Alt. 1:
1. Lägg fem nätverkskablar i en hög, efter du kortat ner dem till lagom längd.
2. Snurra en annan kabel runt dessa.
Alt. 2.
1. Lägg fem nätverkskablar i en hög, efter du kortat ner dem till lagom längd, låt en av dessa vara dubbelt så lång som de andra
2. Använd den långa kabeln för att bunta ihop högen.
Alt. 1:
1. Lägg fem nätverkskablar i en hög, efter du kortat ner dem till lagom längd.
2. Snurra en annan kabel runt dessa.
Alt. 2.
1. Lägg fem nätverkskablar i en hög, efter du kortat ner dem till lagom längd, låt en av dessa vara dubbelt så lång som de andra
2. Använd den långa kabeln för att bunta ihop högen.
Problemet med sånna piskor är att dom gör sjukt ont och tar lätt hål på huden. Jag gillar att ta i lite och då går plastpiskor fetbort. Jag har experimenterat med rätt många olika piskor. Det som funkar i längden eller alltid läder. Går lätt att fixa optimal mjuk/hårdhet och håller i evigheter. Jag har använt grymma latexpiskor men håller inte så bra. Inte så kul när tjejen har en favoritpiska som börjar bli "tandlös".
Problemet med sånna piskor är att dom gör sjukt ont och tar lätt hål på huden. Jag gillar att ta i lite och då går plastpiskor fetbort. Jag har experimenterat med rätt många olika piskor. Det som funkar i längden eller alltid läder. Går lätt att fixa optimal mjuk/hårdhet och håller i evigheter. Jag har använt grymma latexpiskor men håller inte så bra. Inte så kul när tjejen har en favoritpiska som börjar bli "tandlös".
Pls utveckla skillnaden mellan en sådan läderpiska med flera "trådar" och en vanlig hederlig ridpiska.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!