "nej jag vill inte fortsätta", men den andra personen fortsätter så har man rent tekniskt om vi utgår från brottsbalken, gjort en våldtäkt.
Då vill jag att du specificerar vilken paragraf i Brottsbalken du åberopar. (Speciellt nyfiken blir jag på var förbudet mot inomhusälgskogar finns, men det kanske är OT).
Citera
2011-03-30, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BodyContact
Exakt vilka motiv som bilderna visar eller hurvida de visar en person i källaren kan jag inte berätta.

Okej, synd.

Det hade varit intressant att veta om någon bild tydde på fler än 2 personer. T ex någon som fotar + 2 som "motiv".

Eller om det fanns någon med en fastspänd man som motiv.
Vilket hade avslöjat om det även var manliga besökare (om det inte var han själv som var fastspänd).

Men jag köper att du inte kan berätta.
Citera
2011-03-30, 22:44
Medlem
Känner inte till några rykten om att MB skulle använt ecstasy. Vad gäller barnets mamma så har han ju varit hotfull även där. Bla. ska han ha hållit barnet ut från ett fönster för att skrämma/hota. Han har alltid ansetts som en rätt "pushig" person som ville höras och synas.
Citera
2011-03-30, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Testa
Han har nog byggt den helt själv men han kanske har haft medhjälpare vad gäller kvinnortortyren?

Möjligt att han har haft med sig nån medhjäpare under kvinnotortyren, visar sig kanske i framtiden om det har funnits fler med.
Citera
2011-03-30, 22:47
Medlem
Citat:
Möjligt att han har haft med sig nån medhjäpare under kvinnotortyren, visar sig kanske i framtiden om det har funnits fler med.

Jag kan mycket väl tänka mig att rättshaveristen är en sådan person som försöker gola ned eventuella medhjälpare för att rädda sitt eget skinn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in