Flashback bygger pepparkakshus!
2011-11-11, 01:10
Medlem
Tungshurdas avatar
han bara örfila en fiende? inget fel med det..
Citera
2011-11-11, 01:19
Medlem
b0gfettos avatar
Redo för en grupp av vad? Rasistiska judar som vill bråka? Vi ser ju vilket internetskämt SD(L) är och det finns inget att dölja där.
Citera
2011-11-11, 02:19
Bannlyst
Hur kan man klä sig i klänningar som muslimska män gör som mannen på videon och sedan snacka om manlighet?

.
Citera
2011-11-11, 10:13
Medlem
Bravidas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tungshurda
han bara örfila en fiende? inget fel med det..

Om man som det etniskt svenska folket är civiliserat, så är även den formen av våld fel. När hjärnkapaciteten tar slut, tar nävarna vid.
Citera
2011-11-11, 19:58
Medlem
hoppas ingen tar illa upp nu men, folk snar mycket, men jag ser knappt något hända,
"vi ska döda dem, vi ska rensa dessa muslimer och blattar" men inget händer? gör något agera för fan
Citera
2011-11-11, 20:04
Bannlyst
Det här gången måste jag säga att det är fan rätt åt honom. Han respekterade inte hans religion och vad det står för. Han kunde ha valt sina ord bättre. Han får fan skylla sig själv!
Citera
2011-11-11, 20:22
Medlem
daebas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cal00
Det här gången måste jag säga att det är fan rätt åt honom. Han respekterade inte hans religion och vad det står för. Han kunde ha valt sina ord bättre. Han får fan skylla sig själv!
Finns absolut ingen som helst anledning respektera hans tro.
Citera
2011-11-11, 20:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av daeba
Finns absolut ingen som helst anledning respektera hans tro.

Men han måste respektera honom som människa och vad han tror på. Han får fortfarande skylla sig själv. Han kunde som sagt välja sina ord bättre. Om han tror att han kommer undan lindrigt för att förolämpa människor, oavsett tro eller ras, så tror han fel.
Citera
2011-11-11, 20:31
Medlem
KapabelApas avatar
Citat:
Men han måste respektera honom som människa och vad han tror på. Han får fortfarande skylla sig själv. Han kunde som sagt välja sina ord bättre. Om han tror att han kommer undan lindrigt för att förolämpa människor, oavsett tro eller ras, så tror han fel.

Ni muslimer förolämpar alla icke-muslimer överallt hela tiden. Ni förolämpar oss genom att invadera våra länder och skapa bidragssugande våldsghetton. Ni förolämpar oss när ni våldtar våra kvinnor och misshandlar/rånar våra barn. Ni förolämpar oss när ni bygger moskéer och försöker skapa shariakontrollerade zoner i europeiska städer.

Ni för krig mot Europa och ni njuter av det.
Citera
2011-11-11, 20:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KapabelApa
Ni muslimer förolämpar alla icke-muslimer överallt hela tiden. Ni förolämpar oss genom att invadera våra länder och skapa bidragssugande våldsghetton. Ni förolämpar oss när ni våldtar våra kvinnor och misshandlar/rånar våra barn. Ni förolämpar oss när ni bygger moskéer och försöker skapa shariakontrollerade zoner i europeiska städer.

Ni för krig mot Europa och ni njuter av det.

Bara det faktum att du förutsätter att jag är muslim för att jag försvarar muslimen visar verkligen vem som behöver se över sig själv.
Citera
2011-11-11, 20:43
Medlem
KapabelApas avatar
Citat:
Bara det faktum att du förutsätter att jag är muslim för att jag försvarar muslimen visar verkligen vem som behöver se över sig själv.

Som kuffar, vad fan ser du som är positivt med islamiseringen av Europa då?

Imanen i klippet visar exakt hur blattar fungerar. När orden inte räcker till tar man till våld istället. Sånt händer varje dag överallt i dagens Europa. Tycker du det är acceptabelt?
Citera
2011-11-11, 21:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KapabelApa
Som kuffar, vad fan ser du som är positivt med islamiseringen av Europa då?

Imanen i klippet visar exakt hur blattar fungerar. När orden inte räcker till tar man till våld istället. Sånt händer varje dag överallt i dagens Europa. Tycker du det är acceptabelt?

Det är ju upp till var och en människa att konvertera till Islam. Vad jag har läst om Islam så är det förbjudet att tvinga någon att bli muslim. Jag antar att när du skriver "islamisering av Europa" så menar du vad som är så positivt att många européer blir muslimer? Deras val, inte mitt. Du har inget med deras val att göra heller.

http://www.youtube.com/watch?v=TCzCE...eature=related

05:35-08:00

Typiskt WT-folk, att de inte skäms.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in