2011-07-29, 21:40
Tänkte beskriva detta för dom som är nyfikna på denna substans.
Men ha i åtanke att jag är påverkad nu, Så texten kan vara luddig och lite osammanhängande. (uppdaterar i påverkat tillstånd)
slängde 75 mg för 100 min sedan ungefär.
45min minuter efter intag började en skön pirrig känsla komma krypandes.
60 min efter intag
jag började bli speedad,Tuggade tuggumi i 120km/h och musiken blev bättre. Fingrarna susar i 80km/h på tangentbordet. man blir väldigt social på detta har jag med märkt Ganska likt tjack.
Får se om några psykedeliska tankar eller mönster dyker upp snart
Känner mig också smått korkad just nu.
70 min efter intag.
Nu börjar synen bli suddig. Ena sekunden är man lugn, sen nästa blir man speedad.
Ögonen började små fladdra efter ett tag, Bestämde mig då för att sätta på Jimi Hendrix och lägga mig i sängen. Sängen kändes verkligen skön, Kändes lite smått som jag smälte ihop med den. Färgerna är förstärkta. Allt är mycket vackrare helt enkelt. Känner en eufori som går i vågor i kroppen. Jag mår underbart nu!
Man känner av spända käkar emellanåt. Kan vara bra att ha tuggumi till detta
Ena stunden tuggar man som om man vore med i en "vem kan tugga snabbast tävling".
Sen nästa stund är man med i "Vem kan tugga i mest slomo"
Återigen, Den luddiga och kankse "svårlästa" rapporten beror på att jag är påverkad just nu
uppdaterar inom kort
Men ha i åtanke att jag är påverkad nu, Så texten kan vara luddig och lite osammanhängande. (uppdaterar i påverkat tillstånd)
slängde 75 mg för 100 min sedan ungefär.
45min minuter efter intag började en skön pirrig känsla komma krypandes.
60 min efter intag
jag började bli speedad,Tuggade tuggumi i 120km/h och musiken blev bättre. Fingrarna susar i 80km/h på tangentbordet. man blir väldigt social på detta har jag med märkt Ganska likt tjack.
Får se om några psykedeliska tankar eller mönster dyker upp snart
Känner mig också smått korkad just nu.
70 min efter intag.
Nu börjar synen bli suddig. Ena sekunden är man lugn, sen nästa blir man speedad.
Ögonen började små fladdra efter ett tag, Bestämde mig då för att sätta på Jimi Hendrix och lägga mig i sängen. Sängen kändes verkligen skön, Kändes lite smått som jag smälte ihop med den. Färgerna är förstärkta. Allt är mycket vackrare helt enkelt. Känner en eufori som går i vågor i kroppen. Jag mår underbart nu!
Man känner av spända käkar emellanåt. Kan vara bra att ha tuggumi till detta
Ena stunden tuggar man som om man vore med i en "vem kan tugga snabbast tävling".
Sen nästa stund är man med i "Vem kan tugga i mest slomo"
Återigen, Den luddiga och kankse "svårlästa" rapporten beror på att jag är påverkad just nu
uppdaterar inom kort