En nrmast olslig omgng. Min linje blir Erik Adielsson. Frhoppningen r att han dominerar idag.
Om Bobtail -- Eclair Futura -- Debbie Brodda -- Mockasin -- Estancia -- I'm Alone Face -- New Photo Guy ger 3 rtt s fr bonnturen ta hand om resten.
Bara att gratulera rets dominant JockeMeKniven som haft full kontroll frn brjan till slut. Imponerande vrre. Ska till och med erknna att jag nyttjat dina rader fr att kontrollera mina spikar imellant. Ruskigt vad vinnare du satt under ret...
Hyfsad njd med mitt r men ett par ruskiga svackor frstrde segerchanserna.
Ska frska pilla ihop en trd fr 2011 nu, tiden gr ju rtt snabbt s vi r ju snart dr.
Bara att gratulera rets dominant JockeMeKniven som haft full kontroll frn brjan till slut. Imponerande vrre. Ska till och med erknna att jag nyttjat dina rader fr att kontrollera mina spikar imellant. Ruskigt vad vinnare du satt under ret...
Ska frska pilla ihop en trd fr 2011 nu, tiden gr ju rtt snabbt s vi r ju snart dr.
Tack fr ett trevligt tvlingsr allihop!
Ja det r bara att instmma och gratulera JockeMeKniven till ett alldeles lysande resultat. Grattis!!!
Och tack till dig Ratsy fr allt jobb du lagt ner p denna trevliga tillstllning under ret. Well done!!!
Tack fr ett trevligt tvlingsr allihop!
kom 3a p oddsracet 0.31 pong frn 2a platsen det var verkligen p knshret
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!