2012-09-28, 13:08
Medlem
Z1gmas avatar
Usch, ja.
Hatar Cena.

Fet respekt för hans arbete "kring" wrestlingen, men *i* ringen spyr jag av att se honom.

Kass brottning, medelmåttig talker.

Och fånig image, som tidigare postare nämde.

Tidigare såg wrestlare ut såhär:
http://images.wikia.com/prowrestling...or_Ramon_2.jpg

http://www.nopantsprovided.com/wp-co.../bret-hart.jpg

Nu ser de ut.......... såhär:
http://images4.fanpop.com/image/phot...27-295-390.jpg

Visst, det är askul med olika typer av imagear, men en hip hop-are som FRONTFIGUR för hela skiten!?
Han ser inte ut som en "wrestlare".

Det är inte imagen i SIG som är kass, det är faktumet att han (MED den imagen) är "the top dog" i dagens WWE.

Så jävla kass frontfigur.

.............
......
...

BTW, vad gillar ni Ryback?
Jag gillar honom.

Hoppas han får en bra fued + stormatch på ppv snart.
Verkade som att han kanske kommer trilskas med Punk framöver.
Senast redigerad av Z1gma 2012-09-28 kl. 13:56.
Citera
2012-09-28, 22:07
Medlem
bravehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Z1gma
Usch, ja.
Hatar Cena.

Fet respekt för hans arbete "kring" wrestlingen, men *i* ringen spyr jag av att se honom.

Kass brottning, medelmåttig talker.

Och fånig image, som tidigare postare nämde.

Tidigare såg wrestlare ut såhär:
http://images.wikia.com/prowrestling...or_Ramon_2.jpg

http://www.nopantsprovided.com/wp-co.../bret-hart.jpg

Nu ser de ut.......... såhär:
http://images4.fanpop.com/image/phot...27-295-390.jpg

Visst, det är askul med olika typer av imagear, men en hip hop-are som FRONTFIGUR för hela skiten!?
Han ser inte ut som en "wrestlare".

Det är inte imagen i SIG som är kass, det är faktumet att han (MED den imagen) är "the top dog" i dagens WWE.

Så jävla kass frontfigur.

.............
......
...

BTW, vad gillar ni Ryback?
Jag gillar honom.

Hoppas han får en bra fued + stormatch på ppv snart.
Verkade som att han kanske kommer trilskas med Punk framöver.

Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Cena är väl en "ok" brottare men hans superhjäte/hipphoppar stil är så barnslig där en wrestlare leker eminem. Jag tyckte Cena var lite rolig som heel i början av sin WWE karriärr, men avskyr att se honom nu. Jag kollar visserligen inte på dagens WWE speciellt ofta, men finns så många som är mindre nördiga.
Svårt att förstå att folk över 20 kan gilla hans profil.

Jag säger inte det här för att jag gillar Cenas gimmick men han har inte kört hiphopar-grejen sedan The Marine, 2005-06. Alltså 6 år sedan!
Citera
2012-09-29, 00:30
Medlem
Z1gmas avatar
Nee, han kör väl inte lika mycket hip hop-stil som förut, men en stor del har han kvar.

Han gick från ball heel hip hopare... till hälften hip hop, hälften fjantig fan-rövslickar-hero.

Jag gillade honom runt 2004 där.
Citera
2012-10-16, 15:56
Medlem
NicJays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Z1gma
Nee, han kör väl inte lika mycket hip hop-stil som förut, men en stor del har han kvar.

Han gick från ball heel hip hopare... till hälften hip hop, hälften fjantig fan-rövslickar-hero.

Jag gillade honom runt 2004 där.

ungefär när Carlito och hans kumpan "knivhögg" honom...sen gick det utför
kommer du ihåg början då? ruthless aggression, den versionen var riktigt skit

kollade för första gången på ett tag på Raw på youtube, såg att Ryback har blivit duktigt pushad.
Cm Punk vs Ryback på HIAC, undrar hur det slutar...
Citera
2012-10-22, 18:45
Medlem
harvey.dents avatar
Tatanka kommer till Malmö och SWS den 23 februari. Han är en del av The Legends Tour 2013 (fler namn kommer alltså tillkomma framöver. Dagen innan showen i Malöm och dagen efter blir det shower i Danmark.

I februari i år gjorde The Legends Tour en show i Danmark. Även då deltog Tatanka tillsammans med Billy Gunn, Tito Santana och Traci Brooks
Citera
2012-10-22, 22:07
Medlem
Goodwrenchs avatar
Vem är denna Ryback, inte tittat på ett bra tag tills nu? Mestadels läst på internet att han är en "wannabee Goldberg"
Citera
2012-10-22, 22:14
Medlem
bravehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av harvey.dent
Tatanka kommer till Malmö och SWS den 23 februari. Han är en del av The Legends Tour 2013 (fler namn kommer alltså tillkomma framöver. Dagen innan showen i Malöm och dagen efter blir det shower i Danmark.

I februari i år gjorde The Legends Tour en show i Danmark. Även då deltog Tatanka tillsammans med Billy Gunn, Tito Santana och Traci Brooks

Jag hoppas inte att någon reser till Malmö för att se Tatanka. Däremot så kanske det är värt pengarna för dom som bor i Malmö.

Citat:
Ursprungligen postat av Goodwrench
Vem är denna Ryback, inte tittat på ett bra tag tills nu? Mestadels läst på internet att han är en "wannabee Goldberg"
Allt avgörs på söndag. Får han titeln och får han fortsätta dominera i några månader till så kanske han kan bli något.
Citera
2012-10-23, 00:52
Medlem
NicJays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av braveh

Allt avgörs på söndag. Får han titeln och får han fortsätta dominera i några månader till så kanske han kan bli något.

tror inte han vinner titeln
jag tror det blir the rock vs cm punk på RR
det är ju det de har byggt upp under året sen WM, men visst, det kan ju alltid ändra sig.
kommer säkert sluta i ett screwjob/dq på HIAC
Citera
2012-10-23, 02:17
Medlem
harvey.dents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av braveh
Jag hoppas inte att någon reser till Malmö för att se Tatanka. Däremot så kanske det är värt pengarna för dom som bor i Malmö.

Tatanka är ingen superbrottare. Det var han inte ens i sin prime för 20 år sen. Däremot kan det vara kul för folk att se honom som en nostalgigrej då han hade sin främsta period i karriären då det börjades visas wrestling på svensk tv.

Sen kommer ju inte Tatanka vara den enda "legenden". Lär ju tillkomma tre namn till om man ska gå på hur många de var i Danmark förra året.

Citat:
Ursprungligen postat av NicJay
tror inte han vinner titeln
jag tror det blir the rock vs cm punk på RR
det är ju det de har byggt upp under året sen WM, men visst, det kan ju alltid ändra sig.
kommer säkert sluta i ett screwjob/dq på HIAC

DQ existerar ju inte i en sådan match. Men ja hur WWE ska det här situationen blir det mest intressanta på söndag
Citera
2012-10-24, 12:08
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:

Kul namn när ingen av dom är några legender,även om de väljs in i Hall of fame,men det är också ett skämt,jag skulle kunna bli invald där om det vore så.........
Citera
2012-10-25, 09:35
Medlem
NicJays avatar
Citat:
Tatanka är ingen superbrottare. Det var han inte ens i sin prime för 20 år sen. Däremot kan det vara kul för folk att se honom som en nostalgigrej då han hade sin främsta period i karriären då det börjades visas wrestling på svensk tv.

Sen kommer ju inte Tatanka vara den enda "legenden". Lär ju tillkomma tre namn till om man ska gå på hur många de var i Danmark förra året.

Tatanka var ju min hjälte på 90-talet, kommer fortfarane hur arg jag blev när Ted Dibiase körde ner en dollarsedel i munnen och Yo0kozuna följde upp med banzai drop på hans bröst...
det var tider det
hadej u varit sjukt kul att se honom faktiskt

Citat:
Ursprungligen postat av harvey.den
tDQ existerar ju inte i en sådan match. Men ja hur WWE ska det här situationen blir det mest intressanta på söndag

Det har du så rätt i, tänkte inte helt rätt där.
då blir det ju knepigare för creative att hitta en utväg än den vanliga dq:n
Citera
2012-11-05, 22:09
Medlem
Vf har inte WWE någon show i Sverige, är det för lite intresse?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in