Flashback bygger pepparkakshus!
2020-08-08, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Bellsans eget hår når väl knappt till axeln? Det långa håret du ser är extensions som hennes frisör satt fast.
När ens eget hår dessutom är hårt blekt, såsom Bellsans, blir det lätt tunt och så sprött åt det går av.
Fylligt långt blont hår är vackert 😊 men sällsynt, eftersom det många gånger inte är naturligt.

Instagramkontot är likadant, men kryddat med stories där Pålle imiterar Papphammar ( han är i exakt rätt ålder för att ha sett Papphammar massor av gånger). Tyvärr verkar inte Bellsan respektera Pålles integritet alls eftersom hon laddat upp när en påtagligt besvärad Pålle byter byxor i ett biluthyrningsgarage. Ja, hon skrattar på filmen.
Som om hon helt saknar takt och ton eller så struntar hon i andras helt känslor.
Min gissning är att det redan börjar knaka i förhållandet.
Tyckte det mest kändes som att han låtsades vara irriterad, Pålhammar är nog med på farsnoterna.
Citera
2020-08-08, 23:59
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pankeborg
Tyckte det mest kändes som att han låtsades vara irriterad, Pålhammar är nog med på farsnoterna.
Så kan det vara. Jag har inte tittat så noga.
Oavsett, så tycker jag att innehållet på IG är tämligen ointressant.
Vem förväntas vara intresserad av postningarna 🤔? Frågan är relevant eftersom väl pengar ska tjänas på krängande av produkter och annan reklam. Kan inte tänka mig att detta enbart är tänkt som någon slags hobby eller terapiverkssmhet.
Citera
2020-08-09, 00:37
Medlem
Tranquility Bass avatar
Citat:
Så kan det vara. Jag har inte tittat så noga.
Oavsett, så tycker jag att innehållet på IG är tämligen ointressant.
Vem förväntas vara intresserad av postningarna 🤔?

Jag ställde samma fråga när jag i början av hennes "karriär" var inne på hennes blogg, tydligen har tillräckligt många tyckt det vara intressant hittills.
Citera
2020-08-09, 07:30
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tranquility Bas
Jag ställde samma fråga när jag i början av hennes "karriär" var inne på hennes blogg, tydligen har tillräckligt många tyckt det vara intressant hittills.
På den tiden var bloggar något nytt och Bellsan en tonårsflicka. Nu verkar bloggar vara på väg ut och Bellsan är strax 30 år. Däremellan har bloggen handlar om annat än vad den gör nu och gjorde då.
Jag kan förstå intresset då. Nyhetens behag och en ung (?) publik, men nu är det hela minst sagt uttjatat.
Intressant dock att Bellsan stampar på samma plats.
Citera
2020-08-09, 08:56
Medlem
Citat:
På den tiden var bloggar något nytt och Bellsan en tonårsflicka. Nu verkar bloggar vara på väg ut och Bellsan är strax 30 år. Däremellan har bloggen handlar om annat än vad den gör nu och gjorde då.
Jag kan förstå intresset då. Nyhetens behag och en ung (?) publik, men nu är det hela minst sagt uttjatat.
Intressant dock att Bellsan stampar på samma plats.
Det är säkert därför hon flänger runt så mycket nu. Som när dåliga amerikanska TV-serier stagnerat sedan länge och kör ett reseavsnitt där hela gänget åker till Paris eller Tokyo för att liva upp litet.
Citera
2020-08-09, 09:06
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pankeborg
Det är säkert därför hon flänger runt så mycket nu. Som när dåliga amerikanska TV-serier stagnerat sedan länge och kör ett reseavsnitt där hela gänget åker till Paris eller Tokyo för att liva upp litet.
Jo, det är ju ett väldigt enkelt sätt skapa content.
Men hon och Pålle kan ju inte flänga runt för gott och få undrar man vad de tu ska skapa content kring.
Kan de krama ur mer ur sin relation? Tänker mig att om det ska väcka intresse måste det vara smaskigt och privat.
Citera
2020-08-09, 10:35
Medlem
Vad hände med den stora hotbilden och livvakten?? 🤔
Citera
2020-08-09, 11:27
Medlem
Long-Gone-Days avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Läste någonstans att hon kanske blivit tvungen att hyra ut huset under sommaren och det är därför hon är ute och flänger eller bor i båt
Varför tvungen och till vem?
Citera
2020-08-09, 11:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kayleigh
Vad hände med den stora hotbilden och livvakten?? 🤔

Det kommer nog tillbaka nu söker hon en trädgårdsmästare
Citera
2020-08-09, 12:00
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luzern
Hyresgästerna har inte vattnat som de skulle tydligen... Inga bilder från huset. Inga bilder på barnen...
Citera
2020-08-09, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luzern

Det vill säga några RUT-avdragstimmar med en trädgårdsservicefirma, det är det många som har. Men hon brukar väl förstora upp allt.
Citera
2020-08-09, 12:11
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Long-Gone-Day
Varför tvungen och till vem?
För att bekosta sin semester? Jag vet inte till vem, men det kan väl ha varit på annons? Bnb
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in