2019-11-07, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drink2drinks
Herregud vad du sitter på information.

Folk i denna och Henrik Lilja tråden kallar mig för troll.
Citera
2019-11-07, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TeEsEr
Nu är det belgiska FNG och innan var det Nordic Capital.

Och därför menar du att Morgan inte ordnade kontraktet?
Jag vet att det är Morgan som låg bakom kontraktet.
Citera
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Isabella gör så för att få ner priset för att köpa loss Pingis.

Jag förstår att det är nått sånt, men hon kör ju sitt varumärke fullkomligt i botten. Hur hon ska kunna rädda sig ur detta förstår jag inte.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Jäklar vad ARG jag skulle bli om jag var Pingis!! Det här är ytterligare ett jäkligt bra bevis på hur IL försöker dribbla bort sitt eget ansvar och sin egen skuld.

Japp, jag hade blivit topp tunnor.
Nu blir det nog fullt krig. Hoppas Pingis kontrar med något riktigt smaskigt. Det är ju mycket som står på spel för henne, vem vill anställa någon som hängs ut som mobbare?
Citera
2019-11-07, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hor-Ulla
Jag förstår att det är nått sånt, men hon kör ju sitt varumärke fullkomligt i botten. Hur hon ska kunna rädda sig ur detta förstår jag inte.

Erik är framtiden.
Citera
2019-11-07, 22:49
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charta.12
Pingis kan knappast må särskilt bra när hon beter sig på det viset!
Varför tror du det? Hon kanske stormtrivs med det, varför skulle hon annars hålla på?
Citera
2019-11-07, 22:49
Medlem
Happysmurfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whatdoweknow
Nej, så enkelt fungerar det inte med de som lider av svåra psykiska störningar.

Jag har ju skrivit så länge att hon gör det och jag har blivit avhånad för att jag gjort det. Men utan att avslöja för mycket kan jag bedöma sådant - och Blondinbella är dessutom ett extremfall.

Om jag skriver att hon är en mycket farlig människa att komma nära - då skrattar ni också, inte sant? Ändå är det så. Faktiskt är de människor hon av någon anledning börjar tycka illa om i en väldigt farlig situation. Det beror på att de som är psykiskt friska bryr sig om vad andra människor tycker. Inte alltid förstås, missförstå inte, det händer ju ofta att vi avfärdar andras åsikter. Men vi gör det inte utan vidare. Vi lyssnar på andra och tänker sedan efter själva.

En så pass psykiskt sjuk person som Blondinbella gör själv inte det och därmed uppstår också en slags extremt sjuk osårbarhet. Hon kan ta sig till vad som helst för det gör henne inget hur omvärlden ser på henne. Det gör henne heller inget hur illa hon än gör andra, hon saknar nämligen det som kallas ett normalt känsloliv. Att hon får andra att öppna sig och sedan utan att tveka en sekund kan använda det för egna syften är helt i linje med de allvarliga psykiska störningar hon lider av. Att hon har en allvarlig narcissistisk störning kan jag säga utan att ha träffat henne. Min bedömning blir att hon dessutom har psykopatiska drag.

Nu är det fritt fram att skratta, det har man gjort många gånger när jag skrivit de här sakerna. Men ni kanske börjar se det ni också?

Skrattar inte alls. För några år sedan då jag knappt visste vem hon var (har bott utomlands länge så jag hade bara koll på hennes namn då) så såg jag någon kort intervju med Isabella. Det slog mig på en gång att kvinnan hade någon slags narcisism eller psykopatstörning. Det har visat sig gång på gång efter det att hon har en grandios personlighet. När hon började leva som Bill Gates med 48 anställda så gick detta över till storhetsvansinne.

Sen känns det inte som tjejen är den skarpaste lampan i julgranen. Hon är driftig men verkar sakna vissa bitar av intelligens för att lyckas i längden... tror jag.

Undrar vad hennes psykolog tycker och tänker innerst inne.
Citera
2019-11-07, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notmyguru
Jag har då aldrig hånat eller skrattat åt dig. Dessutom krävs ingen psykologexamen för att förstå att hon har en grandios självbild och galopperande storhetsvansinne. Och säkert flertalet personlighetsstörningar på det. Men jag tror fortfarande att hon skulle tappa intresset totalt för ES så fort det visar sig att han inte tänker betala något lyxliv åt Bellsan. Jag menar, titta hur karln klär sig. Han känns ju inte direkt som någon som vill springa runt på exklusiva shoppinggator och slösa pengar på sin fritid. Finns inga pengar att hämta drar hon direkt.

Jag tänker också att han har råd med advokater som kan få henne att förstå att hon inte ska yppa några hemligheter om honom om det är vad hon hotar med.

Jag är inte psykolog. Men du kommer nära.

Han har något hon vill ha mer än annat och det stavas pengar. Vad personer med de störningar hon lider av vill ha och eftersträvar är olika, men på ett eller annat sätt handlar det om att kunna måla upp bilden av sig själv som överlägsen andra. Detta är målet och för det är en så här pass sjuk person beredd att strida bokstavligen intill döden. Att sluta betala är alltså ungefär det sista han bör göra och jag tror att han har förstått det. Jag tror också att han förstår vad han bör göra, jag tolkar hans beteende så. Jag kan skriva det här för även om det skulle vara så att någon läser här kommer personen inte att förstå vad jag talar om. Det tillhör sjukdomsbilden.
Citera
2019-11-07, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Happysmurf
Skrattar inte alls. För några år sedan då jag knappt visste vem hon var (har bott utomlands länge så jag hade bara koll på hennes namn då) så såg jag någon kort intervju med Isabella. Det slog mig på en gång att kvinnan hade någon slags narcisism eller psykopatstörning. Det har visat sig gång på gång efter det att hon har en grandios personlighet. När hon började leva som Bill Gates med 48 anställda så gick detta över till storhetsvansinne.

Sen känns det inte som tjejen är den skarpaste lampan i julgranen. Hon är driftig men verkar sakna vissa bitar av intelligens för att lyckas i längden... tror jag.

Undrar vad hennes psykolog tycker och tänker innerst inne.

Isabella går inte till någon psykolog som terapi. Hon går till en företagscoach som är utbildad psykolog i ledarskap.
Citera
2019-11-07, 22:56
Medlem
Knut-Annes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hor-Ulla
Är det så dumt?
"Stämmer att de anställda behandlats som skit, men det var inte jag, det var hon!"
Citera
2019-11-07, 22:57
Medlem
oceandrives avatar
Har Pingis någon blogg där hon kan ge svar på tal?
Citera
2019-11-07, 22:59
Medlem
Återigen. Hur kan du ha denna koll?
Who are you?

Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Isabella går inte till någon psykolog som terapi. Hon går till en företagscoach som är utbildad psykolog i ledarskap.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in