2021-11-06, 19:22
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galenkattkvinna
Så hon har inte ADHD? Eller har hon det också?
Hon har nog ADHD bland annat också.
Citera
2021-11-06, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lolnar
Så typiskt henne att hävda att hon fått specialbehandling för att hon var så illa däran, vadå ligga i personalrummet!? Varför skulle de tillåta det? Som att ingen haft hallucinationer på en psykavdelning innan

Jag skulle också hallucinera om jag skämt ut mig för halva världen att hon var så mäktig !!
Hon skulle ju bli världens mäktigaste kvinna 👍
Ena dagen tjänstefolk , privat jet och galor !! Nästa highwell to hell ! Snacka om att ångesten skulle ätit upp en ..
hallucinationerna var nog …. Jag har skämt ut mig för allt och alla och vem ska nu städa , laga mat , handla paket och fixa kalas till barnen , torka mitt arsle …
Citera
2021-11-06, 19:26
Medlem
Blondinbella har alltid varit en mytoman och kommer så förbli. Hon har ljugit om sina föräldrar, hittat på att hon som ung tjänat flera hundratals tusen per månad på sin blogg fast det egentligen bara var några tusen, har av mycket att döma även fabricerat ihop fejkade hot för att rädda hennes image efter att ha ljugit om hur många läsare hennes blogg har. Hon har även vad jag minns ljugit om vart hon har varit utomlands.

Som hennes pappa en gång sa när han sa något i stil med: ''Vägen till frihet i själen är genom att vara sann mot sig själv..

Hon vill vara den duktiga ''tjejen'' som har lyckats men hon går inte att lita på och är en massiv lögnerska. När en revisor gick igenom hennes ekonomi och hennes företags ekonomi så gick inte saker och ting ihop, ett luftslott.

Trevlig kvinna med höga ambitioner men som tyvärr har ett större behov av att ljuga än att vara ärlig, en dålig förebild.
Citera
2021-11-06, 20:08
Medlem
Hur får hon ens det här utrymmet i media nu? Hon måste ju ha kontakter som på något sätt hjälpt till här som av någon anledning låter henne hållas. Hon pratar som om hon vore världskänd och haft en ”krasch” när hon varit en ganska medelmåttig bloggtjej som skämt ut sig. Det känns så bissart att läsa det hon säger liksom. Hon framstår inte som helt frisk men hon har nog andra diagnoser än de hon själv säger. Hon framstår som autistisk och ganska empatilös, gränslös och helt omedveten om hur andra uppfattar henne. Väldigt Utklädd också. Något sliten, vinplufsig..
Citera
2021-11-06, 20:46
Medlem
Homo-fils avatar
Jag har hört att hon sugigt av två killar för vin.

Bara rykten.
Citera
2021-11-06, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Homo-fil
Jag har hört att hon sugigt av två killar för vin.

Bara rykten.

Ja, det har väl de flesta gjort. Ingen big deal om hon har gjort det... är helt irrelevant egentligen. Däremot, det som hon pysslar med... dessa lögner på det sättet hör nog till få.
Citera
2021-11-06, 21:35
Medlem
elgecys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonssonligan77
Ja, det har väl de flesta gjort. Ingen big deal om hon har gjort det... är helt irrelevant egentligen. Däremot, det som hon pysslar med... dessa lögner på det sättet hör nog till få.

Det har verkligen inte alla gjort.
Citera
2021-11-06, 22:02
Medlem
Spotlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galenkattkvinna
Hur får hon ens det här utrymmet i media nu? Hon måste ju ha kontakter som på något sätt hjälpt till här som av någon anledning låter henne hållas. Hon pratar som om hon vore världskänd och haft en ”krasch” när hon varit en ganska medelmåttig bloggtjej som skämt ut sig. Det känns så bissart att läsa det hon säger liksom. Hon framstår inte som helt frisk men hon har nog andra diagnoser än de hon själv säger. Hon framstår som autistisk och ganska empatilös, gränslös och helt omedveten om hur andra uppfattar henne. Väldigt Utklädd också. Något sliten, vinplufsig..

Det är väl Isabella Löwengrips främsta egenskap, att få andra intresserade av att ge henne medialt utrymme.
Citera
2021-11-06, 23:54
Medlem
qutms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonssonligan77
Efterfesterna och bilderna när hon "uppträdde" våt t-shirt
Ja hon började väl dricka när hon var 14 och flyttade hemifrån? När hon var under 18 och inte kunde köpa ut själv?
Håller med det var länge sedan om hon gjorde det.
Hon hittade väl rätt bland vänner efter det? Efter hon var "illa ute" ett tag.
Det var väl inte värre än Big Brother egentligen? Men håller med, nu så ska det bara vara präktig övre medelklass.
Hon kunde vara sig själv mer.
Senast redigerad av qutm 2021-11-06 kl. 23:58.
Citera
2021-11-07, 00:12
Medlem
Ograsts avatar
Hennes nya bok har redan väldigt lågt betyg på storytel. 3.2 typ.
Citera
2021-11-07, 00:51
Medlem
Peripheryys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ograst
Hennes nya bok har redan väldigt lågt betyg på storytel. 3.2 typ.
Vad är maxbetyg på Storytel då? 5?

Fyfan vad ointressant allt som har med Blondinbella att göra efter allt som hände efter hennes lilla misslyckade USA-fiasko. Alla köpa likes och allt annat som kommit upp till ytan.

Nu fick jag ändå se att DN gjorde en artikel om Blondinbella för nån dag sedan som handlade om hennes nya diagnos. Att hon ens får mer utrymme i en sådan tidning förstår jag inte. Hade varit mer okej om Aftonbladet eller Expressen tog upp något liknande i nyhetsvärde, men DN verkar vara på samma nivå nuförtiden.

Ibland brukar jag tänka på det där med att man skrattar åt folk och inte med dom, så brukar jag tänka att folk gör om Blondinbella. Hon verkar tyvärr inte medveten om detta.
Senast redigerad av Peripheryy 2021-11-07 kl. 00:54.
Citera
2021-11-07, 07:08
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EllenKeysdotter
Har följt Isabella på nära håll länge och tycker hennes beteende stämmer bäst med EIPS.
1. Hon har en stark känsla av att bli övergiven.
2. Hon skadar sig själv, har självmordstankar.
3. Hon har ätstörningar.
4. Hon pendlar mellan olika känslolägen.
5. Hon har haft instabila relationer till partners, föräldrar, vänner, kollegor.
6. Hon beskriver sig själv som impulsiv.
7. Hon berättar om tomhetskänslor.

Det händer rätt ofta att personer med EIPS blir feldiagnosticerade. För att få en korrekt diagnos måste du vara sanningsenlig under utredningen.

Så antingen är Isabella feldiagnosticerad, eller så har hon dubbla diagnoser, men berättar bara om den ena.
Hur som helst hjälper inte medicin mot EIPS, utan det som krävs för att må bättre är DBT, som är en terapi som är mycket framgångsrik.
Tror det blir svårt att slå igenom med en bok som inte känns autentisk.

Hur skadar hon sig själv? Tänker du på alkohol? För har inte sett något självskadebeteende hos henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in