Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2004-01-03, 16:24
  #253
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfon
vad är svarta guldingar? Är jag dum som inte fattar?=) Men investera i lite öl, det är mitt tips...
svart guld, även kalla sort guld kommer ursprungligen från danmark och tillverkaren heter Carsberg. 5.5% volymprocent alkohol

tuggumi tipset va inte dumt, men öl-tipset va bäst. må väl, nu har jag bestämt mig, det blir mjöd.
Citera
2004-01-03, 17:28
  #254
Medlem
Mr Radarkontakts avatar
Jag tycker definitivt att du ska hyra en mobiltelefon i en dag á 50 kr

http://www-tele.data.slu.se/uppsala/upris.htm
(längst ner på sidan vid rubriken "Uthyrning")

Vem skulle någonsin vilja göra det? Jag tror faktiskt aldrig att någon utan egen mobil skulle vara så desperat.
Citera
2004-01-03, 17:50
  #255
Bannlyst
!

ett 6 pack öl 2.8% o en påse chips får man för totalt 50 kr

alltså en hel mys kväll framför tv =)
Citera
2004-01-03, 18:21
  #256
Medlem
Stjärtgossens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Radarkontakt
Jag tycker definitivt att du ska hyra en mobiltelefon i en dag á 50 kr

http://www-tele.data.slu.se/uppsala/upris.htm
(längst ner på sidan vid rubriken "Uthyrning")

Vem skulle någonsin vilja göra det? Jag tror faktiskt aldrig att någon utan egen mobil skulle vara så desperat.

Eller så kan han hyra en bordstelefon Analog eller digital i 5 dygn

Fö. vet ej hur länge du får hållla på med en prostituerad för 50 spänn men lite pirr i byxan blir det väl i a f

En billg piza + läsk/lättöl räcker nog också en femtiolapp till

Lycka till med nöjeslivet
Citera
2004-01-06, 19:14
  #257
Medlem
Locco Roccos avatar
"Close Enough"-presentgivare...

Varför finns dom...?

Med "Close Enough"-presentgivare, menar jag de jävlar som alltid kommer med en present som nästan funkar...

De resonerar troligen enligt följannde: "Christer gillar ju ishockey... och du Lars har ju faktiskt en fotbollströja hängande i garderoben, kan vi inte ta med den och ge till honom på hans födelsedag, då blir han säkert glad..."

Eller... "Vad ska vi ge till Christer när vi är över hos Anderssons ikväll på hans födelsedag... jag vet... vi har ju plånboken som du fick förra året av jens... den kan vi ju ge... för alla behöver ju en plånbok".

Vad jag menar är människor som ger bort presenter som nästan funkar... typ en tröja som skulle kunna vara schysst om den bara hade haft en annan färg... eller ett bälte som skulle vara en schysst present om det bara hade varit stort nog...

Hur tänker dessa människor... "jaja, det är ju en present i alla fall, och den funkar ju nästan... det borde ge oss en gratis måltid i alla fall..." ?

Det är ett så jävla nonchalant beteende... och det är alltid samma personer som kommer med dessa presenter... som nästan funkar... och är så irriterande...

Så, "Nära nog"-folket... ansträng er för h-te! Det är inte ok... det är inte tillräckligt!
Citera
2004-01-06, 19:26
  #258
Medlem
hehe..
fått många "Close Enough"-presenter ??
Citera
2004-01-06, 19:37
  #259
Medlem
Germanias avatar
Citat:
Så, "Nära nog"-folket... ansträng er för h-te! Det är inte ok... det är inte tillräckligt!
Dra åt... Finns roligare saker att spendera sin fritid på än att ränna runt och shoppa !
Citera
2004-01-06, 20:46
  #260
Medlem
Locco Roccos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Germania
Dra åt... Finns roligare saker att spendera sin fritid på än att ränna runt och shoppa !

ahh... anar jag en "close enough"-presentgivare?
Citera
2004-01-06, 20:47
  #261
Medlem
Locco Roccos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mossis
hehe..
fått många "Close Enough"-presenter ??

japp ... men nu räcker det... allt går på Blocket...
Citera
2004-01-06, 21:16
  #262
Medlem
tokens avatar
Det är tanken som räknas.

Förövrigt har man ju fått presenter osv... som får en att undra vad i ¤#/"#)¤ folk har tänkt med.
Citera
2004-01-06, 21:32
  #263
Medlem
zappzapps avatar
min garderob är full av sådana presenter. varje år blir det massa sådana grejer. äggkokare, schysst, men jag tål inte ägg, grönsaksgrill en moster köpt i usa, sorry men kontakten passar inte och jag orkar itne fixa nån adaptor eller liknande.. osv osv
Citera
2004-01-06, 21:40
  #264
Medlem
Ralfons avatar
Tanken som räknas, men är tanken att fuckas lite och ge en close enough present e det väl småbusigt va? Men, men...jag brukar inte få sånt=)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in