Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-07-16, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrustBuddy
Hej The-Wiking

Det låter väldigt tråkigt att ditt Långivarkonto inte har fungerat. Det låter troligast att du har klickat i knappen "stoppa utlåning" vilket gör att vi slutar låna ut de pengar som du har på ditt TrustBuddykonto.

Som jag tidigare skrev till Skogsgurun så kan det hända att enstaka mail inte blir besvarade men vi arbetar hårt för att detta inte ska ske.

Jag skulle gärna hjälpa dig här men tyvärr kan jag inte hitta ditt konto utan mer information om dig eller ditt kundnummer. Jag ber dig att göra ytterligare ett försök att maila vår support (support@trustbuddy.com) så lovar jag att det kommer att bli besvarat.

Gällande att avsluta ditt konto så kan ditt konto avslutas när du tagit ut alla dina pengar så att ditt konto är helt nollställt. Uttag från ditt TrustBuddy konto till ditt vanliga bankkonto kostar aldrig något och det kostar heller inget att avsluta ditt konto.

Jag hoppas vi får ett mail från dig inom kort så vi kan hjälpa dig med ditt konto!

Ha en fortsatt trevlig måndag.

Mvh
TrustBuddy Support

tackar för svar, men knappen för stoppa utlåning är INTE itryckt. som jag skrev i mitt medelande så är problemet att jag fick ej med cleraring numret när jag angav kontonumret. och mitt andra problem som jag skrev om var att jag ej fått svar från er då jag försökt kontakta er flertal gånger. och i helgen upptäckte jag ett nytt problem, jag kan inte byta lösenord på min sida.
Citera
2012-07-16, 09:43
Medlem
Jag fick svar sen och frågetecknen rätades ut!

"Som jag tidigare skrev till Skogsgurun så kan det hända att enstaka mail inte blir besvarade men vi arbetar hårt för att detta inte ska ske. "

The Wiking: kontakta TB support så tror jag nog att ni lyckas lösa problemet, eller be att bli uppringd! Mig ringde de i ett ärende.

"Jag skulle gärna hjälpa dig här men tyvärr kan jag inte hitta ditt konto utan mer information om dig eller ditt kundnummer. Jag ber dig att göra ytterligare ett försök att maila vår support (support@trustbuddy.com) så lovar jag att det kommer att bli besvarat."
Senast redigerad av skogsguru 2012-07-16 kl. 09:46.
Citera
2012-07-16, 15:33
Medlem
Hej igen The-Wiking

Jag skulle som sagt gärna hjälpa dig här, men jag känner inte till ditt kundnummer så jag kan inte se på ditt konto. Dessutom har vi som policy att inte diskutera enskilda konton och uppgifter på detta forum. Här besvarar vi lite allmänna frågor om tjänsten och ser till att våra kunder får korrekt information om vår tjänst.

Skogsguru hade tyvärr samma problem som du att han inte fick svar på ett mail. Som du se så bad jag han återkomma igen och nu är de frågetecken han hade lösta.

Därför ber jag dig åter att kontakta support@trustbuddy.com så kommer vi hjälpa dig.

Mvh
TrustBuddy support
Citera
2012-07-16, 16:46
Medlem
Citat:
Hej igen The-Wiking

Jag skulle som sagt gärna hjälpa dig här, men jag känner inte till ditt kundnummer så jag kan inte se på ditt konto. Dessutom har vi som policy att inte diskutera enskilda konton och uppgifter på detta forum. Här besvarar vi lite allmänna frågor om tjänsten och ser till att våra kunder får korrekt information om vår tjänst.

Skogsguru hade tyvärr samma problem som du att han inte fick svar på ett mail. Som du se så bad jag han återkomma igen och nu är de frågetecken han hade lösta.

Därför ber jag dig åter att kontakta support@trustbuddy.com så kommer vi hjälpa dig.

Mvh
TrustBuddy support

hej på er, jag har skickat begäran om hjälp till er (igen) så just nu sitter jag och väntar på att få svar (igen).
Citera
2012-07-17, 11:39
Medlem
Hej igen The-Wiking.

Du har nu fått svar på din fråga och en förklaring på varför du fick vänta på svaret.

Ledsen för det inträffade och jag vill tacka för din ihärdighet och att du upplyste här på flashback att du ännu en gång inte fick nått svar. Fick leta runt en stund men hittade dig tillslut.

Ha en fortsatt bra dag!

Mvh
TrustBuddy Support
Citera
2012-07-17, 18:45
Medlem
Citat:
Hej igen The-Wiking.

Du har nu fått svar på din fråga och en förklaring på varför du fick vänta på svaret.

Ledsen för det inträffade och jag vill tacka för din ihärdighet och att du upplyste här på flashback att du ännu en gång inte fick nått svar. Fick leta runt en stund men hittade dig tillslut.

Ha en fortsatt bra dag!

Mvh
TrustBuddy Support

jajamän, fick hjälp idag när ni ringde. kanon bra.
en fråga bara som jag glömde när jag hade er i telen. när jag nu ska "sätta in" pengar på mitt trustbuddy konto från mitt bank konto. gör jag en inbetalning till trustbuddy konto eller gör jag en överföring till trustbuddy konto???. eller det kanske är skitsamma vilket???.
Citera
2012-07-17, 19:45
Medlem
The-Wiking: du betalar på BG-numret! Ange ditt kundnr som referens!
Citera
2012-07-17, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skogsguru
The-Wiking: du betalar på BG-numret! Ange ditt kundnr som referens!

har gjort detta nu, dock har fortfarande ej några pengar dragit från mitt konto till trustbuddy. så jag får vänta någon dag och se hur det går.

kom däremot på en ny fråga nu, vart ser man saldo/hur mycket pengar man har hos trustbuddy???. just nu har jag bara insättning och uttag och överföring på min sida. tycker det borde väl finnas någonstanns där det står saldo 0kr iallafall då jag ej fått in något på kontot ännu.
Citera
2012-07-17, 20:23
Medlem
BG-körningar sker tidigt på morgonen och vid 9-tiden. Så reggar man "räkningen" på morgonen får du en mejlbekfräftelse från TB på eftermiddagen eller dagen därpå. Saldot på TB kan man först se 1½ dygn efter bokföringsdagen på ditt bankkonto. Det går inte missa saldot sen, det första man ser vid inloggning. Däremot verkar det dröja minst en vecka, säkert längre, innan man ser någon intjänad ränta.

Jag kan tänka mig att räntan börjar ticka på efter någon månad eller så.

/skogsguru
Citera
2012-07-17, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skogsguru
BG-körningar sker tidigt på morgonen och vid 9-tiden. Så reggar man "räkningen" på morgonen får du en mejlbekfräftelse från TB på eftermiddagen eller dagen därpå. Saldot på TB kan man först se 1½ dygn efter bokföringsdagen på ditt bankkonto. Det går inte missa saldot sen, det första man ser vid inloggning. Däremot verkar det dröja minst en vecka, säkert längre, innan man ser någon intjänad ränta.

Jag kan tänka mig att räntan börjar ticka på efter någon månad eller så.

/skogsguru

aha. då vet jag. tackar så jättemycket för svaren. nu ska jag nog ej ha fler frågor. eller jo en fråga.
är det samma sak varje gång jag ska föra över pengar till TB??? ange deras kontonr och summan jag ska föra över och sen istället för ocr nr ange mitt "medlems nr"???.
Citera
2012-07-17, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The-Wiking
har gjort detta nu, dock har fortfarande ej några pengar dragit från mitt konto till trustbuddy. så jag får vänta någon dag och se hur det går.

kom däremot på en ny fråga nu, vart ser man saldo/hur mycket pengar man har hos trustbuddy???. just nu har jag bara insättning och uttag och överföring på min sida. tycker det borde väl finnas någonstanns där det står saldo 0kr iallafall då jag ej fått in något på kontot ännu.

Det kommer när du satt in pengar.
Citera
2012-07-17, 21:13
Medlem
The-Wiking: du betalar till bankgironumret varje gång och anger ditt kundnr som referens.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in