Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-10-15, 19:02
Medlem
Hej!

Jag och min pojkvän firar ettårsdag tillsammans på söndag och jag har lite panik, för jag har ingen aning om vad jag ska köpa i present!
Jag vill ge honom någonting personligt och gulligt men som inte är alltför dyrt.
Han är 20 år.

Tacksam för svar!
Citera
2012-10-18, 12:58
Medlem
Ska träffa en tjej som jag har haft kontakt med ett bra tag nu. Tänkte träffas i helgen och jag skulle vilja ge henne något, vad skulle vara en bra gåva? Något enkelt liksom. Hon är 18, jag är 20.

Tackar för svar
Citera
2012-10-18, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagHatarDetta
Ska träffa en tjej som jag har haft kontakt med ett bra tag nu. Tänkte träffas i helgen och jag skulle vilja ge henne något, vad skulle vara en bra gåva? Något enkelt liksom. Hon är 18, jag är 20.

Tackar för svar

Glöm detta.

Nu gick allt åt HELVETE. Jag vet inte vad som gick fel, vi snackade igår och hade jätte trevligt, precis som alla andra gånger. Jag sa inget konstigt alls, utan hon var nöjd och jag var nöjd. Sedan sa vi god natt. Efter att jag kom hem från jobbat idag så upptäckte jag ett meddelande på Skype där hon säger att vi inte bör träffas och blockerade mig. Jag förstår inte varför, jag är så jävla deppig nu. Vet inte vad jag ska göra, jag har ju fortfarande hennes mobilnummer men vafan, jag känner inte för att ringa nu. Mår skitdåligt. Jag har inte nämnt detta innan, men jag vet inte vart hon bor. Jag vet ju "vart" hon bor, men jag vet inte gata/hus osv, jag vet inte ett piss. Känner mig så misslyckad ny så hälften vore nog, helvete. Innan blockering på Skype så frågade jag varför hon gör detta, men så kom blockeringen, inget jävla svar. Så jävla fegt gjort av henne tycker jag. Så jävla besviken, jag vet ju att det inte är jag, men vafan, det är de ända jag kan tänka på nu. Att det är mitt fel alltihop. Jag har inte haft ihop det med någon tjej innan på sjukt länge, så hittar jag denna underbara tjejen, men så skiter det sig totalt. Snart skiter jag i allt, skiter i tjejer. FYfan för det här.
Citera
2012-10-18, 23:01
Medlem
superflash2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagHatarDetta
Glöm detta.

Nu gick allt åt HELVETE. Jag vet inte vad som gick fel, vi snackade igår och hade jätte trevligt, precis som alla andra gånger. Jag sa inget konstigt alls, utan hon var nöjd och jag var nöjd. Sedan sa vi god natt. Efter att jag kom hem från jobbat idag så upptäckte jag ett meddelande på Skype där hon säger att vi inte bör träffas och blockerade mig. Jag förstår inte varför, jag är så jävla deppig nu. Vet inte vad jag ska göra, jag har ju fortfarande hennes mobilnummer men vafan, jag känner inte för att ringa nu. Mår skitdåligt. Jag har inte nämnt detta innan, men jag vet inte vart hon bor. Jag vet ju "vart" hon bor, men jag vet inte gata/hus osv, jag vet inte ett piss. Känner mig så misslyckad ny så hälften vore nog, helvete. Innan blockering på Skype så frågade jag varför hon gör detta, men så kom blockeringen, inget jävla svar. Så jävla fegt gjort av henne tycker jag. Så jävla besviken, jag vet ju att det inte är jag, men vafan, det är de ända jag kan tänka på nu. Att det är mitt fel alltihop. Jag har inte haft ihop det med någon tjej innan på sjukt länge, så hittar jag denna underbara tjejen, men så skiter det sig totalt. Snart skiter jag i allt, skiter i tjejer. FYfan för det här.

Tråkigt att höra. Du finner den rätta en dag, det kan jag lova
Citera
2012-10-21, 13:41
Medlem
Födelsedagspresent till en 16 årig snubbe?

Vad uppskattar en blivande 16-åring i födelsedagspresent? En väns bror fyller år kommande helg och jag är kluven. Alla förslag godtages tacksamt!
Citera
2012-10-21, 13:49
Medlem
Beror ju självklart på vad han är intresserad av, men dator och/eller Tv-spel är ju poppis.
Har han inget VISA eller Mastercard som han kan handla med på internet så kan du ge honom ett Spendon presentkort, med en rimlig summa pengar tankat på. Då kan han beställa vad han vill. Finns på Pressbyrån och vissa Statoil. Presentkort i klädaffärer eller på iTunes går ju hem också.
Citera
2012-10-21, 13:52
Medlem
En limpa cigg, presentkort på valfri spelbutik och kondomer borde funka. Ungen har ju förmodan Steam, dra in på hans konto och kolla vad han har i sin wishlist eller fråga han och sen gifta honom det spelet/spelen.
Citera
2012-10-21, 13:52
Medlem
greenbatmans avatar
2 flaskor rom.
Citera
2012-10-21, 14:09
Medlem
Skägg-Krales avatar
En stilren och elegant klocka. Den enda acessoaren som en man kan bära utan att se metrosexuell ut.
Citera
2012-10-21, 15:11
Medlem
Core.s avatar
Går ju att köpa spotify-presentkort på Ica maxi, hår alltid hem om personen har smartphone!
Citera
2012-10-21, 15:40
Medlem
Dimaks avatar
Pengar eller starköl
Citera
2012-10-21, 16:57
Medlem
EnLitenSvamps avatar
Beror ju helt klart på vad han har för intressen men Tv/data spels prylar går nästan alltid hem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in