Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2011-11-10, 16:15
Medlem
Tror det är en dokumentär om Tommys liv, han berätttar om vilka delar i England som har blivit tagna utav muslimer sen får han en lavett!

Jag vet ej om man ska skratta åt han eller inte, efter allt han har gjort? Allt bra eller dåligt?

Är vi i Sverige redo för en liknande EDL grupp eller?

Videon

Tommy får en lavett

http://www.youtube.com/watch?v=xnr6_yvn4ds

här är en annan video där 2 mdl medlammar går emot 60 stycken utav dem

http://www.youtube.com/watch?v=Mf8TtaKy9yc

Är Sverige redo för detta?
Citera
2011-11-10, 16:22
Medlem
Kungensbordells avatar
Sverige i sig är redo men inte sveriges befolkning.

Men Tommy vet att lavetten bara var bra för honom för det ger ju muslimer ännu sämre rykte. Han verkar skön dendär tommy.
Citera
2011-11-10, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kungensbordell
Sverige i sig är redo men inte sveriges befolkning.

Men Tommy vet att lavetten bara var bra för honom för det ger ju muslimer ännu sämre rykte. Han verkar skön dendär tommy.

Den kanske var bra för honom, men den smällden skämmde ut honom asså! ÄÄäääh bara att backa up Tommy
Citera
2011-11-10, 17:57
Medlem
Falcãos avatar
Jag är ingen fan av Tommy Robinson men han har ju trots allt en välkänd bakgrund som huligan så jag har svårt att tänka mig att han skulle vara en fitta när det kommer till slagsmål så att han bara tar smällen här tror jag nog är en rätt medveten strategi för att visa reportern och tittarna att "se där vilka barbarer muslimerna är".
Citera
2011-11-10, 18:02
Medlem
wippedcreams avatar
Finns ju SDL
Citera
2011-11-10, 18:05
Medlem
Respekt till både muslimerna och Tommy men att gå och smälla någon mitt under "intervju" funkar fan inte asså!

Men jag måste erkänna, smällen var endo lite fin!
Citera
2011-11-10, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wippedcream
Finns ju SDL

Man hör inget om dem juue`? kolla EDL, hur stora som helst!
Citera
2011-11-10, 18:12
Medlem
Rhesus-Minuss avatar
Jag kan tänka mig vilka härliga dagdrömmar Tommy ska ha. Hur han planerar att avliva det skitiga kamelknullande skäggdrägget under en veckas tid med en 29kronors avbitartång från ClasOhlssons....
Citera
2011-11-10, 21:45
Moderator
Jeckes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkon12
Den kanske var bra för honom, men den smällden skämmde ut honom asså! ÄÄäääh bara att backa up Tommy
Du slutade att titta efter smällen?

Han kunde nog ha hoppat ut och spöat upp den killen. Problemet var att det dök upp ett par till, och det på bara ett par sekunder.
Tiden det hade tagit för honom att stanna bilen och hoppa ut, så skulle nog ett par till dykt upp.

Kort sagt, Tommy mot muslimen hade nog gått rätt bra, men Tommy mot muslimerna hade nog inte gjrot det.
För det klassiska flockbeteendet är något vi även ser i Sverige.
Citera
2011-11-10, 21:55
Bannlyst
Jag är i högberedskap mot Islamistiska hundar
Citera
2011-11-10, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jecke
Du slutade att titta efter smällen?

Han kunde nog ha hoppat ut och spöat upp den killen. Problemet var att det dök upp ett par till, och det på bara ett par sekunder.
Tiden det hade tagit för honom att stanna bilen och hoppa ut, så skulle nog ett par till dykt upp.

Kort sagt, Tommy mot muslimen hade nog gått rätt bra, men Tommy mot muslimerna hade nog inte gjrot det.
För det klassiska flockbeteendet är något vi även ser i Sverige.

Exakt det jag menar det klassiska flockbetenndet är med i sverige, händer något, så ser vi 100X muslimer/babbar, ska man verkligen börja riskera det?
Citera
2011-11-11, 01:02
Medlem
persbrandt2ks avatar
Jag tycker någon borde lägga upp en beredskapsplan mot dessa jävla parasiter. Jag är med er alla som vill sätta hårt mot hårt när det väl behövs!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in