Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-05-26, 18:52
Medlem
Ogdens avatar
Sammanfogade ämnen.

/mod
Citera
2013-06-01, 10:52
Medlem
Kiingdomofheavens avatar
Flickvän fyller 18 och har inte en jävla aning...

Fått ett halsband och underkläder tidigare samt ett armband.

Hon gillar modé och vet att hon vill ha en Michael Kors klocka..Men lite väl dyrt

Varit tsm drygt ett år

Budet: 700-1200 (Kan stiga lite dock )

Har tänkt på några sexiga underkläder (Måste ju träna på det själv ) Men vet någon någon bra affär?
Vet även hon behöver en ny locktång, men lite tråkigt va?
Senast redigerad av Kiingdomofheaven 2013-06-01 kl. 11:08.
Citera
2013-06-03, 06:38
Medlem
willythefoxs avatar
Jag tänkte ge en spabehandling till en tjej, som jag hoppas vill bli min tjej. Dock kan jag inte följa med själv då jag är bortrest över en längre tid. Och, det jag fungerade på, är det schysst att få ETT sånt paket i present, eller är det egentligen något man måste gå två på? dvs. "borde" jag köpa ett till henne och hennes kompis eller vad? Jag menar hade man gett nån konsertbiljetter eller nåt hade man ju aldrig gett bara en... Någon eller några med synpunkter eller som har koll? Tack!
Citera
2013-06-03, 17:50
Medlem
Amsterdaims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av willythefox
Jag tänkte ge en spabehandling till en tjej, som jag hoppas vill bli min tjej. Dock kan jag inte följa med själv då jag är bortrest över en längre tid. Och, det jag fungerade på, är det schysst att få ETT sånt paket i present, eller är det egentligen något man måste gå två på? dvs. "borde" jag köpa ett till henne och hennes kompis eller vad? Jag menar hade man gett nån konsertbiljetter eller nåt hade man ju aldrig gett bara en... Någon eller några med synpunkter eller som har koll? Tack!

Två paket, lätt! Visst, man KAN gå själv - men det är mycket, mycket roligare att vara minst två på sådant.
Citera
2013-06-04, 01:56
Medlem
chillkatts avatar
Hej!

Jag och min flickvän reser utomlands snart. Hon är 20ish, vi har väl inte varit tillsammans sådär jätte länge, men det känns klockrent och vi älskar varandra så. Så jag tänkte att jag kunde ge något när vi väl är utomlands, men jag vet inte vad.

Budget är väl runt 500 max, helst mindre. Vill göra något personligt, kanske ett brev med skrift om hur mycket hon betyder och så men sedan vet jag inte riktigt vad jag ska ge i present...

Hon gillar inredning och hon flyttar hemifrån straxt, men de flesta hon vill ha är rätt dyrt när de kommer till inredning och hon har köpt det mesta. Jag är verkligen kass när det kommer till presenter men vill verkligen ge något. Sedan så gillar hon att göra saker ofta, typ hittar på saker hela tiden, ut och fika, ut o bowla, baka osvosv.

MvH
Senast redigerad av chillkatt 2013-06-04 kl. 01:58.
Citera
2013-06-04, 21:11
Medlem
Kiingdomofheavens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiingdomofheaven
Flickvän fyller 18 och har inte en jävla aning...

Fått ett halsband och underkläder tidigare samt ett armband.

Hon gillar modé och vet att hon vill ha en Michael Kors klocka..Men lite väl dyrt

Varit tsm drygt ett år

Budet: 700-1200 (Kan stiga lite dock )

Har tänkt på några sexiga underkläder (Måste ju träna på det själv ) Men vet någon någon bra affär?
Vet även hon behöver en ny locktång, men lite tråkigt va?
BUMP!
Citera
2013-06-07, 18:24
Medlem
donaukinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chillkatt
Hej!

Jag och min flickvän reser utomlands snart. Hon är 20ish, vi har väl inte varit tillsammans sådär jätte länge, men det känns klockrent och vi älskar varandra så. Så jag tänkte att jag kunde ge något när vi väl är utomlands, men jag vet inte vad.

Budget är väl runt 500 max, helst mindre. Vill göra något personligt, kanske ett brev med skrift om hur mycket hon betyder och så men sedan vet jag inte riktigt vad jag ska ge i present...

Hon gillar inredning och hon flyttar hemifrån straxt, men de flesta hon vill ha är rätt dyrt när de kommer till inredning och hon har köpt det mesta. Jag är verkligen kass när det kommer till presenter men vill verkligen ge något. Sedan så gillar hon att göra saker ofta, typ hittar på saker hela tiden, ut och fika, ut o bowla, baka osvosv.

MvH
Med tanke på att hon gillar att baka samt pyssla så kanske hon vill ha något till hemmet? Har hon våffeljärn, i så fall kan ni ju göra våfflor hemma och sen sitta och äta ute om hon nu gillar sånt
Citera
2013-06-08, 21:47
Medlem
chillkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av donaukind
Med tanke på att hon gillar att baka samt pyssla så kanske hon vill ha något till hemmet? Har hon våffeljärn, i så fall kan ni ju göra våfflor hemma och sen sitta och äta ute om hon nu gillar sånt

Mjo sant, tack!
Men reser väldigt snart och var ute idag på stan och hon sa att en inredningsgrej var väldigt fin så jag tänkte att jag kanske skulle köpa den? Den var inte så hemskt dyr, sedan lägga till någon badolja som luktar gott då hon badar rätt så frekvent. Sedan lägga in ett eget skrivet brev där jag skriver lite söta saker och så... Kan det gå hem tro?
Citera
2013-06-09, 15:27
Medlem
Pojkvännen fyller snart 25 och jag har ingen idé av vad han skulle vilja ha i present. Vi har inte varit tillsammans i mer än några månader och är ifrån varandra ca. 8 veckor nu i början av sommaren på grund av att båda jobbar på sjön.

Vad ger man en kille som säger att födelsedagar inte är speciellt viktiga och inte behöver något? Jag vill ge honom något, frågan är bara vad? Har funderat på att bjuda honom på champagnefrukost eller en god middag (när jag trots allt kan laga mat) men vill gärna ge honom något mera personligt och en bukett rosor känns inte helt rätt även om gesten säkert skulle uppskattas. Har funderat på att måla ett porträtt av honom men vet inte, eller kanske baka cup cakes och gömma små lappar under dem med förslag på aktiviteter vi kunde göra tillsammans typ. en fisketur på sjön eller massage.

Någon som har ett bra förslag eller åsikter, gärna seriösa.
Citera
2013-06-13, 02:24
Medlem
4LMNTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chillkatt
Hej!

MvH

De bästa presenterna är dem personliga sakerna. Men jag skulle nog önska mig något mer uttänkt till mig som person, hon gillar inredning och fika/baka, gå in lite på den vägen? Receptbok? Finns en jättefin som heter Kalasgott (dock mer mat än bakverk) http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9127132668 199:-. Kanske passar till någon som strax flyttar hemifrån och kanske inte har så mycket fantasi inom matlagning? Sen så kan du ju köpa ett bokställ att sätta den på och som håller sidorna uppe när man lagar mat. T.ex. http://www.pandaforsaljningen.se/Med...ndex.html#/10/, 79:-

Lycka till!
Citera
2013-06-18, 01:19
Medlem
min mamma fyller år

Min mamma fyller år, typ 56-59 eller nåt.
Ska man köpa en present, göra frukost, eller ingeting?
Hur gör du?
Vet ej vad jag ska göra, kanske känns olustigt å inte göra någoting.
Själv när jag fyller år räcker det bara att typ laga nån god middag, vill inte ha presenter.
Dem ska resa iväg imon, ska man köpa en triss på typ macken eller nåt eller känns det bara olustigt att man säger man ska köpa en triss medans ens mamma är med i bilen?
Citera
2013-06-18, 01:24
Medlem
xitunos avatar

Hur gammal är du och hur kommer det sig att du inte vet hur gammal din mamma är?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in