Jag tänkte att eftersom många använder sig av Groupon så hade det varit jättekul att höra vilka deals ni gillat/ogillat så man själv kan bli bättre på att gallra. Också kul att se om man tycker helt olika om samma deal.
Här kommer några som jag själv gjort...
*Lösögonfransar (ställe nära S:t Eriksplan) - helt ok, men inte min grej personligen
*Bodyscanning (Sickla köpkvarter) - ok att få veta sin kroppssammansättning, men jag var inte beredd på herbalife-säljsnacket
*Tandläkarbesök med tandstensborttagning (DentSmile) - vet inte om min vanliga tandläkare är ovanligt duktig, men den här unga killen hade inget att komma med i jämförelse. Går inte tilbaka dit.
*Tailor4less - jättebra idé. Kommer använda igen.
*Ögonfransnäring - jättebra. Kommer använda igen.
*Zonterapi (skanstull) - avslappnande, men inte min grej personligen
Jag tycker det verkar som Group on får folk att köpa en massa onödiga saker man inte behöver bara för att det är rabatt på skiten, det är bara min uppfattning använder det inte själv.
Du menar att du vill öka spridningen för Groupon? Det vi i vardagligt tal kallar för "reklam"?
Hur vet du att det är många som använder Groupon?
Inte visste jag att man var tvungen att göra någon statistiskt tillförlitlig undersökning innan man la upp en rätt normal tråd under just Reklam och marknadsföring. Sen är ju ordet "många" inte en exakt siffra så vad du räknar som många behöver inte jag räkna som många och vice versa.
Ni som inte använder er av Groupon och inte är intresserade har väl knappast något vettigt att tillföra denna tråd, men för andra som är nyfikna och vill prova på det ena och det andra kan uppskatta att få input från någon som testat och höra deras åsikt. Mina egna åsikter är ju knappast en hyllning till allt jag testat.
Jag tycker letsdeal har betydligt bättre deals än dom andra liknande siterna jag har sett.
Dock har jag köpt en en riktigt bra deal på groupon: onlinepizza.se 50kr för 10kr
Kolla in Betterdeals istället för att diskutera Groupon eller Letsdeal. Betterdeals har både Groupon, Letsdeal och många andra sidors deals samlade på en sida. Jag handlar deals ganska ofta och går alltid via Betterdeals.
Kolla in Betterdeals istället för att diskutera Groupon eller Letsdeal. Betterdeals har både Groupon, Letsdeal och många andra sidors deals samlade på en sida. Jag handlar deals ganska ofta och går alltid via Betterdeals.
Med tanke på ditt namn så är du garanterat ägare till sidan aja skitsamma
Har själv utnyttjat en del deals
bla tatuering fika pizza & nu den senaste kommer att bli
käk på en Italiensk restaurang 49kr (ordinarie pris 109) vilket är helt ok eftersom man ändå har vägarna förbi Göteborg,men skulle mer än gärna vilja utnyttja denna deal http://www.groupon.se/deals/stockholm
skjuta med Glock Magnum mfl tyvärr så går erbjudandet ut ikväll å får cash först på Fredag
Premiumpaketet
Premium
Med premium-paketet får du prova flera olika vapen, många du känner igen från filmer och tv-spel. Vilken actionhjälte vill du bli? Detta är det mest populära paket!
Vi börjar med allt som ingår i bas och plus-paketet. Du får skjuta 15 skott med 5 olika vapen. Bland annat Glock 17, .357 Magnum revolver, amerikanska tv-polisers trubbnosiga Colt Detective revolver och Fantomens Colt M1911.
Sedan växlar vi till James Bond och du får skjuta 2 skott med Walther PPK .32 (7,65 mm).
Om du vågar får du prova ett skott med en Smith & Wesson .44 Magnum revolver som Clint Eastwood använder i Dirty Harry-filmerna.
Vi avrundar med 1 skott med en museipjäs. En Thomson "Tommy Gun" även känd som Chicago Typewriter.
Jag beställde ett par hörlurar (urbanist) från groupon och fick dom nu efter typ 3 veckor och när jag nu öppnar skiten så är det ett par FEJK HÖRLURAR!!
Så där ska jag aldrig mer handla något och tänker inte rekommendera nån att handla där!!
Jag fick ett erbjudande i min mail idag, som går ut snart. Det var ett erbjudande med 50% rabatt på en "prova-på-att-flyga-helikopter-i-30min-plus-30min-lektion" för bara 1500kr.
Kan det vara värt att ta det? Jag har faktiskt tänkt börja spara ihop till ett cpl-h certifikat, så jag tycker ju att det kan vara värt det. Men kan man bli lurad på något vis? Har ju läst om andra på fb som inte varit så nöjda med sina "deals"?
Jag beställde ett par hörlurar (urbanist) från groupon och fick dom nu efter typ 3 veckor och när jag nu öppnar skiten så är det ett par FEJK HÖRLURAR!!
Så där ska jag aldrig mer handla något och tänker inte rekommendera nån att handla där!!
Köpte också ett rött par , men mina var inga kopior.
Vad menar du med kopior?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!