2013-04-04, 11:36
Medlem
Bara jag som inte direkt ser fram emot årets WM? Alla matcher känns ganska bleka med någorlunda uppenbara slut. Speciellt den största matchen Rock vs Cena där Cena kommer vinna, blir förvånad ifall han inte vinner. Skulle dock va intressant att se ifall Cena "fuskar" till sig en vinst och på så sätt blir heel, dock känns det som att Cena aldrig kommer blir heel då WWE känner alldeles för mycket pengar på att ha honom som Face. Dessutom sög deras förra match, var jäkligt stel.

Men hade vart kul att se Dolph Ziggler casha in sitt kontrakt och ta titeln från Alberto del Rio, tycker fan han förtjänar det med tanke på hur duktig snubben är i ringen. Och en Shield vinst som på något sätt gör att Orton blir heel igen hade vart intressant. Jericho är ju alltid kul att se lite synd att han inte har någon stor match dock, kul att de försöker pusha yngre talanger men hade vart kul att se Jericho mot någon större.

Gillar Punk extremt mycket men ser inte fram emot matchen mot Undertaker då det känns bombsäkert att taker kommer vinna.

Övriga matcher känns ganska ointressanta för min del iaf menmen
Citera
2013-04-04, 14:58
Medlem
BernardLoutres avatar
Kan någon tala om för mig hur mycket som redan är bestämt i matcherna? Vem som ska vinna är ju helt säkert men på vilket sätt det ska ske, hur länge matcherna ska hålla på, etc. Finns det nånting som är improviserat?
Citera
2013-04-04, 15:15
Medlem
NicJays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BernardLoutre
Kan någon tala om för mig hur mycket som redan är bestämt i matcherna? Vem som ska vinna är ju helt säkert men på vilket sätt det ska ske, hur länge matcherna ska hålla på, etc. Finns det nånting som är improviserat?

Beror på vilka det är som wrestlas, ibland är hela matchen planerad in i minsta detalj, ibland är det bara vinnaren som är bestämd i förväg givetvis är hur matchen slutar uppgjord i förväg också.
Ju mer rutin eller ju mer kemi mellan de i ringen = mindre planering.
Matchen mellan The Rock och Hulk Hogan på WM18 var ju planerad från början till slut tex.

Hur länge matchen ska hålla på bestäms i förväg också, kolla bara på wrestlemania som närmar sig så ser det ut såhär :

Citera
2013-04-04, 20:26
Medlem
BernardLoutres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NicJay
Beror på vilka det är som wrestlas, ibland är hela matchen planerad in i minsta detalj, ibland är det bara vinnaren som är bestämd i förväg givetvis är hur matchen slutar uppgjord i förväg också.
Matchen mellan The Rock och Hulk Hogan på WM18 var ju planerad från början till slut tex.

Hur länge matchen ska hålla på bestäms i förväg också, kolla bara på wrestlemania som närmar sig så ser det ut såhär :

Intressant, var har Du fått tag på denna info?
Citera
2013-04-04, 22:40
Medlem
NicJays avatar
Citat:
Intressant, var har Du fått tag på denna info?

jag läste det på wrestlezone men det kommer från f4wonline.com ursprungligen, info finns på bleacherreport samt andra sidor också.

här kan du se den jag läste först:
http://www.wrestlezone.com/news/2703...nia-29-matches
Citera
2013-04-05, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NicJay

Sen finns de vissa s.k "spots" i matcherna som dom oftast är bestämda i förtid.
Citera
2013-04-05, 12:42
Medlem
BernardLoutres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vippen87
Sen finns de vissa s.k "spots" i matcherna som dom oftast är bestämda i förtid.

Berätta mer please!
Citera
2013-04-05, 21:10
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Berätta mer please!

Om man ska göra nåt speciellt från repen eller "Släcka" domaren eller liknande om någon ska springa in och göra nåt osv.....
Citera
2013-04-08, 00:07
Medlem
nilsharrys avatar
Pre-showstreamen på youtube har börjat. http://www.youtube.com/user/WWEFanNa...?v=fDjsaolVLSQ
Citera
2013-04-08, 14:43
Medlem
Bra show, men känns som man är tillbaka på Ruta 1 igen.
Nä jag har svårt att hålla mig intresserad nuförtiden. Får väl se vad Raw erbjuder, om något intressant byggs upp närmaste månaden annars kommer jag nog bara hålla mig till att läsa om avsnittena. Inte orka se dom.
Citera
2013-04-09, 17:21
Medlem
Haha, Raw vafan bättre än Wrestlemania, helt galen publik med! Var riktigt kul att se...................... Och Ziggler ny WHC så jävla grymt, vilken pop han fick!
Citera
2013-04-09, 19:33
Medlem
bravehs avatar
Man har blivit bortskämd när wrestlemania har varit så otroligt bra så många år i rad. Senaste 4-5 åren har varit otroliga shower. Årets Mania tyckte jag var en stor besvikelse. Lesnar mot HHH var dålig, speciellt jämfört med Lesnar mot Cena förra året. Undertaker mot CM Punk var ok men värdelös jämfört med Undertakers matcher de senaste 5 åren. Cena mot Rock var ungefär vad man kunde förvänta sig men utan några minnesvärda ögonblick. Jag minns tex. hur Miz fick en hjärnskakning 2011. Det är sådant man vill se. Saker man kommer ihåg.

Citat:
Ursprungligen postat av Grodynglen
Haha, Raw vafan bättre än Wrestlemania, helt galen publik med! Var riktigt kul att se...................... Och Ziggler ny WHC så jävla grymt, vilken pop han fick!
New York har alltid hatat Cena och hejat på heels istället. Dom är svårtflörtade. Dom buade ut Brock Lesnar och Goldberg under Wrestlemania XX. Det var tänkt att vara deras stora avskedsföreställning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in