Flashback bygger pepparkakshus!
Svara
  • 1
  • 2
2011-07-29, 21:40
Medlem
Hysteri90s avatar
Tänkte beskriva detta för dom som är nyfikna på denna substans.
Men ha i åtanke att jag är påverkad nu, Så texten kan vara luddig och lite osammanhängande. (uppdaterar i påverkat tillstånd)

slängde 75 mg för 100 min sedan ungefär.

45min minuter efter intag började en skön pirrig känsla komma krypandes.

60 min efter intag
jag började bli speedad,Tuggade tuggumi i 120km/h och musiken blev bättre. Fingrarna susar i 80km/h på tangentbordet. man blir väldigt social på detta har jag med märkt Ganska likt tjack.
Får se om några psykedeliska tankar eller mönster dyker upp snart
Känner mig också smått korkad just nu.

70 min efter intag.
Nu börjar synen bli suddig. Ena sekunden är man lugn, sen nästa blir man speedad.
Ögonen började små fladdra efter ett tag, Bestämde mig då för att sätta på Jimi Hendrix och lägga mig i sängen. Sängen kändes verkligen skön, Kändes lite smått som jag smälte ihop med den. Färgerna är förstärkta. Allt är mycket vackrare helt enkelt. Känner en eufori som går i vågor i kroppen. Jag mår underbart nu!

Man känner av spända käkar emellanåt. Kan vara bra att ha tuggumi till detta
Ena stunden tuggar man som om man vore med i en "vem kan tugga snabbast tävling".
Sen nästa stund är man med i "Vem kan tugga i mest slomo"

Återigen, Den luddiga och kankse "svårlästa" rapporten beror på att jag är påverkad just nu

uppdaterar inom kort
Citera
2011-07-29, 21:51
Medlem
Hysteri90s avatar
Man får ganska torra läppar på detta.
Har letat runt efter lypsyl, Men virrig som man är så blir man intresserad av det mesta man ser! Man är också känslig för beröring. Tog upp en kam och drog den längs med huvudet. Hela kroppen rös till skönt. Så jag tänkte ta en dusch nu och se hur det känns
Citera
2011-07-29, 22:34
Medlem
Låter typ som vilken stimulant som helst. Skulle likagärna vara en rapport på mdai, fast det är lite smått hallucinogent. Stimulanter är för mig rätt ointressanta om det inte är mycket eufori.
Citera
2011-07-29, 23:00
Medlem
Hysteri90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Dee
Låter typ som vilken stimulant som helst. Skulle likagärna vara en rapport på mdai, fast det är lite smått hallucinogent. Stimulanter är för mig rätt ointressanta om det inte är mycket eufori.

Jo det gör ju det, Men det är mycket eufori. Sitter just nu med ett stort leende på läpparna. Det kommer vågor där det blir psykadeliska tankar. Färgerna är mycket starkare. Såg nyss solnedgången. Den var underbart vacker

Hur som helst så tänkte jag dra en "live" rapport hur allting utvecklas och känns. Har inte hittat någon sådan rapport på fb. Så jag tänkte göra en, För dom som var nyfikna
Citera
2011-07-29, 23:11
Medlem
Hysteri90s avatar
Nu har det gått 3 timmar och 20 minuter sen jag bombade.

Det har kommit i vågor där "trippiga" tankar har uppstått, Färgerna har blivit starkare och ljuset är vackrare.

När solnedgången började ta form bestämde jag mig för att lägga mig i sängen och njuta av den. Att ligga i sängen var fruktansvärt skönt. Kände mig varm i kroppen och euforin flödade. Solen var halvröd/orange, och molnen lite smått guldaktiga. Jag låg och beundrade solnedgången ett bra tag.

En liten besvikelse var att ögonvobblet och suddig syn med tung kropp varade inte så länge som jag tänkt mig. Just nu känns det som att man tagit mycket tjack. Funderar på att slänga 25 mg igen för att bosta och se om jag kmr tillbaka dit jag var innan
Citera
2011-07-29, 23:18
Medlem
xpeqts avatar
Trevligt, inga konstiga känslor alls?
Citera
2011-07-29, 23:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hysteri90
Nu har det gått 3 timmar och 20 minuter sen jag bombade.

Det har kommit i vågor där "trippiga" tankar har uppstått, Färgerna har blivit starkare och ljuset är vackrare.

När solnedgången började ta form bestämde jag mig för att lägga mig i sängen och njuta av den. Att ligga i sängen var fruktansvärt skönt. Kände mig varm i kroppen och euforin flödade. Solen var halvröd/orange, och molnen lite smått guldaktiga. Jag låg och beundrade solnedgången ett bra tag.

En liten besvikelse var att ögonvobblet och suddig syn med tung kropp varade inte så länge som jag tänkt mig. Just nu känns det som att man tagit mycket tjack. Funderar på att slänga 25 mg igen för att bosta och se om jag kmr tillbaka dit jag var innan

Vet inte så mycket om 6apb men är det verkligen så potent att du får så bra effekt på endast 75mg bomb? Ta en 150 lina så lär du verkligen bli nöjd om 75mg bomb funkar.
Citera
2011-07-29, 23:48
Medlem
Hysteri90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xpeqt
Trevligt, inga konstiga känslor alls?

Nej inga konstiga känslor alls. Fast jag börjar undra om det bara var 6apb i pelleten. För det känns nästan som man dragit i sig 1g tjack just nu.
speedad som bara den. Tunga andetag. världens tjackballe.
Men annars så är det bara trevligt
Citera
2011-07-29, 23:56
Medlem
Får hoppas att AT'n inte suger bara.
Citera
2011-07-30, 00:14
Medlem
Hysteri90s avatar
Ruset börjar lägga sig sakta men säkert. Är inte alls lika speedad längre. Men jag har tunga andetag och små spänningar i bröstet som man kan ha på tjack. Jag funderar på om jag ska slänga 25 mg till. eller om jag kommer vara vaken alldeles för länge då. (Om det är en skitbatch)

Edit: Nu 20 minuter senare har jag relativt lugna andetag. Är inte speedad direkt,har bara typiska tjack drag, tex att slicka runt läpparna och bita lite på läpparna samt en hög puls.
Känner mig bara väldigt pigg. Tror ni att man kan slänga 25 mg till? utan att behöva vara uppe i flera dagar? Så man inte får ett "2dpmp liknande drama". Kunde inte sova på över 80 timmar då. Det är den värsta avtändningen jag haft i hela mitt liv,så dit vill man inte igen
Senast redigerad av Hysteri90 2011-07-30 kl. 00:35.
Citera
2011-07-30, 01:22
Medlem
Hysteri90s avatar
Helt nykter nu. känner mig endast pigg. Kommer nog inte kunna somna på 3-4 timmar gissar jag på

Nästa gång jag kör så ska jag ta min 25mg bomb och min 100mg pellet.Hoppas bara att den vridna effekten sitter i längre då.
Jag gillade detta ruset. Det var verkligen bättre än vad jag hade förväntat mig!
Citera
2011-07-30, 14:12
Medlem
Hysteri90s avatar
Vaknade för en timma sen ungefär. Man vaknade upp då och då under natten, men somnade om ganska enkelt. Jag känner mig endast lite småtrött. Men det gör jag alltid innan jag ätit frukost iofs.
Hur som helst, Ingen som helst jobbig AT att prata om. Vaknade snarare upp med ett leende på läpparna imorse

Dessa pelletsen var Gröna, och kom ifrån H.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in