Citat:
Ursprungligen postat av
Galenkattkvinna
Verkar som att hon tror att boken typ ska täcka upp för alla lögner och skit. Som att det vore en rimlig förklaring och ursäkt för allt. Hon känns mer kuslig än någonsin faktiskt. Försöker komma undan som vanligt haha
Ja precis. Hon är riktigt kuslig när hon inte ens ser själv att hennes uttalanden i media, böcker mm är helt uppåt väggarna. Hon fattar inte att folk skrattar åt henne och hon gör sig själv till åtlöje. Tycker hon borde granskas närmare. Förr följde många henne pga hennes välgång och framfart. Framöver tror jag inte det blir så. Hon kommer nog ha många följare, men det är då pga hennes pinsamhet och förfall (sånt intresserar folk generellt sett mer än framgång) . Jag hade inte ett uns intresse för henne innan denna artikeln i expressen för några dagar sedan. När jag läste den av en ren slump så har jag faktiskt fått upp ögonen lite (så hon har åtminstone +1 följare, nämligen jag). Jag har nu även gått tillbaka i hennes historik, läst artiklar, insta mm och det är så uppenbart att hon inte är frisk. Detta gör jag mest för att jag är nyfiken på psykologi och människors beteenden. Jag är nyfiken på varför individer beter sig som de gör, och hur långt de är beredda att gå, speciellt för nå sk. "framgång". Hon är onekligen intressesant, dock fattar hon inte att det i slutändan är på hennes egen bekostnad och sina barn. Jag skulle råda henne, om hon nu läser detta, att ta ett litet kliv tillbaka. Prioritera sin hälsa och bli frisk från eips + mytomani. Sluta jaga bekräftelse, medömkan, beröm och pengar. Så kommer både hon och SÅ många andra som hon skadar med sitt beteende och egoism att må bättre. Detta är så synd, hon hade potential om hon förvaltat det rätt. Den som har lite vill alltid ha mer. Tror de flesta har det i sig, att man nöjer sig aldrig och det slutar nästan alltid med att man förlorar allt istället.