jag tyckte han var bra i allmnhet. men det dr med " bosse bechamel" var bara fr tillgjort pinsamt. dessutom utalar han " bechamel" med wanabee blattesvenska.
dock sg efterrtten frn amerika fruktansvrt god ut, jag prvade att laga den med men det blev inte helt 100.
Tycker han har bttrat sig, hrde bara ett smack under hela programet.
Ett annat plus r att han i det frsta gngen gjorde tv vegetariska recept (Om man inte stter rkor p mackorna och grnsaksbuljong istllet fr hns).
Dock sger jag som han ovan mig;
Vad fan var det fr historia han drog om nn Bosse-Bechamel? Lt som om ngon producent sagt t honom att dra ngon erfarenhetshistoria. Vldigt tillgjort hursomhelst.
Bosse Bechamel=killen som aldrig kunde gra en bechamelss, jttekul!
Det kan ju inte Niklas heller.
En bechamelss mste koka upp, annars smakar det bara mjl. Det glmde Niklas. Och man br vl ha i osten ,s den hinner smlta innan man har i det grna.
Nsta gng ni tittar p Niklas s tnk att han har en spegel framfr sig!
Han tycker han r s snygg. Han ser sig sjlv i kameragat? en spegel?
Hela karln r ju en parodi p sig sjlv: "Vi tar i lite olja: Toutoutoutou, ner med lk: Douhhh, ner med salvian vi plockade i trd-grden "Dousch", grovpeppar "Krosch". Antingen har han blivit tillsagd att hlla p s, eller s har han Tourettes Syndrome.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!