2016-05-16, 20:50
Medlem
Ferdawoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Tittade i wikin och Ada
Doh, well det kunde jag ju ha kollat upp sjlv ja.. :/
Tack fr hjlpen i alla fall!
Citera
2016-05-17, 23:24
Moderator
Arne.Ankas avatar
Automatvapen vs singelskott?

Min gubbe r primrt driven t singelskottvapen s har ammunition till vansinne och vldigt sllan jag behver byta vapen, provat automatvapen tyckter inte dom flesta gr nn skada direkt, spray'n'pray r helt ok men minigun vrdels.
Citera
2016-05-19, 20:44
Medlem
ImMcGyverLOLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Automatvapen vs singelskott?

Min gubbe r primrt driven t singelskottvapen s har ammunition till vansinne och vldigt sllan jag behver byta vapen, provat automatvapen tyckter inte dom flesta gr nn skada direkt, spray'n'pray r helt ok men minigun vrdels.
Singel, utan tvekan. Siktar man lite s kan man gra mngder av skada och man har massor av rckvidd. Blir det up close and nasty drar man ut sin hagelsprakare och totalmrdar allt.

Min favorit r en assault rifle fullt uppgraderad med ljuddmpare, holy smokes vad man pwnar med den, ven single shot kan man skjuta riktigt snabbt och stabilt.
Citera
2016-05-19, 21:52
Medlem
Fotzens avatar
Ngon som har brjat p Far harbor ? Jag har bara utforskat extremt lite av n men det ser smkul ut. The commonwealth trttnade jag p fr lngesen.
Citera
2016-05-19, 21:55
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotzen
Ngon som har brjat p Far harbor ? Jag har bara utforskat extremt lite av n men det ser smkul ut. The commonwealth trttnade jag p fr lngesen.

Har ocks bara krt extremt lite av Far Harbor men finner det betydligt bttre n Commonwealth
Citera
2016-05-19, 23:22
Moderator
Arne.Ankas avatar
Spelat igenom far harbor, det har sina ljusa stunder, vlj kompanjon
Citera
2016-05-20, 09:14
Medlem
Draedons avatar
Knner mig lite peppad infr far harbor, det ser lovande ut. Har inte rrt spelet sedan jag spelade igenom mainstoryn, kpte automatron hr om dagen och tnkte dra igenom det innan far harbor.

Antar att man drar igenom automatron ganska snabbt, det r ingen stor dlc va?
Citera
2016-05-20, 13:51
Medlem
Ferdawoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotzen
r det ute redan allts? S van vid att DLC tar evigheter innan de slpps och nu har det varit en massa p en gng!
Citera
2016-05-20, 16:43
Medlem
Frater_Frags avatar
Far Harbour r helt klart ett lyft fr F4. Nya monster vettiga uppdrag, srskilt "Red Death". En sannskyldig utmaning p min ra!

Tur att jag r uppe i level 152, annars vete tusan hur det hade gtt...
Citera
2016-05-20, 17:55
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Draedon
Antar att man drar igenom automatron ganska snabbt, det r ingen stor dlc va?
Jmfrt med far harbor r automatron mycket mindre.

Citat:
Ursprungligen postat av Frater_Frag
Tur att jag r uppe i level 152, annars vete tusan hur det hade gtt...
82, slakta allt som rrde sig hur enkelt som helst.
Citera
2016-05-20, 19:35
Medlem
Far Harbor lever upp till frvntningarna. Kommer att ta ett bra tag att spela klart eftersom alla ursprungliga settlements i 'the commonwealth' fortstter att bli attackerade... S jag hinner liksom inte utrtta srskilt mycket p 'the island' innan jag mste sprinta hem igen.

Kan ngon vnlig sjl svara p hur det egentligen funkar med settlements och deras defense? Jag trodde att man kunde gardera sig mot att bli attackerad genom att "verdriva" turrets etcetera men fr allt vad jag kan uppfatta s r det nd bara en tidsfrga innan bosttningen blir attackerad..

Fallout 4 har fortfarande sina svagheter p marginalen. Krashar fortfarande alldeles fr ofta (ver huvud taget) nr man anvnder VATS.
r det ngon som kommit lngre just med detta?
Senast redigerad av D-Reign 2016-05-20 kl. 19:39.
Citera
2016-05-20, 20:38
Medlem
Frater_Frags avatar
Bosttningarna blir alltid attackerade frr eller senare. Det som r jvligt irriterande r det faktum att ven fast du i praktiken har tryckt in Sentrys av grvre slag p alla passande stllen s kommer du likt frbannat att rka ut fr det frtretliga att bara fr att du gav fasen i att ila dit i full fart s fort larmet gick s blev resultatet det att anlggningen ifrga misslyckades med sitt frsvar. Vid ett annat tillflle s gr det dremot bra att lta bli larmet. Jag har som vrst rkat ut fr att tre anlggningar blev anfallna samtidigt... Dr kan vi tala om multitasking!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in