2011-07-30, 03:59
Medlem
TieDomis avatar
CM Punks ny-gamla låt (han har haft den förr) passar honom perfekt. Läs texten!

Cult of Personality
Living Colour
(V Reid, C. Glover, W. Calhoun, M. Skillings)

Look into my eyes, what do you see?
Cult of Personality
I know your anger, I know your dreams
I've been everything you want to be
I'm the Cult of Personality
Like Mussolini and Kennedy
Cult of Personality
Cult of Personality

Neon lights, A Nobel Price
The mirror speaks, the reflection lies
You don't have to follow me
Only you can set me free
I sell the things you need to be
I'm the smiling face on your T.V.
I exploit you still you love me

I tell you one and one makes three
Like Joseph Stalin and Gandhi
Cult of Personality
Cult of Personality

Neon lights a Nobel Prize
A leader speaks, that leader dies
You don't have to follow me
Only you can set you free

You gave me fortune
You gave me fame
You me power in your God's name
I'm every person you need to be
Citera
2011-07-30, 04:34
Medlem
bombaccis avatar
Har Sting blivit mycket sämre sedan wcw tiden?

Tycker han var grym där, men det var iofs för ca tio år sedan. Men han lär ju åtminstone synas på ett annat sätt än alla dessa badpojkar i wwe.

Känns som det är många homosexuella i wwe ledning nu...

lite bekymersamt dock om TNA anlitar riktiga old timers som ric flair o liknande. Men såg på youtube för länge sen o rick roode ( snarlikt namn som rick rude), verkade rätt hyfsad ändå.

Fast han kanske inte har kontrakt längre?

Bättre kommentatorer har de säkert åtminstone.
Citera
2011-07-31, 21:30
Medlem
NicJays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Har Sting blivit mycket sämre sedan wcw tiden?

Tycker han var grym där, men det var iofs för ca tio år sedan. Men han lär ju åtminstone synas på ett annat sätt än alla dessa badpojkar i wwe.

Känns som det är många homosexuella i wwe ledning nu...

lite bekymersamt dock om TNA anlitar riktiga old timers som ric flair o liknande. Men såg på youtube för länge sen o rick roode ( snarlikt namn som rick rude), verkade rätt hyfsad ändå.

Fast han kanske inte har kontrakt längre?

Bättre kommentatorer har de säkert åtminstone.

sting har blivit äldre och tunnare, men är helt ok för sin ålder, dock så gör han ju inte direkt de mest spektakulära matcherna ( fast det har han väl aldrig gjort)

hur tänkte du där? ang antalet gays i wwes ledning?

Bobby Roode är fortfarande kvar i TNA, han är TNA Tag Champ tillsammans med James Storm
Citera
2011-08-01, 22:48
Medlem
bombaccis avatar
sting har blivit äldre och tunnare, men är helt ok för sin ålder, dock så gör han ju inte direkt de mest spektakulära matcherna ( fast det har han väl aldrig gjort)

hur tänkte du där? ang antalet gays i wwes ledning?

Bobby Roode är fortfarande kvar i TNA, han är TNA Tag Champ tillsammans med James Storm

CITAT

Ok beror ju på vad man gillar. Men Sting platsar på min topp 20 lista of all time i alla fall. Har dock inte sett mycket av TNA.

Angående gays så var det där mest ett utryck för min frustration av alla wwe wrestlares likhet. Men det finns ju en del homosexuella bookers Pat Robertsson t ex...så lätt att förstå att han föredrar badpojkar jämfört med t ex IRS eller William Regal.

ah ok, tycker han är bra. Vad gillar ni "Brittish invasion" ?
Citera
2011-08-02, 10:29
Medlem
TieDomis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Angående gays så var det där mest ett utryck för min frustration av alla wwe wrestlares likhet. Men det finns ju en del homosexuella bookers Pat Robertsson t ex...så lätt att förstå att han föredrar badpojkar jämfört med t ex IRS eller William Regal.

Haha detta var väldigt roligt om man gillar politik. Jag gissar att du menar Pat Patterson och inte Pat Robertson. Jag tror Pat Robertson skulle bli en aning bitter om du kallade honom för "homosexuell booker" om man säger så... (Googla namnet ni som inte är allmänbildade)

Citera
2011-08-02, 15:30
Citera
2011-08-02, 16:21
Medlem
bombaccis avatar
Haha detta var väldigt roligt om man gillar politik. Jag gissar att du menar Pat Patterson och inte Pat Robertson. Jag tror Pat Robertson skulle bli en aning bitter om du kallade honom för "homosexuell booker" om man säger så... (Googla namnet ni som inte är allmänbildade)

CITAT

Hehe jo jag råkade skriva den kristna evangelistens namn istället. Men en del av de där superfundamentalisterna är ju in the closet i alla fall.
Citera
2011-08-03, 12:28
Medlem
Blandats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aritgeo

Citera
2011-08-04, 18:25
Medlem
NicJays avatar
- A photo surfaced online recently showing what appeared to be The Undertaker with a shaved head. There was speculation as to whether or not the photo was legit but a WWE source has confirmed that Taker indeed shaved his head.

ska enligt vissa olika sidor vara den här bilden:
http://i52.tinypic.com/1zez5g0.jpg

inte fan är det likt honom någonstans.....
Citera
2011-08-04, 18:26
Medlem
Golachabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NicJay
- A photo surfaced online recently showing what appeared to be The Undertaker with a shaved head. There was speculation as to whether or not the photo was legit but a WWE source has confirmed that Taker indeed shaved his head.

ska enligt vissa olika sidor vara den här bilden:
http://i52.tinypic.com/1zez5g0.jpg

inte fan är det likt honom någonstans.....
Jo lite, fast som en cancersjuk person? Har han ens visat sig sen WM?
Citera
2011-08-05, 08:12
Medlem
NicJays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Golachab
Jo lite, fast som en cancersjuk person? Har han ens visat sig sen WM?

verkligen...ser äldre ut också
han har vad jag vet inte visat sig sen han blev utburen på en bår efter sin match mot HHH

får se när han kommer tillbaka, han lär väl köra på wrestlemania så han kommer väl tillbaka i höst/vinter
Citera
2011-08-05, 10:55
Medlem
Golachabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NicJay
verkligen...ser äldre ut också
han har vad jag vet inte visat sig sen han blev utburen på en bår efter sin match mot HHH

får se när han kommer tillbaka, han lär väl köra på wrestlemania så han kommer väl tillbaka i höst/vinter
Får hoppas det och att han mår bra. Vore tråkigt om en sådan legend försvinner på grund av sjukdom. Speciellt så nära sitt mål med 20 WM vinster som han förmodligen tänkt sig och att sluta efter det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in