Citat:
Ursprungligen postat av Golachab
Håller med dig helt och fullt. Fandango är min nya favorit. En skicklig brottare dessutom när han får visa den sidan. Jag tycker WWE börjar lida rejält av brist på stjärnor om man jämför med några år tillbaka. Tillväxten har inte varit bra de senaste åren. Och allt fler fixstjärnor pensioneras.
Det är nog bra om de börjar pensioneras, då tvingas de agera för att få in lite andra brottare. Synd de slösar hans talang på att han skall hålla på med en massa dans, nu skall han möta Jericho i någon danstävling också.
Glömde nämna den akrobatiske negern som jag inte kommer på namnet på, han gör någon karaktärsmove som heter Paradise och innehar ett bälte. Han kan göra rätt otroliga saker i ringen som även om man vet att det är på låtsas ändå blir fruktansvärt imponerad utav. Rätt mycket sparkar och liknande har han för sig.
Ändå är jag rätt spänd att se på vad som händer i Extreme Rules. Fighten mellan HHH och Brock Lesnar var rätt bra senast och i en bur kan det vara något mer spännande. Triangeldramat mellan Swagger, Ziggler och Del Rio får förhoppningsvis sitt slut i och med ladder-matchen om bältet, tycker deras konflikt är rätt tråkig. Sedan hoppas jag Cena krossar Rybak.
Vad tycker ni om Shield, tycker ni de är roliga att se på?