Citat:
Ursprungligen postat av JagHatarDetta
Ska träffa en tjej som jag har haft kontakt med ett bra tag nu. Tänkte träffas i helgen och jag skulle vilja ge henne något, vad skulle vara en bra gåva? Något enkelt liksom. Hon är 18, jag är 20.
Tackar för svar
Glöm detta.
Nu gick allt åt HELVETE. Jag vet inte vad som gick fel, vi snackade igår och hade jätte trevligt, precis som alla andra gånger. Jag sa inget konstigt alls, utan hon var nöjd och jag var nöjd. Sedan sa vi god natt. Efter att jag kom hem från jobbat idag så upptäckte jag ett meddelande på Skype där hon säger att vi inte bör träffas och blockerade mig. Jag förstår inte varför, jag är så jävla deppig nu. Vet inte vad jag ska göra, jag har ju fortfarande hennes mobilnummer men vafan, jag känner inte för att ringa nu. Mår skitdåligt. Jag har inte nämnt detta innan, men jag vet inte vart hon bor. Jag vet ju "vart" hon bor, men jag vet inte gata/hus osv, jag vet inte ett piss. Känner mig så misslyckad ny så hälften vore nog, helvete. Innan blockering på Skype så frågade jag varför hon gör detta, men så kom blockeringen, inget jävla svar. Så jävla fegt gjort av henne tycker jag. Så jävla besviken, jag vet ju att det inte är jag, men vafan, det är de ända jag kan tänka på nu. Att det är mitt fel alltihop. Jag har inte haft ihop det med någon tjej innan på sjukt länge, så hittar jag denna underbara tjejen, men så skiter det sig totalt. Snart skiter jag i allt, skiter i tjejer. FYfan för det här.