Morsan fyller 50+ och ska försöka köpa något till henne men står helt still i skallen och har inte en aning om vad hon vill ha. Någon här på fb som har lite tips?
Budget: cirka 400kr
Båda mina föräldrar fyller 60 år i år och jag vet inte vad jag ska ge dem. Tacksam för alla förslag. Hur mycket är det rimligt att man ger en present för? Jag vill inte överdriva i att ge något alltför dyrt, för de skulle tycka att det vore för mycket, men jag vill inte ge för lite heller.
Båda mina föräldrar fyller 60 år i år och jag vet inte vad jag ska ge dem. Tacksam för alla förslag. Hur mycket är det rimligt att man ger en present för? Jag vill inte överdriva i att ge något alltför dyrt, för de skulle tycka att det vore för mycket, men jag vill inte ge för lite heller.
Ålder på dig? Vad tjänar du ca? Vad har ni för presentshistorik?
Du kanske kan hitta en kortare resa via lets deal eller groupon?
"Boende för två på Marstrands Havshotell. Välj en eller två nätter, inklusive frukost och spa. Värde från 2 195 kr, betala 1 097 kr".
Tjejen som bor på andra sidan jorden som jag har vart tillsammans med drygt 6 månader fyller snart år. Tänkte skicka henne något och behöver tips på saker och ting som inte är för stora eller tunga.
Jag och min flickvän har varit tillsammans i 5 månader, och hon fyller 17 i övermorgon och jag har inte hunnit köpa present ännu. Jag har frågat henne vad hon önskar sig, men hon har bara svarat att hon inte önskar sig något speciellt. Och hon har inga speciella intressen. Har funderat på att köpa ett halsband, fast har ingen aning vad för halsband. Min budget ligger på 200-800 kr.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!