2021-11-12, 09:34
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eazt299
Men tänkte krossa några oxynorm 10mg senare och dricka. Någon bra mäng för ett gott rus?

Alltså det enda som händer är att det slår lite snabbare men ruset sitter i kortare tid.
Som jag skrev är det ju redan snabbverkande och du får effekt redan inom 20-30min liksom, och är du helt opioidnaiv så kan du väl lika gärna ta dom ”som man ska”, du kommer bli påverkad ändå..
Citera
2021-11-12, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Alltså det enda som händer är att det slår lite snabbare men ruset sitter i kortare tid.
Som jag skrev är det ju redan snabbverkande och du får effekt redan inom 20-30min liksom, och är du helt opioidnaiv så kan du väl lika gärna ta dom ”som man ska”, du kommer bli påverkad ändå..

menade oxycodone
Citera
2021-11-12, 13:54
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
menade oxycodone

Räcker att du delar depottabletter så blir dom snabbverkande.
Citera
2021-11-13, 23:01
Medlem
Citat:
Men tänkte krossa några oxynorm 10mg senare och dricka. Någon bra mäng för ett gott rus?
Ingen princip att krossa oxynorm, slår kanske 30sekunder snabbare då den redan är direktverkande.

Vet inte din tollerans men som novis, 20mg, höj med 10 efter 1h om du inte är nöjd men kom ihåg att man lätt blir sjösjuk i början, så postafen eller andra antihistaminer är att rekommendera, hjälper även mot klådan om den blir för intensiv.
Citera
2021-11-13, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Räcker att du delar depottabletter så blir dom snabbverkande.
Det beror faktiskt på hur tabletten är tillverkad, vissa har 4 sektioner, alltså måste de delas i 4 även vissa som binder depot effekten till oxy molekylen, men tror ej detta används då det är extremt mycket dyrare att producera än vanlig depot effekt.

Edit: menade inte att du hade fel, du har förmodligen rätt att det bara är att dela en oxy men det ovan är tester dom gjort för att förminska missbruk, men sket i det för att det kostar mycket mer att producera.
Citera
2021-11-15, 12:04
Medlem
Xanyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sojaboner
Dag två nu, 5mg nasalt och 10mg bomb. Alltså fan vilket skönt välmående man får jämfört med tram, slår mycket skönare älskar deeeet

Fresta mig inte! Jag vet hur skönt det är med ett gott Oxy rus mums alla problem i världen bortblåsta och euforisk så in i helvete.
Citera
2021-11-16, 16:06
Medlem
20 mg Oxynorm

Har kommit över 20 mg Oxynorm. Om man har noll tolerans mot opiater kan man bli skön på så lite som 20 mg? Hur länge tar det innan man får effekt?
Citera
2021-11-16, 16:11
Medlem
Ta det lugnt, du kan bli däckad på 5 mg.
Citera
2021-11-16, 19:07
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av viktoriajansson
Har kommit över 20 mg Oxynorm. Om man har noll tolerans mot opiater kan man bli skön på så lite som 20 mg? Hur länge tar det innan man får effekt?

Citat:
Ursprungligen postat av faquile781
Ta det lugnt, du kan bli däckad på 5 mg.

Instämmer!!
20mg låter kanske inte så mycket, men OxyContin är ett preparat man ska ha respekt för!
Att trycka i sig 20mg utan tolerans hade INTE jag rekommenderat.

Läs på ordentligt om vad det är du tänker stoppa i dig.
Citera
2021-11-18, 07:04
Medlem
Mrlind92s avatar
OX tio sttppr det på dessa krossad e dessa men är ej vetten lösliga blir gröt bara tips på hur jag ska göra
Citera
2021-11-18, 07:29
Medlem
Mrlind92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrlind92
OX tio sttppr det på dessa krossad e dessa men är ej vetten lösliga blir gröt bara tips på hur jag ska göra
Vill tillägga att jag fått sjukt dålig effekt på just dessa de jag fått upp i pumpen har gett noll effekt så ska man löser i nåt annat kan ske
Citera
2021-11-18, 07:37
Medlem
Mrlind92s avatar
Gud ge mig svar oxicodon depå dom runda med ox tio hur skjuter man dessa dom är inte speciellt lösliga blir bra gegg även när ja värmer tycker i generellt dom är sämre än Ala sorter dessa tår sämre än femmor liksom men 5 ST tior brukar funka extremt bra i venlig fåll har fucket min lur kan ej skriva där av stov fel sorry
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in