Fr inte live-lnken att fungera i varken media player eller VLC. Kan ngon gra en step-by-step fr mig bitte?
Angende vem det nu var som kommenterade om snla spelare, s betalar jag faktiskt fr liven, men bilden p den r s jvla liten nr man sitter och kollar startlistor samtidigt s man missar skoinfo etc. (nu vet jag iofs inte om man kan dra ut storleken nr man kr via videospelare, men jag hoppas p det iaf).
Det var vldans vad strykningar det blivit nu d. Hade spikat Hepburn Broline p ett litet system men nu blir att tnka om d.
Frgan r bara om strykningarna i guld gynnar Torvald Palema eller inte. Spets eller speed som vid de senaste vinsterna? Arras fr ju vldans mycket bttre spr nu och han r vl relativt startsnabb?
Och nn som har koll p hur det blir med startbilen? Fr Quarcio Du Chene och CC spr 7 respektive 8 bakom bilen eller kommer de g som vanligt bakom p spr ett/tv?
Och nn som har koll p hur det blir med startbilen? Fr Quarcio Du Chene och CC spr 7 respektive 8 bakom bilen eller kommer de g som vanligt bakom p spr ett/tv?
Quarcio kommer ha rygg p 1 lr 2 bakom startbilen och CC komma att ha rygg p 5 lr 6 bakom startbilen.
Shr lser jag loppet
Goop br d ta rygg Beanie och hoppas p laddning. CC tar Arras antagligen. Jag tror det kan bli lite krning om spets och om ke inte sitter i spets tror jag han letar en bra position infr upploppet. Triton kommer nog kras fram i ddens mot Beanie eller Arras. Han vinner nog drifrn om inte ke kommer farande p upploppet som vanligt. ven stort frgetecken fr formen fr Triton.
Hur tusan tnkte du dr?
Ddens r fr vrigt den minst troliga positionen fr Triton Sund i det hr loppet. Tror rjan kommer kra invndigt om mjligheten ges.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!