Min gubbe r primrt driven t singelskottvapen s har ammunition till vansinne och vldigt sllan jag behver byta vapen, provat automatvapen tyckter inte dom flesta gr nn skada direkt, spray'n'pray r helt ok men minigun vrdels.
Min gubbe r primrt driven t singelskottvapen s har ammunition till vansinne och vldigt sllan jag behver byta vapen, provat automatvapen tyckter inte dom flesta gr nn skada direkt, spray'n'pray r helt ok men minigun vrdels.
Singel, utan tvekan. Siktar man lite s kan man gra mngder av skada och man har massor av rckvidd. Blir det up close and nasty drar man ut sin hagelsprakare och totalmrdar allt.
Min favorit r en assault rifle fullt uppgraderad med ljuddmpare, holy smokes vad man pwnar med den, ven single shot kan man skjuta riktigt snabbt och stabilt.
Knner mig lite peppad infr far harbor, det ser lovande ut. Har inte rrt spelet sedan jag spelade igenom mainstoryn, kpte automatron hr om dagen och tnkte dra igenom det innan far harbor.
Antar att man drar igenom automatron ganska snabbt, det r ingen stor dlc va?
Far Harbor lever upp till frvntningarna. Kommer att ta ett bra tag att spela klart eftersom alla ursprungliga settlements i 'the commonwealth' fortstter att bli attackerade... S jag hinner liksom inte utrtta srskilt mycket p 'the island' innan jag mste sprinta hem igen.
Kan ngon vnlig sjl svara p hur det egentligen funkar med settlements och deras defense? Jag trodde att man kunde gardera sig mot att bli attackerad genom att "verdriva" turrets etcetera men fr allt vad jag kan uppfatta s r det nd bara en tidsfrga innan bosttningen blir attackerad..
Fallout 4 har fortfarande sina svagheter p marginalen. Krashar fortfarande alldeles fr ofta (ver huvud taget) nr man anvnder VATS.
Sedan tycker jag det r lite dligt att Institutets politik inte gr att ndra p.. Jag menar: Jag r chef fr institutet och the minutemen och jag har sett till att alla commonwealth-settlements r fullt utbyggda.. lik frbannat s hller institutet p att infiltrera settlements.. det r liksom.. malplacerat..
Samma sak med borgmstare McDonough.. Vad fan ska man hmta hans rapporter fr nr syntharna promenerar omkring nere p stan i ppen dager?
Jag nskar att man faktiskt fick ha det dr "policy-snackat" som Evan Watson tjatar om hela tiden.
Kul frresten att Evan och gnget ven ger en uppdrag p "The Island". Det var en positiv verraskning.
Sista frgan: Precis nr jag startade Far Harbor s sg jag i gonvrn att alternativet "Tell the institute" fladdrade frbi i vre hgra hrnet, som en typisk "optional quest" - men hur jag n frsker s finns det ingen dialog (i Institutet) fr att varsko dem om faktumet att det finns en Synth-by p the Island.
Jag antog att det var SRB man skulle g till, men asiaten skickar mig bara till Diamond City som vanligt.
r det ngon som kommit lngre just med detta?
Senast redigerad av D-Reign 2016-05-20 kl. 19:39.
Bosttningarna blir alltid attackerade frr eller senare. Det som r jvligt irriterande r det faktum att ven fast du i praktiken har tryckt in Sentrys av grvre slag p alla passande stllen s kommer du likt frbannat att rka ut fr det frtretliga att bara fr att du gav fasen i att ila dit i full fart s fort larmet gick s blev resultatet det att anlggningen ifrga misslyckades med sitt frsvar. Vid ett annat tillflle s gr det dremot bra att lta bli larmet. Jag har som vrst rkat ut fr att tre anlggningar blev anfallna samtidigt... Dr kan vi tala om multitasking!
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!