2020-01-23, 00:10
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kamratuppfostran
Är väl snarare att socialförvaltningen beslutade att hon inte skulle få vara ensam med sina barn just på grund av den hotbild som har målats upp mot henne. För barnens säkerhet.

Sedan om hotbilden finns eller inte vet vi ju inte.

Jäpp! Men "inte borde" är inte samma sak som inte får!
Citera
2020-01-23, 08:30
Medlem
Läste Expressen nu på morgonkvisten och till ljudet sv min arga fru som försöker få ungjävlarn att lägga på en rem ser jag en bild på BLONDINBELLA!!
Hon ser ut som på alla bilder jag sett henne köttiga kinder, ljust blekt hår,stadig bak ett helt ok smile hon ser ren ut och på nått sätt känner jag att just där å då skulle jag vilja ge henne riktigt knull. Kanske beror det på att mina testonivåer peakar funderar jag o tar en klunk till av kaffet. Men sen kommer det! En hel jävla vågav frågor om människan är hon 25 eller var det 40. Hon Är väl absolut ingen slinka va? Hur lång.är hon? Skulle inte hon starta nån.uber för jetplan?. Har inte hon Youtube kanal fsat då borde man ju sett henne där tillsammans men Jonna o Jocke eller nåt. Varför vet jag så mycket om henne eller är det litet, jag vete fan. Kaffet slut och det kokar ner i att jag kollar efter tråd här men den är ju som en telefonkatalog. Kommer på att jag vill veta 3saker om henne
1: Är hon bra på att ligga? Jag tror fanimej det.
2: Vilka sidor är dom som är värda att läsa om henne här?
3: Att jag faktiskt hoppas att hon är snörik o inte fake för jävlar vad alla elaka 30år skinkor ska slicka sig om.munnen
Citera
2020-01-23, 09:22
Medlem
Smurfanerlites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tintin.i.Kongo
Nytt avsnitt ute.

"I've always been the leader since I was a kid. Very bossy, more like one of the guys, but still very girly."

Så talar en sann alfahona

Lögn, hon var mobbad och utstött under skoltiden det var därför hon försäkte måla upp en drömversion av sig själv genom dagboken "Blondinbella".
Citera
2020-01-23, 09:27
Medlem
wewereonabreaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smurfanerlite
Lögn, hon var mobbad och utstött under skoltiden det var därför hon försäkte måla upp en drömversion av sig själv genom dagboken "Blondinbella".
Ja, hon säger ju det också att när de flyttade in till stan så blev hon mobbad i skolan.
Citera
2020-01-23, 09:42
Medlem
Tintin.i.Kongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wewereonabreak
Ja, hon säger ju det också att när de flyttade in till stan så blev hon mobbad i skolan.

Nej, det är ju det som är lögnen. Hon var en alfahona i skolan men ljuger nu ihop en snyfthistoria om en tragisk uppväxt där mobbning blir en naturlig ingrediens. Allt för att sälja in sig själv som ett påhittat maskrosbarn.

Finns flera utomstående uppgifter om att hennes barndom var helt ok, att hon var rätt populär i skolan och så vidare. Startade till och med någon "klubb för fina flickor" i gymnasiet (som qutm garanterat inte skulle få vara med i).
Senast redigerad av Tintin.i.Kongo 2020-01-23 kl. 10:14.
Citera
2020-01-23, 11:09
Medlem
Varför påstår hon att hon har en låda tejp inom sig?
Citera
2020-01-23, 11:35
Medlem
Giant Squids avatar
Får lite liknelser till Linda Rosings tid.
Tänk om Bella och Marisol bara avslutar allt genom att påtända braka in med en bil på Kungsholmens polisstation.
Thelma&Louise
Citera
2020-01-23, 11:37
Medlem
Tintin.i.Kongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qurera

Hon vill att vi ska dra våra egna slutsatser om allt hemskt hon varit med om under barndomen. Insåg förmodligen att det inte var så smart att komma med konkreta påståenden eftersom de lätt kan motbevisas. Som t.ex att hon ”flyttade hemifrån” vid 14 års ålder när hon egentligen delade lägenhet med en tjejkompis i några få veckor som 17-åring (pappa ordnade allt det praktiska) innan hon flyttade hem igen.
Senast redigerad av Tintin.i.Kongo 2020-01-23 kl. 11:43.
Citera
2020-01-23, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qurera

Därför att hon försöker vara "djup" på ett språk som hon inte behärskar.
Citera
2020-01-23, 12:49
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mittenskitten
del 3 av "dokumentären" https://www.youtube.com/watch?v=918KZRayKX8
känns väldigt skum och meningslös, och filmaren röjer barnens ansikten.

Hon går omkring blekfet i en kappa som ser ut som en mycket oklädsam morgonrock. Hon ser inte bra ut när verkligheten är oretuscherad. Hon ser ut som 40 fast hon inte ens är 30. Det är nog dags att försöka hitta ett vanligt arbete. Kan inte se vem som nu skulle vilja ha ett samarbete med henne.
Citera
2020-01-23, 13:18
Medlem
EndastJag01s avatar
Såg en del av filmen och tänker: Men hallå!

Så konstig, så tillgjort, så märkligt...

Man skulle kunna tro att det var en audition till en film/tv-serie som utförs med noll inlevelse.

Kändes det äkta? Nej.
Är "karaktären" trovärdig? Nej.
Vad tycker jag om det här? Nej.
Citera
2020-01-23, 14:06
Medlem
qutms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EndastJag01
Såg en del av filmen och tänker: Men hallå!

Så konstig, så tillgjort, så märkligt...

Man skulle kunna tro att det var en audition till en film/tv-serie som utförs med noll inlevelse.

Verkligen spelat och oäkta och karaktären Isabella var inte trovärdig alls

Gissningsvis sa har Isabella en hel arsenal av karraktarer att valja mellan nar hon overvager nasta utspel

Kan tanka mig offentlig kollaps och psykakuten, men med en vinkling som ska ge click
Senast redigerad av qutm 2020-01-23 kl. 15:03.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in