Flashback bygger pepparkakshus!
  • 2
  • 3
2011-11-11, 21:03
Medlem
SummaSummarums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cal00
Men han måste respektera honom som människa och vad han tror på. Han får fortfarande skylla sig själv. Han kunde som sagt välja sina ord bättre. Om han tror att han kommer undan lindrigt för att förolämpa människor, oavsett tro eller ras, så tror han fel.
Det finns inget att respektera med den skäggtomtens "tro". Han är en självuttalad fiende. Här är han längst fram, finns det något att "respektera" på skylten han håller upp tycker du?
http://4.bp.blogspot.com/_QfVWU-2pVL...-to-the-uk.jpg

Här är en video där han talar och säger exempelvis:

"Islam will come, islam will dominate the east of the east and the west of the west. Islam will come and it will conquer the UK, it will conquer Holland, it will conquer Rome, it will conquer the world. Islam will enter the house of every person of this world and will either elevate the person or humiliate the person and we will see the believers victorious. We will see Israel destroyed. We will see the european crusaders destroyed and we will see islam dominate."
http://www.youtube.com/watch?v=jJpwTF8UotY

Så mycket vidrigheter som skäggtomtar som honom öser över icke-muslimer så har de ingen rätt att kräva immunitet mot förolämpningar. Detta är inga goda människor.
Senast redigerad av SummaSummarum 2011-11-11 kl. 21:06.
Citera
2011-11-21, 03:12
Medlem
Eoppoyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkon12
Man hör inget om dem juue`? kolla EDL, hur stora som helst!

Man får se lite perspektiv på det hela. EDL grundades 2009. SDL grundades 2011. Storbritannien har över 60 miljoner invånare, medan Sverige har bara 9 miljoner invånare.
Citera
2012-02-05, 22:23
Medlem
Chillfires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falcão
Jag är ingen fan av Tommy Robinson men han har ju trots allt en välkänd bakgrund som huligan så jag har svårt att tänka mig att han skulle vara en fitta när det kommer till slagsmål så att han bara tar smällen här tror jag nog är en rätt medveten strategi för att visa reportern och tittarna att "se där vilka barbarer muslimerna är".

Nej, det där är en medveten strategi för att inte hamna i en situation där han står själv mot 10-50 arga muslimer.
Citera
2012-02-05, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falcão
Jag är ingen fan av Tommy Robinson men han har ju trots allt en välkänd bakgrund som huligan så jag har svårt att tänka mig att han skulle vara en fitta när det kommer till slagsmål så att han bara tar smällen här tror jag nog är en rätt medveten strategi för att visa reportern och tittarna att "se där vilka barbarer muslimerna är".

Vad skulle han gjort, klivit ur bilen? På mindre än 30 sekunder hade han fått 30 araber över sig.
Saif ul islam frågade Tommy "what do you got", han skulle ha svarat "free speach and democracy".
Två saker som islam inte tål.
Citera
2012-02-06, 01:41
Medlem
Morgonrodnads avatar
Citat:
Det är ju upp till var och en människa att konvertera till Islam. Vad jag har läst om Islam så är det förbjudet att tvinga någon att bli muslim.

Nej, tvärtom. En muslimsk man begår en grov synd om han inte tvingar sina slavar att konvertera till Islam.
Citera
2012-02-06, 02:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Morgonrodnad
Nej, tvärtom. En muslimsk man begår en grov synd om han inte tvingar sina slavar att konvertera till Islam.

Du verkar inte veta NÅGONTING om Islam. Muslimer har en skyldighet att informera om Islam och sprida den, men inte TVINGA människor att konvertera. Föreslår att du läser på innan du yttrar dig.
Citera
2012-02-06, 11:57
Medlem
Morgonrodnads avatar
Citat:
Du verkar inte veta NÅGONTING om Islam. Muslimer har en skyldighet att informera om Islam och sprida den, men inte TVINGA människor att konvertera. Föreslår att du läser på innan du yttrar dig.

Slavery was also perceived as a means of converting non-Muslims to Islam: A task of the masters was religious instruction. Conversion and assimilation into the society of the master didn't automatically lead to emancipation, though there was normally some guarantee of better treatment and was deemed a prerequisite for emancipation.[51]

http://en.wikipedia.org/wiki/Islamic_views_on_slavery

Du menar väl ändå inte att vi ska se relationen mellan slav och muhammedansk slavägare som frivillig?
Citera
2012-02-06, 15:50
Medlem
Citat:
Jahaa, så det är därför det sker så många tvångskonverteringar i arabländerna. Tack för upplysningen.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in