Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Igår, 21:31
  #5005
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drinksareonme
Skickade iväg Strong som verkar ha försvunnit helt, ska nog enbart använda vanliga npc's.
Kör du på pc så finns det konsollkommando för att leta upp bortkomna karaktärer, player.placeatme eller nåt och sen en idkod brukar vara lätt o hitta med google.
Citera
Igår, 21:39
  #5006
Medlem
drinksareonmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Kör du på pc så finns det konsollkommando för att leta upp bortkomna karaktärer, player.placeatme eller nåt och sen en idkod brukar vara lätt o hitta med google.

Ps5 tyvärr. Packade på en settler allt skräp blev oändliga mängder och skickade iväg honom till Boston airport. Funkar det inte lägger jag ner
Citera
Igår, 21:55
  #5007
Medlem
tomatlarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drinksareonme
Ps5 tyvärr. Packade på en settler allt skräp blev oändliga mängder och skickade iväg honom till Boston airport. Funkar det inte lägger jag ner
du får ge dom några in game dagar att komma fram.
Citera
Igår, 21:55
  #5008
Medlem
SiggeSpringnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drinksareonme
Har maxat Local leader. Måste ändå hålla på med supplylines (vilket jag hade hoppats slippa). Fan vilket jobb det måste varit att maxa alla .

OK, det var ett par år sen jag spelade och jag kan mycket väl ha fraktat grejer manuellt mellan alla settlements. Ja, jag vill inte ens tänka på hur många högskolepoäng man hade kunnat ta under tiden
Citera
Igår, 21:58
  #5009
Medlem
drinksareonmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tomatlars
du får ge dom några in game dagar att komma fram.

Ok, skickade en ensam. Han kommer förmodligen bli dödad och sen våldtagen av ett gäng raiders.
Citera
Igår, 22:16
  #5010
Moderator
Arne.Ankas avatar
På tal om, snackas det nåt om mod till f4 som följer tv-serien?

Citat:
Ursprungligen postat av SiggeSpringnota
OK, det var ett par år sen jag spelade och jag kan mycket väl ha fraktat grejer manuellt mellan alla settlements. Ja, jag vill inte ens tänka på hur många högskolepoäng man hade kunnat ta under tiden
supplylines är typexempel på nåt som bör moddas bort, förstår poängen med det men settlements är för mycket detaljstyrning.


Citat:
Ursprungligen postat av drinksareonme
Ok, skickade en ensam. Han kommer förmodligen bli dödad och sen våldtagen av ett gäng raiders.
https://youtu.be/9gLN3QoN-q8
Citera
Igår, 22:20
  #5011
Medlem
drinksareonmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
På tal om, snackas det nåt om mod till f4 som följer tv-serien?

supplylines är typexempel på nåt som bör moddas bort, förstår poängen med det men settlements är för mycket detaljstyrning.


https://youtu.be/9gLN3QoN-q8

Haha, ungefär så.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback