Flashback bygger pepparkakshus!
2020-02-24, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Nu får man inte spekulera kring användare men jag kan utifrån det Smarta skriver räkna ut att hen och jag har båda står Isabella nära.

Jag spekulerar absolut inte i konton eller vilka ni är.
Men att påstå sig ha så mycket insyn i alla Bellas privata relationer sätter onekligen trovärdigheten i gungning. Vissa uppgifter känns trovärdiga, andra mer som rent fabulerande.
Citera
2020-02-24, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Eriks och Isabellas kontakt som jag sett med egna ögon eftersom hon alltid har en sjuk ovana att visa upp sina sms och fnissa.

Sms

Isabella: vad gör du? Hjärtsmiley och en bild på henne.
Erik: dricker kaffe och ska snart ha möte.
Isabella: På väg till Stockholm snart? Saknar våra stunder foto på hennes kyssläppar.
Erik: måste rusa, vi hörs.
Isabella: okej jag ringer dig senare.

Återigen, utan att olovligt spekulera i identiteter:
Du känner inte att DU SJÄLV riskerar att outa dig lite väl mycket genom att lägga upp så detaljerad information?

Och varför i hela friden skulle hon vilja dela med sig av en så otroligt tråkig och intetsägande konversation? Ett avmätt "Måste rusa, vi hörs" är ju inte mycket att försöka kokettera med.
Citera
2020-02-24, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notmyguru
Återigen, utan att olovligt spekulera i identiteter:
Du känner inte att DU SJÄLV riskerar att outa dig lite väl mycket genom att lägga upp så detaljerad information?

Och varför i hela friden skulle hon vilja dela med sig av en så otroligt tråkig och intetsägande konversation? Ett avmätt "Måste rusa, vi hörs" är ju inte mycket att försöka kokettera med.
Inte bara tråkig, den visar ju väldigt tydlig att han inte är intresserad. Märkligt om hon inte fattar det, men oavsett konstigt att 08 inte påpekar det konstiga i att visa upp det.
Citera
2020-02-24, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smartast88
Jag vet. Precis så är det med Hampus. Ni som inte tror att Bella är gravid och fortfarande ihop med ES ni är så lurade. Människan är mytoman. Hon ljuger om precis allt. Varför tror ni inte hon berättar vem hon ska vandra på Kungsleden med?

Men åter igen: om hon nu är mytoman och gränslös, är det inte ganska sannolikt att hon ljuger om att hon är gravid också..? Känns som helt i linje med hennes personlighet.
Citera
2020-02-24, 18:04
Medlem
Smurfanerlites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Dom vanligt ljuger Bellsan. Hon har snappat upp att det finns något som heter ECT och som folk som mår riktigt dåligt får. Ingen kan ju syna hennes kort, men hon tar i alldeles för mycket och är inte tillräckligt smart för att ljuga trovärdigt.

Skulle det dock visa sig att det faktiskt skett ECT så borde någon vridit på högre effekt..
Citera
2020-02-24, 18:09
Medlem
Smurfanerlites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lammets50
Hur mycket sålde hon löwengrip för? På Hennes blogg står det att hon kan leva på pengarna många år utan att jobba

Det står även några tusen andra lögner så inget konstigt i det..
Citera
2020-02-24, 18:13
Medlem
Smurfanerlites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Men varför sålde hon sitt livsverk då?

Hennes "varumärke" (Löwengrip) är snarare en belastning än en tillgång nuförtiden.
Relationen med Ping Pong inte på topp.
Att sälja "livsverket" handlar nog mer om att kliva av på ett "snyggt" sätt och undvika en krasch längre fram.
50 miljoner, haha... Nej.
Citera
2020-02-24, 18:14
Medlem
Smurfanerlites avatar
Citat:
Tror ni att Isabella har skulder hos kronofogden?

Finns inga skulder registrerade.
Citera
2020-02-24, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smurfanerlite
Finns inga skulder registrerade.

Hur vet du det?
Citera
2020-02-24, 18:18
Medlem
Smurfanerlites avatar
Citat:
Hur vet du det?

Offentliga uppgifter.
Citera
2020-02-24, 18:21
Medlem
Knut-Annes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smurfanerlite
Skulle det dock visa sig att det faktiskt skett ECT så borde någon vridit på högre effekt..
Blondinbella och ECT på hög effekt låter fint.
Citera
2020-02-24, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smartast88
Jag vet. Precis så är det med Hampus. Ni som inte tror att Bella är gravid och fortfarande ihop med ES ni är så lurade. Människan är mytoman. Hon ljuger om precis allt. Varför tror ni inte hon berättar vem hon ska vandra på Kungsleden med?

När ska hon vandra Kungsleden?
Har hon tänkt göra det gravid? Eller ska hon ha en liten bebis i bärstol medan ES släpar all packning och sprejar myggmedel på Bella? Och är det verkligen Bellas grej att övernatta i en spartansk STF-stuga som luktar surt av vandringskängor?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in