Citat:
Ursprungligen postat av FunkyDavve
Någon som vet om enda vägen in till huset går genom stället som säljer ved? Jag körde mellan Holm och kärleken igår och i höjd med husen så gick det en liten grusvägen in som ser ut att gå hela vägen upp till husen. Den vägen borde isf va mycket bättre att ta om man vill förbli oupptäckt. Slipper man köra igenom där dom säljer ved och slipper möta massa lastbilar som kör till lagret som ligger där som dessutom har öppet sex dagar i veckan med sena arbetstider.
Godmorgon
Jag har kollat på samma sak som dig. Av vad jag har kunnat komma fram till är det ända sättet att sig dit via Vrangelsro Gård. Detta är gårdens namn enligt de fastighetskartor jag tittat på. Därför hade det även varit bra ifall vi hade kunnat komma fram till vem som äger denna fastighet. Om jag har förstått det rätt enligt fastighetskartorna tillhör gården och huset även samma ägare.
Det andra som hade varit bra att klura ut är vart man hittat "luckan" för att ta sig till rummet. Hur pass gömd har den varit?
En annan detalj som även kan va bra att klargöra är ifall någon vet vart man kan köpa det duschdraperi som syns i sängen. På bilden med skorna vill jag påstå att originalförpackningen syns! Tyvärr blir den för pixlig vid zoom för att jag ska kunna tyda den. Någon kan nog fixa det?