(Om mod anser att den här tråden: https://www.flashback.org/t1750618 täcker ämnet kan denna slängas, men jag anser att det ämnet angår en helt annan sak)
Ja Norrland, södra Norrland och mellersta Sverige kan vänta sig storm inatt.
Ja stor är inget och leka med finns ett träd här ut fattar inte att det blåser ner om det är klass varnigar senast var det klass 3 men det ville inte ner ..
Gustar på som fan i Uppsala, nästan så man får lite ståfräs.
Misstänker att det är Cato du känner på, en liten svagare storm som är och blåser lite i södra Sverige. Men vem vet, kanske Dagmar kommer till dig med!
Misstänker att det är Cato du känner på, en liten svagare storm som är och blåser lite i södra Sverige. Men vem vet, kanske Dagmar kommer till dig med!
Även jag befinner mig i vnorrland, men än så är det lugnare än katten. Cirkus när skulle det dra in? 03.00?
På SMHI så står det att det fortfarande kan blåsa på måndagsmorgonen men jag blir inte allt för överaskad om det börjar kännas av redan nu vid småtimmarna - beroende på vart man befinner sig i vnorrland förstås.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!