2020-01-23, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qutm
Verkligen spelat och oäkta och karaktären Isabella var inte trovärdig alls

Gissningsvis sa har Isabella en hel arsenal av karraktarer att valja mellan nar hon overvager nasta utspel

Kan tanka mig offentlig kollaps och psykakuten, men med en vinkling som ska ge click
Vart tog hennes "team" av läkare vägen...???
Citera
2020-01-23, 19:15
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hakan66
Vart tog hennes "team" av läkare vägen...???
Det kan vara så enkelt att de vill ha betalt.
Citera
2020-01-23, 19:18
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hakan66
Vart tog hennes "team" av läkarte vägen...???
Dom kanske väntar ut henne.
Finns vissa diagnoser som inte går att behandla, speciellt utan sjukdomsinsikt.
Läkarna vet nog att hon självmant kommer till dem till slut. Det är det enda sättet.
Citera
2020-01-23, 21:33
Medlem
Eller också är det berömda teamet en helt vanlig vårdcentral...
Citera
2020-01-23, 22:25
Medlem
Tintin.i.Kongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Bilden av den till synes djupt koncentrerade Bellsan läsandes en bok (K?) är intressant.
Märkligt nog sitter hon så att ljuset faller på hennes ansikte och inte på bokens sidor. Det verkar ju vara rätt mörkt i rummet, så man kan undra om hon ser att läsa över huvud taget.
Eller hur det kan komma sig att hon inte slagit upp boken direkt under lampans sken.
Det hela ger ett intryck av att vara ogenomtänkt arrangerat.

"K älskade jag för övrigt" ?!?

Isabella motbevisar dina tvivel om hennes litteraturintresse i sitt senaste blogginlägg. Där skriver hon bland annat:

"Det är häftigt att se sina barn få nyckeln till en helt ny värld. Böcker har betytt oerhört mycket för mig sedan jag lärde mig läsa. Barnen har ärvt intresset."
Citera
2020-01-23, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tintin.i.Kongo
Isabella motbevisar dina tvivel om hennes litteraturintresse i sitt senaste blogginlägg. Där skriver hon bland annat:

"Det är häftigt att se sina barn få nyckeln till en helt ny värld. Böcker har betytt oerhört mycket för mig sedan jag lärde mig läsa. Barnen har ärvt intresset."

Det är hennes sätt att bemöta / "motbevisa" saker som skrivs i den här tråden. Och det är inte första gången.
Citera
2020-01-23, 22:50
Medlem
trottwells avatar
Citat:

Intressant uttalande av en kvinna som enligt egen utsago inte ens klarade av gymnasiet.
Hennes sätt att uttrycka sig i sin blogg visar tydligt detta faktum att hon inte klarade av gymnasiet.

Att nu påstå att hon skulle ha ett livslångt intresse för litteratur är skrattretande.
Senast redigerad av trottwell 2020-01-23 kl. 22:56.
Citera
2020-01-23, 22:52
Medlem
Citat:

Hon motbevisar...och så vidare? Hon ljuger som en häst travar, om det mesta dessutom. Men det kanske du visste?
Citera
2020-01-23, 22:56
Medlem
Giant Squids avatar
Hur föddes barnen, med kejsarsnitt eller den naturliga vägen?
Citera
2020-01-23, 23:28
Medlem
Lite från bloggen:

Citat:
Jag tampas med migrän sedan några dagar tillbaka. Det kommer intensivt några gånger per år. Har vilat och svarat på Mail mellan varven. Hämtade barnen strax efter fyra och då köpte vi med oss middag hem. Pizza

https://www.isabellalowengrip.se/
Citera
2020-01-23, 23:34
Medlem
qutms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whatdoweknow
Hon motbevisar...och så vidare? Hon ljuger som en häst travar, om det mesta dessutom. Men det kanske du visste?
TinTin anser att Isabella är en nazistisk alfa-hona som tappert kämpar på i hård motvind och svarade på email, hämtade barnen och bjöd på syriansk pizza trots att hon tampas med svår migrän (bakfylla?), ADHD och depression
Senast redigerad av qutm 2020-01-23 kl. 23:41.
Citera
2020-01-23, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Hur föddes barnen, med kejsarsnitt eller den naturliga vägen?

Vaginalt om hon inte ljugit om det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in