Citat:
Ursprungligen postat av W.O.A.D
Varför skulle jag eller någon annan tro att du skulle vara rädd? Jag räknade inte in dej bland dom.
Däremot så kommer ni ju se dumma ut.
Nej, jag har faktiskt ingen aning om hur dina teorier ser ut, jag vet ju nämligen att D o M inte är några robotar utan helt normala, fast naturligtvis märkta av allt de varit med om.
Nåja, vilken "sida" som kommer se dum återstår ju att se. Känns rätt förmätet att sitta och spekulera i det öht, tycker du inte. För trots allt så vet vi inte om det öht ämnar gå till någon rättegång, oavsett vad vissa vill påstå.
Sedan behöver du inte exkludera mig från någon, det är väl att förringa MN's åsikt, jag som fick mig ett eget julkort och nytt smeknamn och allt. Nu kanske MN blir irriterad över att läsa att jag faktiskt tyckte det kortet och ffa hälsningen var rätt "kul", plus att det var bra att
äntligen kunna skippa alla metadiskussioner hurvida MN är inblandad eller ej i denna tråd. Nu vet vi svaret på det.
Jag hade däremot, för MN's skull, hoppats på att hon
inte visste.
Ävenom jag inte alltid håller med Magoo te.x i val ord så håller jag med han/hon i sak, och utan han/hon så hade denna tråd inte fått dokument postade som visar på en helt annan sak.
Jag är rätt övertygad om att mesta av ilskan mot Magoo, precis som mot LL-Ann, kommer sig utav det faktum att det kommit papper och dokument somi många fall krossar TN's fabler.