2020-11-20, 00:05
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Jodå, Bellsan påstår att hon har ADHD även om inget vet om det stämmer eller inte.
Det är möjligt att hon "råkar" överdosera medicin.
Däremot så tror jag inte att det handlar om knark i ordets vanlig betydelse. Bellsan har alldeles för stort kontrollbehov. Och är för dum för att förstå att amfetamin är amfetamin är amfetamin oavsett om det kommer som pulver i en påse från langaren på hörnet eller i pressade piller från Apoteket.
Citera
2020-11-20, 01:04
Medlem
beckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av braless
Hockeypuck?
Hon ser tydligen påverkad ut på en bild.
På bilden som jag såg på bloggen så ser hon tvärt om ovanligt pigg och trevlig ut.
Men hon skrev att hon har städat och rensat ut, och verkar ha gått ner ganska många kilo, bland annat på insidan av låren (och fått hockeypuck mellan benen) och man ser midjan igen.
Hon har inte skrivit att hon bantat eller tränat, och amfetamin är väl det mest effektiva bantningsmedlet som finns. Man tappar aptiten och börjar städa och rensa upp och en massa andra saker.
Senast redigerad av becko 2020-11-20 kl. 01:09.
Citera
2020-11-20, 01:46
Medlem
beckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av analking
Jag lyssnade på hennes podd idag och det var enormt kul. Hennes kompis som gick till södermalm ständigt i telefonmöten tyckte det var jobbigt. Mest jobbigt borde vara för sheila att hon har typ sveriges största snok väl?? Isabella hakade på och pratade om sina må och sina 11 bolag. Sedan började de tala om mat då stängde jag av. Olidligt!!!
Förutom ögonbrynen och dom långa fötterna så tycker jag att hon ser 90/10 kvinnlig/manlig ut nu, gillar lystern i huden och leendet.
Smal är snyggt på henne, men om det är speedpills så är det ett rätt korkat sätt att banta på, vikten kommer tillbaka väldigt snabbt när man slutar och det finns en psykos-risk även om den är väldigt liten.
Banta med speedpills tycler jag är mer för modeller som är mer eller mindre tvingade, men hon ser definitivt mer modellaktig ut nu, men vikten kommer som sagt tillbaka.
Citera
2020-11-20, 05:53
Medlem
Citat:
Hon kör igång nu igen ambassadör för ett tyskt läppstift. Snart sitter hon väl i en privatjet igen. Som Paul betalar. Otroligt att hon lyckas dra ut på detta så länge egentligen.

Ja, jag vet inte om detta var tur eller planerat, men smart är det i alla fall, helt klart. Tyskarna håller inte koll på några skandaldetaljer om svenska glamourblondiner. De kan se hennes stora plattformar, henne på tidningsomslag och med böcker på gång, namnet på en serie hudvårdsprodukter etc och det måste verka som en perfekt ambassadör för deras märke.

Det kan säkert vara språngbrädan mot mer samarbeten och att börja bygga upp en del av det hon raserat. Det finns ju mindre influencers än IL som verkar ha gott om samarbeten.
Citera
2020-11-20, 08:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av becko
Hon ser tydligen påverkad ut på en bild.
På bilden som jag såg på bloggen så ser hon tvärt om ovanligt pigg och trevlig ut.
Men hon skrev att hon har städat och rensat ut, och verkar ha gått ner ganska många kilo, bland annat på insidan av låren (och fått hockeypuck mellan benen) och man ser midjan igen.
Hon har inte skrivit att hon bantat eller tränat, och amfetamin är väl det mest effektiva bantningsmedlet som finns. Man tappar aptiten och börjar städa och rensa upp och en massa andra saker.
Återigen, vad pratar du om för hockeypuck? Är det förortsslang för något?
Citera
2020-11-20, 08:46
Medlem
Omaskeradmasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pankeborg
Återigen, vad pratar du om för hockeypuck? Är det förortsslang för något?

Något sånär vältränade kvinnor som bär tighta byxor uppvisar ett synligt avstånd mellan benen där de sitter fast på höften, brett nog att rymma en hockeypuck, därav uttrycket.

På fetton gnider låren mot varandra hela vägen upp, utan att det blir något mellanrum högst upp, fatrar du nu?
Citera
2020-11-20, 09:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omaskeradmask
Något sånär vältränade kvinnor som bär tighta byxor uppvisar ett synligt avstånd mellan benen där de sitter fast på höften, brett nog att rymma en hockeypuck, därav uttrycket.

På fetton gnider låren mot varandra hela vägen upp, utan att det blir något mellanrum högst upp, fatrar du nu?

Hmm jag trodde detta kallades cameltoe?? Hockeypuck fyller ju som verbal beskrivning ingen visuell funktion.

Har Isabella visat sin cameltoe?? Aldrig sett det?? Undrar hur det kommer att funka med Paul nu?? Han verkar ju försvunnit?
Citera
2020-11-20, 09:14
Medlem
Omaskeradmasks avatar
Citat:
Hmm jag trodde detta kallades cameltoe?? Hockeypuck fyller ju som verbal beskrivning ingen visuell funktion.

Har Isabella visat sin cameltoe?? Aldrig sett det?? Undrar hur det kommer att funka med Paul nu?? Han verkar ju försvunnit?

Hockeypucken är ett rakt streck mellan benen så att säga. Det är väl det hon har.
Citera
2020-11-20, 09:55
Medlem
beckos avatar
Citat:
Hockeypucken är ett rakt streck mellan benen så att säga. Det är väl det hon har.
J hon har mer början på hockeypuck, inte två raka streck med jämt avstånd mellan benen.
Hon ser väldigt glad och trevlig ut på bilden i spegeln när hon visar upp den. Det som drar ner lite är dom långa fötterna, men det kanske bara ser ut så.
Citera
2020-11-20, 12:05
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:

Thigh gap är annars den vedertagna termen. Har aldrig sett någon kalla det för något annat än det, inte ens på den svenska delen av internet.

Och det är i ärlighetens namn något som underviktiga har, inte normalviktiga.
Citera
2020-11-20, 12:08
Medlem
Citat:

Cameltoe är ju när byxorna är supertighta och underlivets former syns. Hockeypuck verkar vara det som de flesta kallar thigh gap.
Citera
2020-11-20, 12:08
Medlem
beckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Påstår inte Bellsan att hon är dampbarn? I så fall kan hon ju få centralstimulerande och det är ju inga problem att "råka" ta dubbel dos och sen är man pepp som satan.
Idag så ser hon ännu smalare ut, bild på Paul också. Ju smalare desto bättre tycker jag, om man leker med tanken och bortser ifrån viktfokus i samhället och ätstörningar.
Hon börjar se väldigt smal ut i ansiktet också. Hoppas det är träning och inte hennes centralstimulerande ADHD-medicin, men nu är hon nog bara ett par kilo ifrån medelålder modell.
Bra resultat oavsett om det är hennes centralstimulerande droger, bantningsmedel eller träning.
Hon får ser upp om hon tappar 3-4 kg till så kan det bli lite amfetamin-varning på ansiktet och blicken, nu ser hon fortfarande ganska frisk glammig ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in