2016-05-20, 23:35
Medlem
Draedons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Jmfrt med far harbor r automatron mycket mindre.

Ja det tog inte lng stund att dra igenom det, inte ens fr en segpropp som mig... andra sidan kostade det 9... Ska kpa far harbor nu och dra igng. ntligen lite F04-pepp igen.
Citera
2016-05-21, 17:32
Medlem
iVanillaGorillas avatar
hur stor r far harbour n?
Citera
2016-05-21, 18:37
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iVanillaGorilla
Inte jttestor men tar en stund att g frn nde till nde, som dlc r storleken rtt skaplig.
Citera
2016-05-21, 18:50
Medlem
Ondahamsterns avatar
Det strsta problemet jag har med de tv story DLCs som har slppts till Fallout 4 r inte egentligen de saker som de har lagt till osv utan det r att det saknas en riktig dragningskraft att spela om dem, det r iofrsig samma problem i mitt tycke med Fallout 4, r det ngon annan n jag som knner att det r ngot som verkligen fattas eller har jag helt enkelt ledsnat p denna spelserie?
Citera
2016-05-21, 19:23
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
r det ngon annan n jag som knner att det r ngot som verkligen fattas eller har jag helt enkelt ledsnat p denna spelserie?
fallout har frlorat mycket av det som en gng gjorde spelet riktigt bra, f3 till exempel hade mycket mrkare desperata miljer, ett dussin valv med olika experiment p mnniskor etcetera men f4 r grnt o lyckligt i jmfrelse, sen har f4 dummifierats fr mycket.

Jag kommer spela om f4 nn dag men det blir i framtiden nr det finns gott om mods s spelet kan gras svrare och mer intressant.
Citera
2016-05-21, 20:00
Medlem
Joliet-Jakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iVanillaGorilla

Vldigt stor fr att vara dlc skulle jag sga, tar lng tid att g och n upplevs strre pga dimma och trd.

Har vl lagt en 5-6 h n s lnge, riktigt bra dlc n s lnge.

Ngon som hittat mariner armor n?
Citera
2016-05-21, 20:44
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
fallout har frlorat mycket av det som en gng gjorde spelet riktigt bra, f3 till exempel hade mycket mrkare desperata miljer, ett dussin valv med olika experiment p mnniskor etcetera men f4 r grnt o lyckligt i jmfrelse, sen har f4 dummifierats fr mycket.

Jag kommer spela om f4 nn dag men det blir i framtiden nr det finns gott om mods s spelet kan gras svrare och mer intressant.

Jag tyckte illa om trean ocks tack vare hur mycket Bethseda faktiskt har retconat med bde trean och fyran, aja det r bara o hoppas p att spinoff spelet (lr komma ett) r lika bra som New Vegas r.
Citera
2016-05-22, 13:40
Medlem
Costanza101s avatar
snabb frga gubbs, kan man patcha frn 1.1.30 direkt till 1.5 eller mste man ktta igenom alla patches? Tack p frhand
Citera
2016-05-22, 16:14
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Costanza101
snabb frga gubbs, kan man patcha frn 1.1.30 direkt till 1.5 eller mste man ktta igenom alla patches? Tack p frhand

Har du spelet kpt patchas det automatiskt. r det piratkopierat behver du patch 1.4 och sen 1.5.
Citera
2016-05-22, 16:28
Medlem
Costanza101s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loxus
Har du spelet kpt patchas det automatiskt. r det piratkopierat behver du patch 1.4 och sen 1.5.
Tack fr svaret
Citera
2016-05-22, 21:48
Medlem
Vid vilken level r det lmpligt att dra igng Far Harbor? Vill grna ha utmaning, men helst inte bli slaktad var fjrde meter.
Citera
2016-05-23, 00:36
Medlem
Frater_Frags avatar
Du borde nog kunna brja leta dig fram i dimman redan p en ganska lg niv, sjlv skulle jag nog avrda frn att resa dit innan du kommit upp i minst level 10-15. Dessutom rekommenderas Power Armor samt grna frmgan att kunna andas under vatten. Det blir ganska mycket promenerande p havsbotten om man vill beska alla ar p kartan. Sjlv s har jag precis kommit upp i level 155, samt frdas bekvmt i ett X-1 armor med full uppgradering och jetpack!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in