2010-05-11, 15:01
Medlem
DenFetes avatar
Viola Silas mste vara sjuk fr att torska detta, i full frfattning springer hon i ttor runt de vriga och vinner skvtt ltt.
Citera
2010-05-11, 15:33
Medlem
[Strange Days]s avatar
Har precis brjat att spela p hstar och tycker det r riktigt kul faktiskt.
Inga stora spelsummor som jag kr med dock...
Lrdagens V75 gav 6 rtt, och som sagt tyvrr bara 170kr i utdelning.

Kommer bli spel imorgon igen p V64.
Lmnade nyss in fljande kupong:

Ska hur som helst bli kul att flja trden!
Citera
2010-05-11, 15:46
Medlem
serotonins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dontknowtomuch
Bjrn.GO r kanske inte lika bra som farsan, Men han fuckar alltid upp det fr mig nr jag inte spelar p honom..

Vad menar du hr? Bjrn Goop r ju bortt 50 gnger bttre n farsan sin. Ofta nr de kr varsin hst i ett lopp offrar gammelgubben Goop sin hst helt fr att bereda vg fr Bjrns styrning.
Citera
2010-05-11, 16:17
Medlem
DenFetes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av serotonin
Vad menar du hr? Bjrn Goop r ju bortt 50 gnger bttre n farsan sin. Ofta nr de kr varsin hst i ett lopp offrar gammelgubben Goop sin hst helt fr att bereda vg fr Bjrns styrning.

Ser saken p samma stt.
Citera
2010-05-11, 17:04
Medlem
MrVisstos avatar
Citat:

r det tilltet att ge frdelar t stallkamrater m.m? Eller ses det tminstone som oetiskt?
Citera
2010-05-11, 17:08
Bannlyst
Citat:

Menar bjrn idag, och olle fr 7-8 r sen. Olle va ofta favorit, bra kusk och hade alla hstar i hagen.
Bjrn dremot, jag gillar inte honom. men vem vet, han kanske verraskar p v75 extra, det r drfr jag tog med honom i frsta loppet. Olle r gammal nu, 66 r om jag inte minns fel, s hans dagar r ocks frbi. Bjrn har egentligen ingen chans p frsta loppet fast n han kr med farsans hst, men tar med honom s slipper jag bli arg p dig sen ifall han vinner
Senast redigerad av dontknowtomuch 2010-05-11 kl. 17:11.
Citera
2010-05-11, 17:11
Medlem
MrVisstos avatar
Kr denna raden idag, nska mig lycka till!

Datum: 2010-05-11
Bana: Jgersro Ga
Spelform: V65, omg. 94

Avd Ordinarie hstar (Res.)
1 3, 7, 8, 9 (4, 5)
2 3, 4 (7, 2)
3 5 (8, 1)
4 3, 9, 13 (5, 6)
5 4, 6, 10 (1, 3)
6 4 (3, 9)

72 rader x 1 x 1,00 kr =
72,00 kr
Citera
2010-05-11, 17:18
Medlem
otec_sates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrVissto
r det tilltet att ge frdelar t stallkamrater m.m? Eller ses det tminstone som oetiskt?

Stallkrning r inte tilltet - det r ett regelbrott. Dremot s sker det ofta (relativt) mer eller mindre tydligt. Det snackas mycket om stallkrningar, men det blir sllan ngra repressalier.
Citera
2010-05-11, 17:27
Medlem
MrVisstos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av otec_sate
Stallkrning r inte tilltet - det r ett regelbrott. Dremot s sker det ofta (relativt) mer eller mindre tydligt. Det snackas mycket om stallkrningar, men det blir sllan ngra repressalier.

D lnar det sig att hlla koll p om hstar ifrn samma stall kr i samma lopp d med andra ord.
Citera
2010-05-11, 18:10
Medlem
JockeMeKnivens avatar
Har varit nra att gardera Viola Silas ett par gnger, men det har slutat med spik varje gng. Och frgan r om det inte blir samma visa nu. Mnga tyckte hon sg sdr ut och va trtt i ml, men hsten gick ju rekord, i rets andra start! Visst kan nn speeda frbi p open stretch, men tror att Persson kr i ett ganska hrt tempo fr att inte ge OS-hstarna en chans. Annars lr Ludde skert hlla tempot uppe. Och helt rligt nu, har hsten ens varit nra att frlora? Dem gngerna det varit sm marginaler s har hsten visat riktig vinnarskalle, och lr gra s igen om det blir en tuff slutstrid.

I sto-loppet har Vanessa du Ling toppchans igen och r ett tnkbart spikbud. Men fr Calamara Donna en bra resa spurtar hon sylvasst, det sg vi mot Maharajah senast. Ibiza Broline blir segerfarlig om man nr ledningen, ska d hlla ett hrt tempo, men kretsen kring hsten r lite osker p resan. Synd p spret fr Mystical Ann som spurtade vldsamt frra loppet och va nra att sl Bobtail.

I Kungapokalen tycker jag att man kan lsa p kes Select Yankee som var fullkomligt verlgsen p barfota balansen i kvalet, gick tangerat banrekord. Tror att ke siktar p open stretch och slpper till Main Wise As som r ett toppmne.

Omgngens roligaste streck, som dock kan bli mycket mer streckad n vad den r i nulget, r Wood Laday i sista avdelningen. Slutade 2a i sprintermstaren frra ret bakom Lavec Kronos och vann ett par V75-lopp. Har nu tv lopp i kroppen och spurtade bra senast p jgers. Har en riktigt bra rygg i Premier League och br komma igenom bra frn bakspret. Fr vi se en ke-svepning sista 500?
Citera
2010-05-11, 19:21
Medlem
Carlozs avatar
Ligger i ett rejlt underlge mot min kompis som igr fegspelade en DD fr 30 Kr, dock ingen vinst. Mitt Saldo r 352,00 SEK och idag ska pengar investerat. Satsar man tufft ifrn brjan s mste man flja upp den tuffa satsningen annars kommer jag aldrig vinna vadet

S ikvll testar jag Placeringsspel fr frsta gngen och mixar detta med ett vinnarspel.

Sehoy ifrn USA i lopp 7 ikvll p Jgersro tror jag kommer vinna. 2 starter i r och 2 segrar, mycket talar fr en seger ikvll, men tror inte han blir smre n trea i alla fall. Den andre amerikanen i samma lopp Sligo Star tror jag har bra chans p top 3 ikvll ocks. Runt 60 % rnta r bra betalt enligt mig.

Och nej, jag r lngt ifrn ngon expert utan tippar endast fr att det r roligt

Spel ikvll

Vinnarspel: 1 Sehoy(USA)
100 Kr
Placeringspel: 1 Sehoy(USA)
100 Kr
Citera
2010-05-11, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carloz
Ligger i ett rejlt underlge mot min kompis som igr fegspelade en DD fr 30 Kr, dock ingen vinst. Mitt Saldo r 352,00 SEK och idag ska pengar investerat. Satsar man tufft ifrn brjan s mste man flja upp den tuffa satsningen annars kommer jag aldrig vinna vadet

S ikvll testar jag Placeringsspel fr frsta gngen och mixar detta med ett vinnarspel.

Sehoy ifrn USA i lopp 7 ikvll p Jgersro tror jag kommer vinna. 2 starter i r och 2 segrar, mycket talar fr en seger ikvll, men tror inte han blir smre n trea i alla fall. Den andre amerikanen i samma lopp Sligo Star tror jag har bra chans p top 3 ikvll ocks. Runt 60 % rnta r bra betalt enligt mig.

Och nej, jag r lngt ifrn ngon expert utan tippar endast fr att det r roligt

Spel ikvll

Vinnarspel: 1 Sehoy(USA)
100 Kr
Placeringspel: 1 Sehoy(USA)
100 Kr

Varfr spelar du bde vinnerspel o plats p samma hst? Du kan vl spela vinnare som du gjort om du tror p den hsten men varfr inte vlja ngon av dem som r streckade till runt 20% som ger bttre platsodds? Tex : 10 SLIGO STAR (USA) liksom det r 2.90 i vinnerodds och plats kommer ju inte ge mer n 1.90 max p din hst som du valde!
Senast redigerad av bonusmannen 2010-05-11 kl. 20:28.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in