2013-04-11, 00:33
Medlem
När P Diddy gjorde sin performance under WM så hade han en female sidekick, någon som vet vem det var?
Citera
2013-04-11, 16:14
Medlem
bravehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rambaldi
När P Diddy gjorde sin performance under WM så hade han en female sidekick, någon som vet vem det var?
Chyna
Citera
2013-04-12, 10:48
Medlem
Huntards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rambaldi

Skylar Grey. Hon var även med förra året när MGK drog av Invincible innan John Cenas entrance.

Rätt snygg för att vara planka, hon är trots allt jävligt vältränad och fit vilket klär henne.
Citera
2013-05-09, 20:17
Medlem
Fjodorovs avatar
Får dra liv i denna tråd.

Vad tycker ni om dagens Wrestling-stjärnor, är det inte lite väl många som är rätt dåliga och tråkiga att se på bland WWE-stjärnorna?

Tycker det är tråkigt att det skall pushas för Rybak, blir helt oinspirerad när jag ser honom stövla omkring i ringen med sina nasala andningsförsök och meningslösa fraser som "Rybak rules" och "Feed me more" jag köper det inte riktigt.

Tycker däremot Fandango är helt perfekt som heel. Ett jävla as som i ena stunden struttar omkring så fint för att i andra braka loss med en massa slag och kast, lite psykopat över honom vilket gör det perfekt att han även är så självupptagen och fåfäng.

Nu ser jag typ bara på WWEs shower RAW och Smackdown men favoriterna där är Jerico, Randy Orton och Dolph Ziggler. Det är lite fart och det händer lite saker men man märker att Jericho börjar bli till åren.
Citera
2013-05-09, 20:22
Medlem
Golachabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fjodorov
Får dra liv i denna tråd.

Vad tycker ni om dagens Wrestling-stjärnor, är det inte lite väl många som är rätt dåliga och tråkiga att se på bland WWE-stjärnorna?

Tycker det är tråkigt att det skall pushas för Rybak, blir helt oinspirerad när jag ser honom stövla omkring i ringen med sina nasala andningsförsök och meningslösa fraser som "Rybak rules" och "Feed me more" jag köper det inte riktigt.

Tycker däremot Fandango är helt perfekt som heel. Ett jävla as som i ena stunden struttar omkring så fint för att i andra braka loss med en massa slag och kast, lite psykopat över honom vilket gör det perfekt att han även är så självupptagen och fåfäng.

Nu ser jag typ bara på WWEs shower RAW och Smackdown men favoriterna där är Jerico, Randy Orton och Dolph Ziggler. Det är lite fart och det händer lite saker men man märker att Jericho börjar bli till åren.
Håller med dig helt och fullt. Fandango är min nya favorit. En skicklig brottare dessutom när han får visa den sidan. Jag tycker WWE börjar lida rejält av brist på stjärnor om man jämför med några år tillbaka. Tillväxten har inte varit bra de senaste åren. Och allt fler fixstjärnor pensioneras.
Citera
2013-05-09, 21:16
Medlem
Fjodorovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Golachab
Håller med dig helt och fullt. Fandango är min nya favorit. En skicklig brottare dessutom när han får visa den sidan. Jag tycker WWE börjar lida rejält av brist på stjärnor om man jämför med några år tillbaka. Tillväxten har inte varit bra de senaste åren. Och allt fler fixstjärnor pensioneras.

Det är nog bra om de börjar pensioneras, då tvingas de agera för att få in lite andra brottare. Synd de slösar hans talang på att han skall hålla på med en massa dans, nu skall han möta Jericho i någon danstävling också.

Glömde nämna den akrobatiske negern som jag inte kommer på namnet på, han gör någon karaktärsmove som heter Paradise och innehar ett bälte. Han kan göra rätt otroliga saker i ringen som även om man vet att det är på låtsas ändå blir fruktansvärt imponerad utav. Rätt mycket sparkar och liknande har han för sig.

Ändå är jag rätt spänd att se på vad som händer i Extreme Rules. Fighten mellan HHH och Brock Lesnar var rätt bra senast och i en bur kan det vara något mer spännande. Triangeldramat mellan Swagger, Ziggler och Del Rio får förhoppningsvis sitt slut i och med ladder-matchen om bältet, tycker deras konflikt är rätt tråkig. Sedan hoppas jag Cena krossar Rybak.

Vad tycker ni om Shield, tycker ni de är roliga att se på?
Citera
2013-05-09, 21:31
Medlem
Golachabs avatar
Citat:
Det är nog bra om de börjar pensioneras, då tvingas de agera för att få in lite andra brottare. Synd de slösar hans talang på att han skall hålla på med en massa dans, nu skall han möta Jericho i någon danstävling också.

Glömde nämna den akrobatiske negern som jag inte kommer på namnet på, han gör någon karaktärsmove som heter Paradise och innehar ett bälte. Han kan göra rätt otroliga saker i ringen som även om man vet att det är på låtsas ändå blir fruktansvärt imponerad utav. Rätt mycket sparkar och liknande har han för sig.

Ändå är jag rätt spänd att se på vad som händer i Extreme Rules. Fighten mellan HHH och Brock Lesnar var rätt bra senast och i en bur kan det vara något mer spännande. Triangeldramat mellan Swagger, Ziggler och Del Rio får förhoppningsvis sitt slut i och med ladder-matchen om bältet, tycker deras konflikt är rätt tråkig. Sedan hoppas jag Cena krossar Rybak.

Har sett ytterst lite wrestling sedan Wrestlemania då jag hängt med en ny flört istället... Jag gillar Shield rent tekniskt och taktiskt. De funkar bra ihop. Men för övrigt finner jag de som individer totalt ointressanta och tror inte någon av dessa klarar sig på egen hand.

Zwagger, Ziggler och Del Rio tycker jag också är ointressanta även om de alla är bra brottare. Men ingen har "det" som vissa av de tidigare stjärnorna haft.

Rybak är bara ett mosnter utan brottning eller karisma egentligen. Cena trots att han är slutkörd har iaf mick skills, så jag hoppas på han jag med.

Jericho är en av de smartaste i WWE men verkar nu gå som utfyllnad i brist på annat. Talang har han än.
Citera
2013-05-09, 22:54
Medlem
Fjodorovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Golachab
Har sett ytterst lite wrestling sedan Wrestlemania då jag hängt med en ny flört istället... Jag gillar Shield rent tekniskt och taktiskt. De funkar bra ihop. Men för övrigt finner jag de som individer totalt ointressanta och tror inte någon av dessa klarar sig på egen hand.

Zwagger, Ziggler och Del Rio tycker jag också är ointressanta även om de alla är bra brottare. Men ingen har "det" som vissa av de tidigare stjärnorna haft.

Rybak är bara ett mosnter utan brottning eller karisma egentligen. Cena trots att han är slutkörd har iaf mick skills, så jag hoppas på han jag med.

Jericho är en av de smartaste i WWE men verkar nu gå som utfyllnad i brist på annat. Talang har han än.

Nja tycker Sean Ambrose fungerar rätt bra i ringen för sig själv, lite svettig, lite halvgalen och rätt oberäknelig. Men man vet aldrig, har ju bara sett dem som ett lag så det är svårt att veta om de är vettiga var för sig.

Håller inte med dig om Ziggler tycker han är rätt kul att lyssna och se på, så fruktansvärt självgod. Däremot kanske hans skall dumpa de som står vid ringside då det börjar bli uttjatat med att Big E Langston eller psykobitch (har ingen aning om vad hon heter) hoppar in i matchen om det börjar gå dåligt. Swagger och Del Rio är rätt ointressanta och man blir bara trött på att se hela den där Amerika vs Mexiko-historien som de kör nu.

Tycker ändå det är rätt svårt att avgöra vilka som är duktiga brottare och vilka som inte är det, speciellt eftersom man själv knappt har brottats förutom vid obligatorisk tillfällen i samband med fysträningen med fotbollen. Jag mäter ju enbart hur engagerad jag kan bli i matcher men det hade ändå varit kul att veta hur man ser vem som är skillad och vem som inte är det?
Citera
2013-05-09, 23:31
Medlem
harvey.dents avatar
Dagens brottare i WWE är kanske de bästa brottningsmässigt någonsin. Men många av dem saknar förmågan att nå ut till med publiken eller vad man ska säga. Sådant man lär sig genom att brottas lite överallt i världen för olika publik varje gång. Sådant som Punk och Bryan har lärt sig genom många år på indyscenen .

Sen hjälper det ju inte WWE bokar många brottare helt galet och låter attitude era-brottarna dominera över dagens killar. När WWE agerar på detta vis så säger de egentligen nä men dessa brottare är inga stjärnor. När WWE själva verkar tycka att många av dagens brottare inte är störst, bäst och vackrast så är det svårt för publiken att inte hålla med
Citera
2013-05-09, 23:46
Medlem
Golachabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av harvey.dent
Dagens brottare i WWE är kanske de bästa brottningsmässigt någonsin. Men många av dem saknar förmågan att nå ut till med publiken eller vad man ska säga. Sådant man lär sig genom att brottas lite överallt i världen för olika publik varje gång. Sådant som Punk och Bryan har lärt sig genom många år på indyscenen .

Sen hjälper det ju inte WWE bokar många brottare helt galet och låter attitude era-brottarna dominera över dagens killar. När WWE agerar på detta vis så säger de egentligen nä men dessa brottare är inga stjärnor. När WWE själva verkar tycka att många av dagens brottare inte är störst, bäst och vackrast så är det svårt för publiken att inte hålla med
Ja tekniskt är det stor skillnad på dagens unga brottare jämfört med de på 80/90-talet. Inte bara det, Undertaker är bättre idag när han är nära 50 bast än för tjugo år sedan då han var knappa 30. Så tekniskt är det stor skillnad. Men WWE har alltid varit mick skills och karisma snarare än brottningskvalitet. Hulk Hogan hade båda och var faktiskt bättre än vad vi fick se i WWE, där de höll tillbaka hans brottningstalang av någon anledning. Se matcher från Japan och andra förbund så är han en aning bättre.

The Rock tycker jag håller hyffsad kvalitet och är givetvis en av de bättre på micken, även om det är lite tjatigt med egoboosten hela tiden och levandet på gamla meriter. Men karln har ändå varit borta lång tid, är 40 bast och levererar ändå. Han har något få andra har helt enkelt.

Punk är ett framtidsnamn och jag har alltid gillat karln. Han kan spela både i ring och utanför galant. Nåja han har en respektabel ålder också och borde vara i guldåldern nu.
Citera
2013-05-09, 23:46
Medlem
vanhesslings avatar
Citat:

Du menar Kofi Kingston. Han har US championship-bältet

The-Shield tycker jag har varit roliga att se. Det är något som man inte sett tidigare tror jag. Ingen grupp har väl varit lika dominanta som The-Shield. Fast nu har det hållit på ett tag. Dem borde få gå en match för Tag-team titeln kanske.
Citera
2013-05-10, 00:03
Medlem
Fjodorovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vanhessling
Du menar Kofi Kingston. Han har US championship-bältet

The-Shield tycker jag har varit roliga att se. Det är något som man inte sett tidigare tror jag. Ingen grupp har väl varit lika dominanta som The-Shield. Fast nu har det hållit på ett tag. Dem borde få gå en match för Tag-team titeln kanske.

Ja så hette han.

Jag håller med om att det hade varit spännande att se hur de skulle fört sig i en match som verkligen gällde något (visst är det uppgjort men ändå), det är väl typ Daniel Brian och Kane som är det va? Har lite blandade känslor angående Daniel Brian, ibland känns han väldigt underhållande medan han i andra ögonblick ser ut att inte höra hemma i ringen.

Vad har hänt med CM Punk förresten, han har inte varit med på ett tag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in