2011-05-04, 13:22
Medlem
Leffe1337s avatar
Denna man/kvinna lgger vrsta bltfisen och hunden reagerar
http://www.youtube.com/watch?v=RRAw_...eature=related
Citera
2011-05-04, 13:36
Medlem
QEX13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stalinsbuss
Jag undrar vad som driver n att gra sdant. Jag hade en mus nr jag gick p mellanstadiet, d placerade jag musen under arslet nr jag satt i soffan, inte s att jag satt p den utan s det fanns kryputrymme under. D lade jag av en riktig brakare och nr musen kom ut eftert s sg det ut som om den kippade efter andan.

Det r vl sjlvklart att den kippar efter andan. Det du slpper ur dig r giftiga gaser som trnger undan syret...

Nsta gng ta du stta en brinnande tndsticka under rven innan du slpper dig.
Citera
2011-05-04, 13:47
Medlem
Skyggedanss avatar
http://www.youtube.com/watch?v=qbP0GWSTPCc

S hr ts?

Citera
2011-05-04, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonkenPonken
Hej hej!

Jag r vl inte ensam om att lgga en fis d och d i hundens ansikte nr man har trkigt.

Hundarna har aldrig gjort mer n att sniffa lite luften sen inte bry sig, men denna gngen hnde
ngot jvla skumt!

Hundfan blev helt snurrig och lite smskakig i 5 minuter!! Vad fan kan det bero p?

super fart of doom!! finner detta, tyvr, otroligt roligt
Tack fr skrattet TS
Citera
2011-05-04, 13:55
Medlem
Bluebeast72s avatar
Hoppas han skiter tillbaka p dig, taskmrt.
Citera
2011-05-04, 14:03
Medlem
Haha tack fr garvet, vem fan pruttar en hund i ansiktet? hahaha
Citera
2011-05-04, 14:51
Medlem
DonkenPonkens avatar
Efter hunden hade varit snurrig, vinglig och skakig i 5 minuter s blev den rtt normal..
Ngra minuter senare fll den ihop p marken, mr bra nu men vad i helvete har jag tit fr ngot??
Citera
2011-05-04, 14:53
Medlem
krillepilles avatar
haha fan va serisa alla r, klart det r roligt att fisa en hund i fejjan. Har sjlv fisit p min katt nr den har legat vid rven nr man kollar p tv eller nr man sover, den blir vl mest frvnad ver vad det var sen hnder det inte s mycket mer. Har ven fisit min morsa i ansiktet ett antal gnger nr hon ligger och vilar i soffan, hon brukar dock reagera och bli grinig. Sen har man vl sjlv ftt ngon fis och rap i ansiktet av vnner och djur, trodde det var normalt beteende att tycka fisar i ansiktet r roligt?!
Citera
2011-05-04, 14:54
Medlem
Bver_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krillepille
haha fan va serisa alla r, klart det r roligt att fisa en hund i fejjan. Har sjlv fisit p min katt nr den har legat vid rven nr man kollar p tv eller nr man sover, den blir vl mest frvnad ver vad det var sen hnder det inte s mycket mer. Har ven fisit min morsa i ansiktet ett antal gnger nr hon ligger och vilar i soffan, hon brukar dock reagera och bli grinig. Sen har man vl sjlv ftt ngon fis och rap i ansiktet sjlv av vnner och djur, trodde det var normalt beteende att tycka fisar i ansiktet r roligt?!

Men det r klart det r
Citera
2011-05-04, 14:56
Medlem
DonkenPonkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skyggedans
http://www.youtube.com/watch?v=qbP0GWSTPCc

S hr ts?

ungefr s :P inte lika lng. Kort men jvligt kraftfull... dock flippade hunden totalt!
Citera
2011-05-04, 15:17
Medlem
Det r s jkla gtt att ge payback ibland. Min hund brukar hit-n-runna mig, kommer fram och lgger vrldens helvette i min nrhet, sen gr han sjlv. S varfr inte ge igen lite, lixom
Senast var igr, d lg han och sov men sg s jkla lidande ut eftert (han blir kinkig nr man vcker honom) s fick lite dligt samvete
Citera
2011-05-04, 15:24
Medlem
Carnavalss avatar
Hahaha!

Skrattade till som fan nr jag sg rubriken.

Tack fr att du finns.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in