Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-10-21, 19:29
Medlem
lyxprostituerad.
Citera
2012-10-21, 22:50
Medlem
Ogdens avatar
Sammanfogade trådar.

/mod
Citera
2012-10-23, 18:53
Medlem
Snart är det jul, och jag vet verkligen inte vad jag ska ge till min pojkvän, 18 år. Han har fått en drös med parfymer och mjukisdjur, jag är väl ingen fantasifylld person. I artonårspresent fick han ingenting medan jag fick en kryssning sist jag fyllde år. Tänkte därför kompensera med att han ska få en lite finare julklapp. Vad ska jag köpa?
Det får gärna vara en upplevelse, lika gärna som en sak.
Citera
2012-10-23, 23:50
Medlem
Kiingdomofheavens avatar
Är det för tidigt att redan börja fundera på julklapp till flickvännen?
Är ungefär 5 månader när Kalle Anka drar igång..
Pris blir väl max 500
Citera
2012-10-24, 12:15
Medlem
jaget84s avatar
Presenter från hjärtat?

Jag sitter och funderar på detta, vad kan man ge för presenter från hjärtat när man är så ruskigt kär, men inte känner varandra så väl än? Det jag kan komma på är att klä mig själv i kläder jag vet att han gillar, det tjänar jag dock på, utan jag vill ge honom något.

Har ni några tips?
Citera
2012-10-24, 12:32
Medlem
Roxanas avatar
Försök så långt det går att hitta något som har personlig anknytning till honom. Det är bra mycket roligare att få än nån random pryl och tyder även på att du har uppmärksammat vad han gillar och vem han är.
Citera
2012-10-24, 12:36
Medlem
jaget84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roxana
Försök så långt det går att hitta något som har personlig anknytning till honom. Det är bra mycket roligare att få än nån random pryl och tyder även på att du har uppmärksammat vad han gillar och vem han är.

Det är lite där som är problemet, efter 20 år i militär tjänst och varit fri i två år, så finns det inte allt för mycket som har en sådan anknytning, det är lite därför jag är så förvirrad över vad som skulle kunna vara från hjärtat
Citera
2012-10-24, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jaget84
Det är lite där som är problemet, efter 20 år i militär tjänst och varit fri i två år, så finns det inte allt för mycket som har en sådan anknytning, det är lite därför jag är så förvirrad över vad som skulle kunna vara från hjärtat
ge honom lite bilder på krigsoffer etc... läste om en exsoldat som tyckte att porr med döda krigsfångar var det hetaste han visste.
Citera
2012-10-24, 12:42
Medlem
jaget84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheFuck
ge honom lite bilder på krigsoffer etc... läste om en exsoldat som tyckte att porr med döda krigsfångar var det hetaste han visste.
Den personen kanske var stolt över det han gjort/tvingats göra. Han jag träffar är inte det, så helt fel.
Citera
2012-10-24, 12:52
Medlem
Roxanas avatar
Vet du något om vad han gillar; intressen, färger, om han har någon favoritartist/skådis osv?
Citera
2012-10-24, 13:23
Medlem
jaget84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roxana
Vet du något om vad han gillar; intressen, färger, om han har någon favoritartist/skådis osv?
Intressen har vi många samma utav, det gäller dock inte riktigt sådant som jag kan ge honom väldigt lätt. Vi har pratat så mycket om allmänt och även privat, men inte riktigt komma in på det djupet om favoritfärger eller så. Vi har kommit in på ett helt annat djup där han beskrivit att filmen black hawk down beskriver hans situation lite lätt, samt hur han identifierar sig med låten En livstid i krig med Sabaton
Citera
2012-10-24, 13:26
Medlem
RingInteSnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jaget84

Kanske en fin flaska vin fran hans fodelsear...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in