Citat:
Ursprungligen postat av TrustBuddy
Hej igen Gurty och Capri79
Jag kan i dagsläget tyvärr inte gå in i detalj på hur detta avtal är utformat. Det jag kan säga är att vi har ingått detta avtal för att göra tjänsten så säker och attraktiv som möjligt för dig som långivare.
TrustBuddy arbetar alltid hårt för att få våra kunder så nöjda som möjligt med den tjänst vi tillhandahåller.
Avtalet påverkar inte ditt utlånade belopp på något sätt och har inte heller någon negativ påverkan på de 12% ränta per år som vi erbjuder våra kunder.
Capri79:
Jag ska föra din feedback vidare och ta upp det.
Docka ska du tänka på är att ett sparande hos TrustBuddy ska ses som vilket banksparande som helst. Det jag menar här är att det inte ska ses som en investering där du ska behöva engagera dig utan se ditt TrustBuddy konto som vilket sparkonto som helst, fast med en långt bättre avkastning. Transaktionshistoriken är i första hand till för dig för att kunna se att det faktiskt sker saker på ditt konto.
Mvh
TrustBuddy
Javisst kan man se det så, men för mig är allt en investering och jag är siffer- och ekonominörd, så det mesta av min fritid tillbringar jag åt ekonomi.
. Så att engagera mig ser jag inte som nåt måste utan som ett nöje.
. Så jag vill gärna ha ordning och reda på mina siffror