2020-06-11, 22:32
Medlem
På mrkoll.se kan man se var Hermine Holds före detta vd bodde innan nuvarande adress. Gissa vilken?!
Citera
2020-06-11, 22:42
Avstängd
Assault12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DorothyZbornak
På mrkoll.se kan man se var Hermine Holds före detta vd bodde innan nuvarande adress. Gissa vilken?!

Du kan ju berätta.
Citera
2020-06-11, 22:52
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charta.12
Artikel i expressen :
https://www.expressen.se/dinapengar/...for-lyxvillan/

Den 2 april undertecknades köpeavtalet som visar att hon fick 27 miljoner kronor för fastigheten.
Nystarten med nytt bolag
I dag är det mesta av Isabella Löwengrips gamla företagsimperium historia. Hon jobbar dock lite med Löwengrip Beauty eftersom det ingick i köpeavtalet att hon skulle fortsätta som ansikte utåt för produkterna. Och hon har inte gett upp livet som entreprenör utan tänker rivstarta med ett nytt projekt.
– Jag håller på och tittar på ett nytt företag som jag ska starta. Tanken var att stanna hemma hela 2020. Men det gick så där. Det känns som jag har återhämtat mig efter det som har varit och nu börjat om.
Isabella Löwengrip är hemlighetsfull om det nya bolaget, men säger:
– Det är en ny produkt som jag länge har saknat på marknaden och nu får jag möjlighet att förverkliga den drömmen.
Okej. Hon är mao pank.

Citat:
Drottningvägen 27A, Hersby, Lidingö
Man kan ju undra om husförsäljningen har någon koppling till denna utredning:
https://www.breakit.se/artikel/25246...ktioner-utreds

Det verkar finnas hur många märkliga "tillfälligheter" dom helst kring Bellsan, men själv verkar hon vara täckt av teflon.
Senast redigerad av DoraF 2020-06-11 kl. 22:55.
Citera
2020-06-11, 23:01
Avstängd
Assault12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Okej. Hon är mao pank.

Drottningvägen 27A, Hersby, Lidingö
Man kan ju undra om husförsäljningen har någon koppling till denna utredning:
https://www.breakit.se/artikel/25246...ktioner-utreds

Det verkar finnas hur många märkliga "tillfälligheter" dom helst kring Bellsan, men själv verkar hon vara täckt av teflon.

Eller sperma. Verkar mer troligt.
Citera
2020-06-11, 23:07
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Eller sperma. Verkar mer troligt.
Tja, jag tror inte att alla dessa uppvaknande män existerar förutom i hennes fantasi. Det stämmer inte.
Tror att det är precis tvärtom.
Citera
2020-06-11, 23:14
Avstängd
Assault12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Tja, jag tror inte att alla dessa uppvaknande män existerar förutom i hennes fantasi. Det stämmer inte.
Tror att det är precis tvärtom.

Det var mer en metafor. Jag kan tänka mig att det finns andra som utnyttjat hennes varumärke. Å andra sidan är jag inte jätteintressad av Bella. Tycker bara hon är ett festligt fenomen.

En sak är jag säker på, gällande henne, fler ”surdegar” lär se dagens ljus, framgent.
Citera
2020-06-11, 23:21
Medlem
ThunderFucks avatar
Citat:

Citat:
Du kan ju berätta.

https://imgur.com/a/A0aEmYy

Mind. Blown.
Citera
2020-06-12, 00:11
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charta.12
Artikel i expressen :
https://www.expressen.se/dinapengar/...for-lyxvillan/

Den 2 april undertecknades köpeavtalet som visar att hon fick 27 miljoner kronor för fastigheten.
Nystarten med nytt bolag
I dag är det mesta av Isabella Löwengrips gamla företagsimperium historia. Hon jobbar dock lite med Löwengrip Beauty eftersom det ingick i köpeavtalet att hon skulle fortsätta som ansikte utåt för produkterna. Och hon har inte gett upp livet som entreprenör utan tänker rivstarta med ett nytt projekt.
– Jag håller på och tittar på ett nytt företag som jag ska starta. Tanken var att stanna hemma hela 2020. Men det gick så där. Det känns som jag har återhämtat mig efter det som har varit och nu börjat om.
Isabella Löwengrip är hemlighetsfull om det nya bolaget, men säger:
– Det är en ny produkt som jag länge har saknat på marknaden och nu får jag möjlighet att förverkliga den drömmen.

Säger hon ja!
Citera
2020-06-12, 00:18
Avstängd
Assault12s avatar
Bellas uppgång och förfall är resultatet av en rad synnergieffekter. Men det begriper hon inte själv.

Men eftersom Bella gillar att läsa, och inreder ett eget bibliotek tycker jag hon skall köpa lite böcker skrivna av Friedrich Nietzsche😂
Citera
2020-06-12, 00:57
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Bellas uppgång och förfall är resultatet av en rad synnergieffekter. Men det begriper hon inte själv.

Men eftersom Bella gillar att läsa, och inreder ett eget bibliotek tycker jag hon skall köpa lite böcker skrivna av Friedrich Nietzsche😂
Om det är som det verkar kommer hon få gott om tid att läsa i fängelset!
Citera
2020-06-12, 01:00
Avstängd
Assault12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Om det är som det verkar kommer hon få gott om tid att läsa i fängelset!

Time will tell😀
Citera
2020-06-12, 05:57
Medlem
Varför avslöjar inte media de sjuka turerna och bedrägerierna?
Att Isabella råkar sälja sitt bolag till Erik Selins vän i Norge, att Isabella råkar köpa sitt nya hus på Lidingö av Hermine Holds fd VD Katarina Rogers och att den s k nya köparen av gamla huset även den har en koppling till Isabella.

Jag vet att det var dumt av mig att insinuera att det var konstigheter kring hennes husförsäljning och eftersom jag känner Isabella väldigt väl så visste jag hur jag skulle provocera henne med detta inlägg

(FB) Skvallertråden om Blondinbella (Isabella Löwengrip)

Notera datumet

Nu tvingade jag på henne en köpare.

Det är lätt att göra något dumt när man vill verka smartare än man är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in