Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-20, 18:53
  #2965
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rvrvrp
FluorPhenibut finns inte i FAA, utan bara i HCL form, därav du brände dig i munnen.
Vanligt Phenibut finns i både FAA och HCL form.

Ah, du har rätt. Det var F-phenibut jag använde. FAA är inte samma sak såg jag nu
Citera
2024-04-20, 19:31
  #2966
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagozar
Ah, du har rätt. Det var F-phenibut jag använde. FAA är inte samma sak såg jag nu
Även fyra ggr så dospotent.
Citera
2024-04-24, 15:29
  #2967
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inspulin
Testade att vara utan i typ 3 dagar och vet inte om jag fick sån värst at faktiskt. Men jag har inte varit utan längre än typ 2.5-3 dagar så vem vet. Jag har beställt en ny 100g burk som jag iaf ska använda 50g till att trappa ner om jag märker att jag får at efter mer än 3 dagar. Och ska försöka hålla mig ren sålänge jag kan innan den dimper ner i brevlådan för att se om jag faktiskt har fuckat upp och är fysiskt beroende till phenin eller inte. Kan återkomma i framtiden om hur det har gått.

Phenibut är verkligen den perfekta vardags drogen, musik låter så mycket bättre. Jag gör bättre ifrån mig på jobbet och känns som jag har kommit in i cirkeln av människor på jobbet mycket bättre. Haleluljah för phenibut! (säger jag nu, sen när jag måste gå av cold turkey för jag inte har cash så kanske det inte är lika roligt. Vi får se hur det urartar sig inom nästa 1-2 veckorna.

Hur gick det för dig? Är genuint jävligt nyfiken då jag själv testade vara utan en vecka nyligen vilket mer eller mindre medförde noll problem.

Som den idiot man är så klev jag dock på det igen nu och har tryckt i mig 2g/dag senaste 4 dagarna. För mitt eget bästa hade jag nog behövt må apa i ett par dagar åtminstone.
Citera
2024-04-26, 19:44
  #2968
Medlem
inspulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jeffreythugga
Hur gick det för dig? Är genuint jävligt nyfiken då jag själv testade vara utan en vecka nyligen vilket mer eller mindre medförde noll problem.

Som den idiot man är så klev jag dock på det igen nu och har tryckt i mig 2g/dag senaste 4 dagarna. För mitt eget bästa hade jag nog behövt må apa i ett par dagar åtminstone.
Var typ inga problem alls, nojjade upp mig rätt rejält och hade beställt men dhl fuckade upp mitt paket. Nästan ingen at alls, men precis som du är jag på't igen.

Tog en dos på 7-9g vilket gav mig väldigt konstiga symptom, kände mig typ förgiftad och glömde saker hela tiden. Vi snackar alltså så små saker som jobbar skorna, glömde matlådan hemma, glömde sätta på mig jobb byxorna hemma och gick iväg till jobbet i mjukisar... lol. Nån annan som har fått dom fenomenen?
Citera
2024-04-27, 01:01
  #2969
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inspulin
Var typ inga problem alls, nojjade upp mig rätt rejält och hade beställt men dhl fuckade upp mitt paket. Nästan ingen at alls, men precis som du är jag på't igen.

Tog en dos på 7-9g vilket gav mig väldigt konstiga symptom, kände mig typ förgiftad och glömde saker hela tiden. Vi snackar alltså så små saker som jobbar skorna, glömde matlådan hemma, glömde sätta på mig jobb byxorna hemma och gick iväg till jobbet i mjukisar... lol. Nån annan som har fått dom fenomenen?

Undra om det kan vara så att det Phenibut som finns inom EU är betydligt svagare än det i USA? Mtp att om man läser amerikanska forum får var och varannan skribent att de upplever AT efter bara en vecka.

Tar du HCL? Bra stadig dos isåfall haha. Vad menar du med förgiftad, var det inte trevligt öht? Gissar på att du tar
Tar alltid 2-3g och aldrig gått över det, men börjar nu för första gången känna att effekten avtar en del. Blir att ta några dagar utan nu.


Någon som testat HCL kapslarna från N*xt Vall*y? Körde på dessa under tiden Ra*po*ders inte hade inne.

Tog de förstnämndas mer eller mindre varje dag under ett par månader som jag tjatat om tidigare, och efter en vecka utan beställde jag från de senare för första gången på nästan ett år. Vet inte om jag inbillar mig eller om det beror på toleransökning (som dock inte varit ett problem under de två månaderna med enbart N*xt Vall*ys) men tror jag upplever Ra*po*ders som något svagare än de andras.

Dessa skickar även från Nederländerna och känns enligt mig snäppet seriösare än Ra*po*ders, men kan mycket väl bara vara jag som inbillar mig.
Funderar på att beställa en påse därifrån nu så jag har båda samtidigt och kan jämföra ordentligt, men vill samtidigt inte ha för mycket hemma då jag har svårt att hålla fingrarna borta från kakburken så att säga.
__________________
Senast redigerad av jeffreythugga 2024-04-27 kl. 01:16.
Citera
2024-04-30, 21:45
  #2970
Medlem
SvarifaxxALaUes avatar
Provade F-phenibut för första gången idag med min partner och vi båda tog 8st 100mg's kapslar från R*wp*wder* vid 16:20 tiden och vi båda som vanligtvis känner ungefär likadant och lika mycket på olika substanser kände ungefär lika mycket på detta också. Vi kände inte direkt någon "high" eller något "rus" utan blev mer lugna, fick rejäla ångestdämpande effekter och blev kraftigt muskelavslappnade och nu känner vi oss fortfarande ångestfria, kraftigt avslappnade, lugna och känner en lätt seghet och kommer förmodligen inte behöva lika mycket benso som vi brukar ta senare när vi skall lägga oss.

Var ett bra tag sedan jag använde vanlig Phenibut så kan inte riktigt jämföra dessa med varandra, mer än att denna var betydligt mer muskelavslappnande än originalet.


/Mvh
Citera
2024-05-01, 07:27
  #2971
Medlem
K4RLM4Xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jeffreythugga
Undra om det kan vara så att det Phenibut som finns inom EU är betydligt svagare än det i USA? Mtp att om man läser amerikanska forum får var och varannan skribent att de upplever AT efter bara en vecka.

Tar du HCL? Bra stadig dos isåfall haha. Vad menar du med förgiftad, var det inte trevligt öht? Gissar på att du tar
Tar alltid 2-3g och aldrig gått över det, men börjar nu för första gången känna att effekten avtar en del. Blir att ta några dagar utan nu.


Någon som testat HCL kapslarna från N*xt Vall*y? Körde på dessa under tiden Ra*po*ders inte hade inne.

Tog de förstnämndas mer eller mindre varje dag under ett par månader som jag tjatat om tidigare, och efter en vecka utan beställde jag från de senare för första gången på nästan ett år. Vet inte om jag inbillar mig eller om det beror på toleransökning (som dock inte varit ett problem under de två månaderna med enbart N*xt Vall*ys) men tror jag upplever Ra*po*ders som något svagare än de andras.

Dessa skickar även från Nederländerna och känns enligt mig snäppet seriösare än Ra*po*ders, men kan mycket väl bara vara jag som inbillar mig.
Funderar på att beställa en påse därifrån nu så jag har båda samtidigt och kan jämföra ordentligt, men vill samtidigt inte ha för mycket hemma då jag har svårt att hålla fingrarna borta från kakburken så att säga.

Allt ifrån "Ra*po*ders" är likaså även dessa ifrån Holland.
Har varit kund där i ett antal år och deras produkter är verkligen att föredra.

Haha, jag har inte läst särskilt mycket i den här tråden men jag förstår verkligen inte varför folk får för sig att använda någon utav phenibut-varianterna så ofta som på daglig basis emellanåt. Man kan ju ta hur mycket som helst tillslut och ändå inte få uppleva den väldigt empatogen-liknande effekten. Högst troligen försöker väl folk att möjligtvis jaga den gabaminerga - ångestdämpande effekten eftersom den binder till GABA-B. Precis väldigt likt Baklofen i det avseendet.

Saken är ju den att ens tolerans skjuts så majestätiskt högt på nolltid - så att då handlar det mer om att man bara försöker undvika "utsättningen" så länge som möjligt.

Saknar helt något värde som underhållningsmedicinering på något plan överhuvudtaget.
Sporadiskt. Som sig bör. Så funkar Phenibut superbt!

Rent farmakologiskt så är det ju en gabapentinoid som påverkar "voltage-dependent calcium channels, VDCCs" precis som gabapentin/pregabalin gör ungefär.

Men som sig bör. Lite sporadiskt sådär - så funkar det skitbra!!
I synnerhet i interaktion med andra personliga preferenser.

Hursomhelst. Vill bara råda om att dosera en - möjligtvis två dagar sammanhängande. För att sedan låta alla de djävla enzymer et cetera som hjärnan behöver för att kunna skapa en bra effekt igen.

(När det gäller flour-phenibut så skulle jag nog vilja påstå att man ska vara extra försiktig. Speciellt om man då blandar med annat, för den är så mycket mer potent att det inte går att jämföra. Men ack så naggande god även den!)
__________________
Senast redigerad av K4RLM4X 2024-05-01 kl. 07:31.
Citera
Igår, 13:37
  #2972
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av K4RLM4X

Hursomhelst. Vill bara råda om att dosera en - möjligtvis två dagar sammanhängande. För att sedan låta alla de djävla enzymer et cetera som hjärnan behöver för att kunna skapa en bra effekt igen.

(När det gäller flour-phenibut så skulle jag nog vilja påstå att man ska vara extra försiktig. Speciellt om man då blandar med annat, för den är så mycket mer potent att det inte går att jämföra. Men ack så naggande god även den!)

Om man som jag ska envisas med att trots allt ta regelbundet, skulle du säga att 2 dagar på raden per vecka är att föredra över t.ex. Måndag - Onsdag - Lördag?
När jag höll mig till 2/3 gånger per vecka var min tolerans stabil under hela tiden (typ 6 månader) utan något behov av dosökning, det är enbart efter att jag börjat ta alldeles för ofta som effekten avtar något. Dock inte höjt min dos som en följd utan jobbar på att få ned toleransen istället.
Citera
Igår, 19:54
  #2973
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jeffreythugga
Om man som jag ska envisas med att trots allt ta regelbundet, skulle du säga att 2 dagar på raden per vecka är att föredra över t.ex. Måndag - Onsdag - Lördag?
När jag höll mig till 2/3 gånger per vecka var min tolerans stabil under hela tiden (typ 6 månader) utan något behov av dosökning, det är enbart efter att jag börjat ta alldeles för ofta som effekten avtar något. Dock inte höjt min dos som en följd utan jobbar på att få ned toleransen istället.

Eftersom effekten ofta är bättre dagen efter en dos skulle jag inte rekommendera att ta två dagar i rad.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback