2009-12-23, 23:29
Citat:
Ursprungligen postat av tusan1
HM,
sista gngen jag ryggar Spelareservice. det knns som om hela Sverige fljer detta fretag, och det blir ju inte bttre nr de sponsrar sjlvaste sndningarna i TV4-sport, det gr helt enkelt inte att missa.
nja. om jag vill vara med p ett andelsspel, vilka butiker finns det i Stockholm som erbjuder detta? Video 3000 lyckades ju f sju rtt ikvll, men gissar p att deras andelsspel kommer vara sjukt eftertraktade nu.
ngon som vet en sida p ntet eller s, som sljer andelar? ingen hr p FB som r med i ett gng och kan bjuda in en?
sista gngen jag ryggar Spelareservice. det knns som om hela Sverige fljer detta fretag, och det blir ju inte bttre nr de sponsrar sjlvaste sndningarna i TV4-sport, det gr helt enkelt inte att missa.
nja. om jag vill vara med p ett andelsspel, vilka butiker finns det i Stockholm som erbjuder detta? Video 3000 lyckades ju f sju rtt ikvll, men gissar p att deras andelsspel kommer vara sjukt eftertraktade nu.
ngon som vet en sida p ntet eller s, som sljer andelar? ingen hr p FB som r med i ett gng och kan bjuda in en?
Ska du spela p ntet rekommenderar jag storavinster.se's andelsbolag. Johan som ligger bakom sidan r riktigt grym (frvrigt han som sitter som statistiker p tv4sndningarna). De har verkligen ngot stort pgng och jag ger bara tummen upp t Johan som verkligen r duktig. Mnga gnger stolpe ut men det krvs alltid tur och medrigg fr att f in ett spel ordentligt. Matematik och hstar gr tydligen mycket bra ihop.
Spelarservice har jag haft koll p vldigt lnge, vi pratar r faktiskt och tro de eller ej men de r inte s bra som de ger sken av. De har bra ideer, det har dom kan jag erknna. Men de r alldeles fr vghalsiga fr att stta ngon rad. De siktar p utdelningar kring 100k-1miljon och vissa omgngar p andra summor. Snna utdelningar kommer inte ofta p v75, vldigt sllan snarare. Deras rankning tl att jmfras dremot men att rygga de blint r inget man br gra. Fr chansartat, chansspik med chansutgngar i kombination med frcka 3hstarsls.
2 hstarsls har de ven ibland, och om du frgar vilken insatt travmnniska som helst s r det INGEN som kan rekommendera ett tvhstarsls. Det r ett dyrt jvla ls helt enkelt och inget kan motivera en sdan gardering.
Rankningen r bra, de lyfter fram bortglmda hstar p ett bra stt. S fr ett lyckat system, ta deras rankning men hitta en egen spik. Deras 3-4hstarsls r bra. Deras utgngar sitter vldigt sllan och deras omgngens bsta spik sitter nnu frre gnger.
Detta gller dock v75.
9an i avd1 idag hade de tex andrarankad.
Angende butiker som arrangerar andelsspel s finns det vl ingen i stockholm jag knner till som jag kan skryta om. Svida vi inte pratar om 500-1000kr/andel -bolag. Men d ska du ocks spela det vecka ut och vecka in fr att ha chansen. Stter de 1 sn per r p 1milj delat p 10andelar s har ni spelat fr 25-50k per skalle och r samt eventuellt vunnit 100k per skalle och r.
Butiker ger ofta sken p att de r duktiga p andelsspel, affischer upp hit och dit. Frmst r det de butiker som har 3-8 olika spel de erbjuder som stter upp dessa. Bara skit om du frgar mig. Har man 3 till 8 olika andelsspel s r det klart som fan att de stter sina oftare n andra som bara har 1-2 spel. Men d r frgan vilken av dessa 8 bolag du ska kpa dig in p d det r olika som vinner varje gng och totalt sett ligger de nog minus.
Vldigt f bolag i butikerna som ligger plus (svida de inte haft ngot helskotta tur och satt en miljonvinst som idag) men en sn vinst kommer sllan twice i samma butik inom kort period. Min butik kan jag sga ligger ca 10k plus per skalle fr den som ryggat varje vecka det hr ret. Nu har de flesta inte gjort det. Men r 10k egentligen ngot att skryta om? inte om du frgar mig. Men visst gubbarna och gummorna blir skert jtteglada och samtidigt har de ngot att titta p nr de kommer hem en lrdagskvll.
Enda anledningen till att de flesta butiker sljer andelsspel r fr att ka sin omsttning och p de viset f hgre provision. Jag tycker du/ni ska samla ihop ett gng och skapa ett system tillsammans. System fr 1000-5000rader ska det vara annars kan ni egentligen likagrna dra en lott alt satsa p utdelningar kring 500-10000kr hllet.
Sja lngt inlgg, trevlig lsning