Flashback bygger pepparkakshus!
2011-05-04, 09:11
Medlem
DonkenPonkens avatar
Hej hej!

Jag r vl inte ensam om att lgga en fis d och d i hundens ansikte nr man har trkigt.

Hundarna har aldrig gjort mer n att sniffa lite luften sen inte bry sig, men denna gngen hnde
ngot jvla skumt!

Hundfan blev helt snurrig och lite smskakig i 5 minuter!! Vad fan kan det bero p?

super fart of doom!! finner detta, tyvr, otroligt roligt
Citera
2011-05-04, 09:13
Medlem
Draedons avatar
r du ett bokstavsbarn och/eller fem r gammal? Hur kan du tycka att detta r s kul?
Citera
2011-05-04, 09:16
Bannlyst
Det berodde nog p att du samtidigt fes ut en hel del hjrnsubstans som hunden blev snurrig
Citera
2011-05-04, 09:22
Medlem
Naturaltilts avatar
Jag kan inte hjlpa det, men finner detta s otroligt roligt. Inte fr att jag sjlv brukar gra det (har inte ens hund), men bara tanken p att ngon vljer att gra det - fr att senare starta en trd om det r helt sinnesstrt.

Tack fr skrattet TS.

Lite mer OnT:

Jag tror inte hundar upplever det som "ckligt" i samma utstrckning som vi mnniskor gr, hunden kanske blev helt vervldigad (i och med dess mer utvecklade luktsystem) ver alla konstiga dofter och drfr gick bananas?
Citera
2011-05-04, 09:23
Medlem
DonkenPonkens avatar
jag vet att det r inte vrldens mest mogna grej att gra, samt tycka r kul... men va fan!
En fis med direkt "skadlig" verkan, det r komedi i mina ron. Bara inget serist hnde med hunden.
Citera
2011-05-04, 09:26
Medlem
invisuss avatar
Hahaha, vilken jvla trdstart vad skulle du gra om du blev pkommen nr du fiser en hund i ansiktet dock?
Citera
2011-05-04, 09:30
Medlem
DonkenPonkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av invisus
Hahaha, vilken jvla trdstart vad skulle du gra om du blev pkommen nr du fiser en hund i ansiktet dock?

Jag var inte ensam i rummet. I familjens trygga famn s skms man inte fr lite fisar och dylikt.
Citera
2011-05-04, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonkenPonken
Hej hej!

Jag r vl inte ensam om att lgga en fis d och d i hundens ansikte nr man har trkigt.

Hundarna har aldrig gjort mer n att sniffa lite luften sen inte bry sig, men denna gngen hnde
ngot jvla skumt!

Hundfan blev helt snurrig och lite smskakig i 5 minuter!! Vad fan kan det bero p?

super fart of doom!! finner detta, tyvr, otroligt roligt

Sinnessjukt! Sk hjlp!
Citera
2011-05-04, 09:39
Medlem
TheBoots avatar
En bild sger mer n tusen ord. http://www.best-buy-flags.co.uk/pics...gain-1048b.gif

Citat:
Ursprungligen postat av DonkenPonken
Jag var inte ensam i rummet. I familjens trygga famn s skms man inte fr lite fisar och dylikt.

Slng ut hunden ur husvagnen och lt den lufta av sig ett tag. Hjlper inte det s skjut byrackan och gr soppa p den s har ni mat fr nnu en dag.
Citera
2011-05-04, 09:45
Medlem
LordJCSs avatar
http://youtu.be/jWN_AL9vrbc

klockren!
Citera
2011-05-04, 09:50
Medlem
Nej, man ska inte lgga av ggmkar i ansiktet p sina husdjur. Och man ska heller inte blsa haschrk p dem.

Citera
2011-05-04, 10:33
Medlem
Min hund fiser ofta extremt stinkande fisar. Han brukar sjlv g ivg nr det luktar som vrst och lmna oss vriga i fisdoften. Allts tycker i alla fall inte min hund om cklig lukt, och antagligen inte din heller!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in