Flashback bygger pepparkakshus!
2011-05-06, 02:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonkenPonken
Hej hej!

Jag r vl inte ensam om att lgga en fis d och d i hundens ansikte nr man har trkigt.

Hundarna har aldrig gjort mer n att sniffa lite luften sen inte bry sig, men denna gngen hnde
ngot jvla skumt!

Hundfan blev helt snurrig och lite smskakig i 5 minuter!! Vad fan kan det bero p?

super fart of doom!! finner detta, tyvr, otroligt roligt

hahaha, priceless! Du verkar vara en person med ofantligt skn humor!
Vem van bryr sig om det r omoget!
Citera
2011-05-06, 12:03
Medlem
Bandoliers avatar
En slkting till mig p landet hade ett fosterbarn fr mnga r sedan. Den idioten hade fr vana att gra en massa lustiga saker med sina fisar hela tiden. Killen var vl c:a 15 r kanske och inte den smartaste jag sett - ungefr som en yngre version av Peter Griffith.

Han fes inte bara katter och hundar i fejset utan ocks grisar, hns, kaniner...name it! Han hade jvligt kul t detta samt omgivningens reaktioner.

En gng nr han mkade en hund i nyllet s blev jycken alldeles till sig. Den stllde sig och skakade p huvudet ungefr som om den ftt en geting i kften. Sedan tappade den hunden frtroendet fr mnniskor s det kanske kan bli trauman av de vrsta prupparna...?

Hur som helst s r den killen idag dd och begraven - troligen verdos p ngon toalett i Stockholm.
Citera
2011-05-06, 12:05
Medlem
Mousserandes avatar
Har aldrig med mening lagt en byxknall p hunden hemma. Frekommer dremot att hunden helt enkelt r p fel stlle vid fel tidpunkt, r ju inte s att jag tnker hlla prutten inne bara fr att han vljer att sova precis vid min hck p soffan..

Man frtjnar lite hmnd ibland. Fr ett tag sedan lg jag helt fredligt och sov i min sng nr hundjveln smg sig in i rummet. Han klttrade upp i sngen och jag frskte vifta ner honom. Var ganska bakis vid tillfllet s jag orkade inte riktigt bry och jag somnade snart om. Jag vaknade av att han luktade mig i baken, jag var fortfarande rtt trtt och seg, precis nr jag fokuserat nog fr att fatta vad som hll p att ske ns hundjveln mig rakt upp i rven och jag for upp helt klarvaken fastnade i mina lakan och fll ner p golvet. Hunden bara tittade p mig. Fyfan smsta sttet att vakna p. Knde mig krnkt och utnyttjad resten av dagen..
Citera
2011-05-06, 14:21
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intothebyxa
Jag r 29, har 407.5 hgskolepong, 120 IQ, flickvnn och ett serist jobb ...
Jag kan nd inte lta bli att asgarva

Jag frstr visserligen inte det roliga, bara refexmssigt asgarvar

120 IQ men kan inte stava till "Flickvn" ganska kul det med!
Citera
2011-05-07, 10:36
Medlem
Stoppables avatar
Lt fr guds skull inte denna trden d!
Citera
2011-05-08, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Lt fr guds skull inte denna trden d!
det spelar ingen roll hur mnga ggr jag lser bde ts och andra skribenters inlgg jag garvar varenda jvla gng!
Citera
2011-05-08, 16:17
Medlem
Hahaha Underbar grej att du startade en trd fr den hr sakens skull! xD

Faktum r att jag brukar prutta min hund i ansiktet jag med. Inte s att jag hller i henne och tvingar henne till det. Men jag brukar ropa hennes namn och sedan peka p min rumpa, d kommer hon springande i full kareta, fr prutten p snoken och sedan brukar hon frska trycka IN snoken i rumpan p mig, men DR gr det fr lngt fr min del.

Detta r inget som grs srskilt ofta, men nr det grs s r det verkligen Vinst Varje Gng. Hon gr alltid p det. Och str och viftar p svansen samtidigt. Jag tror allvarligt talat att hon tycker det r snppet roligare n jag.
Citera
2011-05-09, 03:25
Medlem
Jag tror jag dr av skratt. Min humor s in i...
Citera
2011-05-09, 03:28
Medlem
RoaldDahls avatar
Fr det frsta, sger man verkligen ANSIKTE om en hund??

Fr det andra, vet ni varfr hundar viftar p svansen? Det r inte alls fr att de blir glada, inte enbart iaf. De gr det fr att visa "shr luktar mitt bajs och bajshl, hur luktar du?"

Citera
2011-05-09, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RoaldDahl
Fr det frsta, sger man verkligen ANSIKTE om en hund??

Fr det andra, vet ni varfr hundar viftar p svansen? Det r inte alls fr att de blir glada, inte enbart iaf. De gr det fr att visa "shr luktar mitt bajs och bajshl, hur luktar du?"

Fr det tredje, vet du om att hundar har ett bra mycket mer komplicerat sprk n s?
SJLVKLART har en svansviftning bra mnga mer betydelser n att hunden r glad.
Jag r utbildad hundinstruktr (fr privat bruk) s jag vet vad jag sger nr jag berttar att tminstone MIN hund tycker att detta r en rolig sak.
Jag gr aldrig ngonting mot min hund som hon inte tycker om. Jag vill ha en BRA relation till min hund och drfr har jag de reglerna med mig sjlv.
Men s lnge hunden i frga beter sig p samma stt vid en prutt i fejjan s ja, det kommer hnda ngon gng ibland. Tills antingen hon eller jag har vxt ifrn det.

Men sjlvklart ska man ju inte hlla p med sna hr saker lnge och ofta, och inte heller tvinga fast hunden till det. Och TS hund gr mig smtt orolig rligt talat. Den har ju av ngon anledning reagerat vldigt stort denna gng. Men bara sjlva grejen, att starta en trd i ett mne som jag antar att de flesta av oss som gjort detta trott att vi varit ensamma om, tyckte jag var s frbannat kul.
Senast redigerad av amztaff 2011-05-09 kl. 14:37.
Citera
2011-05-14, 02:29
Medlem
Nu r vi tv som undrar om hundar har ett ansikte.Sger man att hundar har ett ANSIKTE?
Eller har de bara en nos? Kan va s att TS fes i sin hunds nos ocks..
Citera
2011-05-14, 14:40
Medlem
JohnnyDestroys avatar
Jag gr det sjlv d och d. Hunden brukar bli verlycklig och ibland jagar han efter mig och frsker kra upp hela skallen i byxbaken. Omoget, visst, men har jag nu nd en rackare p gng s kan jag vl lika grna gra ngon lycklig med den, eller hur?

De allra flesta hundar r oerhrt frtjusta i mnsklig avfring d de tycker att det luktar nylagad mat rakt av, s en tarmflkt i nosen r knappast djurplgeri. Det hr r alla hundgare som ngonsin haft oturen att g frbi en hg som ngon brplockare lmnat i skogen vl medvetna om, nio av tio hundar blir helt jvla galna nr de knner lukten av mnniskoskit.

Om hunden mot frmodan inte tycker om det s r det s klart en annan femma, men min hund lskar det...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in