2007-09-30, 01:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niklas
BOOM! SMACK! SMACK! BOOM! BOOM BOOM! SMACK!BOOM! SMACK! SMACK! BOOM! BOOM BOOM! SMACK!BOOM! SMACK! SMACK! BOOM! BOOM BOOM! SMACK!BOOM! SMACK! SMACK! BOOM! BOOM BOOM! SMACK!BOOM! SMACK! SMACK! BOOM! BOOM BOOM! SMACK!BOOM! SMACK! SMACK! BOOM! BOOM BOOM! SMACK!BOOM! SMACK! SMACK! BOOM! BOOM BOOM! SMACK!BOOM! SMACK! SMACK! BOOM! BOOM BOOM! SMACK!BOOM! SMACK! SMACK! BOOM! BOOM BOOM! SMACK!BOOM! SMACK! SMACK! BOOM! BOOM BOOM! SMACK!BOOM! SMACK! SMACK! BOOM! BOOM BOOM! SMACK!BOOM! SMACK! SMACK! BOOM! BOOM BOOM! SMACK!BOOM! SMACK! SMACK! BOOM! BOOM BOOM! SMACK!BOOM! SMACK! SMACK! BOOM! BOOM BOOM! SMACK!

Citera
2007-09-30, 01:50
Medlem
xallos avatar
Per r skn, jag hade dock ingen aning om att han var gammal kock med meriter som Operakllaren, Riche, Stadshuskllaren och Kllaren Diana. r det kanske ngon som har jobbat i kk med karln?
Citera
2007-09-30, 01:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av _Snatch_
Per Moberg r ju en av de bttre kockarna som lagar mat i svensk television (BBC Food erbjuder bttre kockar) och hela han r strtskn. Som han sjlv sa, "det gller att knulla maten". Han har det inte s rent nej, och han grisar emellant, men som ngon redan ppekat s har du inte varit i ett restaurangkk. Jag har jobbat p mnga av de bttre krogarna i Gteborg, och om det grisas ngonstans s r det dr.

Kockar som super, biff stroganoff som tvttas och blir en annan gryta nsta vecka, fisk som kocken tappar p golvet ker direkt i pannan, och s vidare. S om Per nu tar en smrklump i nven och nyper bort ngra klickar, det gr knappast saken vrre.

Han r en riktig lirare, kort sagt! Moberg for president!

BS...
Citera
2007-09-30, 02:25
Medlem
Necrobutchers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D Roger.
Grillnegern lagar iaf saker man skulle vilja ta.
Tina tror jag inte gjort en enda rtt jag skulle vilja inmundiga.

Hittills har jag inte sett en enda matrtt negern tillverkat som jag skulle kunna placera i min mun. Allt r bara en rra av diverse blandad ckel. Exempel; Kyckling marinerad i tequila, fisk marinerad i l... Till det tillkommer en jvla massa krukter, br och omaka kryddor. Usch!

Jag hade dock kunna kolla mer p negern OM han var en riktig jvla gangstah niggah. Men har r ju bara en mes.
Citera
2007-09-30, 02:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Necrobutcher
Hittills har jag inte sett en enda matrtt negern tillverkat som jag skulle kunna placera i min mun. Allt r bara en rra av diverse blandad ckel. Exempel; Kyckling marinerad i tequila, fisk marinerad i l... Till det tillkommer en jvla massa krukter, br och omaka kryddor. Usch!

Jag hade dock kunna kolla mer p negern OM han var en riktig jvla gangstah niggah. Men har r ju bara en mes.

Sant, vem vill ha 'krukter' i munnen...
Citera
2007-09-30, 02:27
Medlem
Mollgans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Necrobutcher

Haha, en gangstah nigga i ett kksprogram. Det vore ngot!

Frutom Nicklas hatar jag ocks grillnegern och hans stt att uttrycka sig och hlla p. Men det tillhr en annan trd.
Citera
2007-09-30, 03:24
Medlem
Enitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katalysator
N du har rtt, knivstl har ju ingen chans mot ngra broskiga benbitar och "kttyxa" r ett verktyg som inte existerar i TV-kket. Morbergs program har ju femti spnn i budget, s han har ftt lov att lna verktygen frn "ntligen Hemma". Han var ju tvungen att ge sig, Timell vgrade att snickra med konventionella kksredskap.

Nigga, please.
Svitt jag vet s sgade han av revbenen med en sticksg och en kttyxa r vl inte helt lmpligt fr det heller, en bandsg r det lmpligaste verktyget men det har vl inte var man hemma eller?
Citera
2007-09-30, 10:24
Medlem
Necrobutchers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OldTwat
Sant, vem vill ha 'krukter' i munnen...

Ursktar mitt slarv p.g.a oplanerad onykterhet.
Citera
2007-09-30, 10:32
Medlem
Bluebeast72s avatar
Att han sedan stirrar otroligt o lutar sig in i kameran gr karln n mer odrglig.
"Smack" ner i grytan Frstr inte vem p svt som anstllde krket?Hellre en kebebrullare med lite humor n en svensson som gr sig till.
Citera
2007-09-30, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Golonka
Lustigt att flera lagt mrke till den hr tnten. En riktig jvla narr!

Han syns i TV p Sveriges strsta kanal under bra sndningstid. Inte s jvla mrkligt att folk ser honom va?
Citera
2007-09-30, 11:06
Medlem
Golonkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mister Mustard
Han syns i TV p Sveriges strsta kanal under bra sndningstid. Inte s jvla mrkligt att folk ser honom va?

Med "lagt mrke till" menade jag givetvis att man gjort detta i negativ bemrkelse, men den nyanseringen frbigick tydligen ditt begrnsade frstnd.
Citera
2007-09-30, 11:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Att han sedan stirrar otroligt o lutar sig in i kameran gr karln n mer odrglig.
"Smack" ner i grytan Frstr inte vem p svt som anstllde krket?Hellre en kebebrullare med lite humor n en svensson som gr sig till.

Hller helt med! Allt jvla "smack" hit och "wosh" dit gr mig spyfrdig. Niklas m kanske vara hyfsat hndig i kket och kan skert bde hacka, skra och strimla - men TV r ett medieomrde han skall hlla sig s jvla lngt ifrn som det bara gr i fortsttningen. Han r en fjolla och mediehora utan dess like!

I vrigt mste jag bara inflika att jag inte riktigt frstr kritiken mot Per Moberg. Tycker han helt klart har god talang (ven om han frvisso gr lite missar ibland (men anra sidan gr ju alla det)), och Pers matlagningsprogram r det enda inspirerande dito som just nu snds p svenska TV-kanaler. Om man ska kolla matlagning p TV s r det dock BBC Food som gller fr min del.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in