Jag hade en terrier en gng i tiden som jag brukade lgga av en rejl brakare i nyllet p nr den lg bakom mig i soffan. Reaktionen brukade vara allt frn "va?" till "wtf dude" till att den sprang ivg med svansen mellan benen...
Jag tror p teorin att hunden blev vervldigad av lukten.
Min hunddjvel har fisit mig i ansiktet ett par gnger nr jag har legat ner och gjort situps, jag kan sl vad om att han tycker det r kul eller ngot, dock skulle jag aldrig gra samma sak mot han, jag r inte lika omogen.
Jag undrar vad som driver n att gra sdant. Jag hade en mus nr jag gick p mellanstadiet, d placerade jag musen under arslet nr jag satt i soffan, inte s att jag satt p den utan s det fanns kryputrymme under. D lade jag av en riktig brakare och nr musen kom ut eftert s sg det ut som om den kippade efter andan.
Cred fr en skitkul trd.
Sjlv har jag en styvson som lskade mina fisar nr han var mindre. Brukade fisa honom i ansiktet varje kvll, han bara skrattade.
Lite smkul att dra upp det idag, haha.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!