Citat:
Ursprungligen postat av
tarumbar
Trustbuddy har inget att tjäna på att vi åker på massa skatt, tvärtom. Desto mera kapital vi har i TB desto mera kan TB låna ut=öka sina inkomster.
Och det är just det jag gillar med TB, vinner vi vinner TB.
Sen så är det surt att betala skatt med så är det och ska vara med all inkomst, jag ser det som att skatteverket inser att TB är något att räkna med och det är fantastiska nyheter.
Det Trustbuddy har att vinna på att inte svara på frågor är att de slipper att en massa långivare stoppade sin utlåning för att spara in pengarna till skatten. Detta under den perioden på året (min gissning) när behovet av att ha så mycket kapital tillgängligt som möjligt.
För du håller väl med om att det är lite konstigt att man försvinner från forumet direkt efter man släppt skattemailet och inte återkommer förrän på julafton och då bara skriver att de inte kan svara på några frågor pga semestrar....
Att man betalar skatt på de pengar man tjänar är självklart men att inte besvara sina kunders förfrågningar är mycket tveksamt. Det är Trustbuddy som valt att vara aktiva på ett forum för att svara på frågor då får man också se till att sköta detta.