2020-11-19, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av becko
Den 15e så skrev hon ”Dessutom är Paul alltid borta”, efter det så omnämns han inte mer.
Han insåg väl hur det gick för miljard-gubben, som lämnade Isabella samma dag som reportrarna skrev om skamhyror (och senare om insideraffärer).
Paul kanske förutspådde en liknande granskning av honom själv, eller så ville hans lite speciella nätverk inte dras in med sina namn.

Något skumt är det iaf. Tycker det ser ut som Bella gått ner i vikt också. Och sista storysarna på Instagram nu ser hon helt påverkad ut..
Inte bra
Citera
2020-11-19, 14:49
Medlem
beckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av itsawrap
Något skumt är det iaf. Tycker det ser ut som Bella gått ner i vikt också. Och sista storysarna på Instagram nu ser hon helt påverkad ut..
Inte bra
Storstädar, går ner i vikt påverkad?
Låter som amfetamin, eller vad menar du?
Trodde det mest var mediciner som hon feldoserar, undantagsvis i kombination med vin?
Hon har ju hockeypuck mellan benen och inte helt raka tant-höfter numera, men om det är amfetamin som ligger bakom så är det ju inte värt det.
Tycker faktiskt att hon fått lite mer skinande välmående hy.
Men OM hon får stirriga sömnlösa ögon, då tror jag man kan börja misstänka amfetaminbruk eller missbruk.
Senast redigerad av becko 2020-11-19 kl. 14:54.
Citera
2020-11-19, 15:24
Medlem
Citat:
Trodde det mest var mediciner som hon feldoserar, undantagsvis i kombination med vin?
Hon har ju hockeypuck mellan benen och inte helt raka tant-höfter numera, men om det är amfetamin som ligger bakom så är det ju inte värt det.
Men OM hon får stirriga sömnlösa ögon, då tror jag man kan börja misstänka amfetaminbruk eller missbruk.

Jag skrev INGET om några droger.

Man kan vara gravt påverkad av mediciner också.
Citera
2020-11-19, 15:35
Medlem
beckos avatar
Citat:

Kan länka till bilden? Tycker hon ser rätt naturligt frisk ut på hockeypuck-bilden
Citera
2020-11-19, 18:27
Medlem
Hon kör igång nu igen ambassadör för ett tyskt läppstift. Snart sitter hon väl i en privatjet igen. Som Paul betalar. Otroligt att hon lyckas dra ut på detta så länge egentligen.
Citera
2020-11-19, 18:59
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Hur mycket cash är skatan god för? Alltså om man tänker sig en balans-/resultaträkning eller vad det heter, dvs summa materiella tillgångar och likvida medel, minus skulder. Någon som vet?

Tycker hon för övrigt är rätt söt ändå. Tror hon har stort behov av karriär/framgång samtidigt som hon egentligen är en varm människa inners inne. Det blir en konflikt, då man ju måste vara känslokall för att slå sig fram.
Senast redigerad av TupolevTu-144 2020-11-19 kl. 19:04.
Citera
2020-11-19, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TupolevTu-144
Hur mycket cash är skatan god för? Alltså om man tänker sig en balans-/resultaträkning eller vad det heter, dvs summa materiella tillgångar och likvida medel, minus skulder. Någon som vet?

Tycker hon för övrigt är rätt söt ändå. Tror hon har stort behov av karriär/framgång samtidigt som hon egentligen är en varm människa inners inne. Det blir en konflikt, då man ju måste vara känslokall för att slå sig fram.

Jag lyssnade på hennes podd idag och det var enormt kul. Hennes kompis som gick till södermalm ständigt i telefonmöten tyckte det var jobbigt. Mest jobbigt borde vara för sheila att hon har typ sveriges största snok väl?? Isabella hakade på och pratade om sina må och sina 11 bolag. Sedan började de tala om mat då stängde jag av. Olidligt!!!
Citera
2020-11-19, 19:52
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:

En drog är per definition en substans som tas i något annat syfte än föda och som har en fysisk eller psykisk effekt. Mediciner är således droger också.
Citera
2020-11-19, 22:02
Medlem
LagomLats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
En drog är per definition en substans som tas i något annat syfte än föda och som har en fysisk eller psykisk effekt. Mediciner är således droger också.

Japp, det är droger som används som läkemedel, inte tvärt om.

LL
Citera
2020-11-19, 22:09
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LagomLat
Japp, det är droger som används som läkemedel, inte tvärt om.

LL
Yes, exakt så. Man kan göra det mer förvirrande genom att förklara att en drog kan både vara narkotika och inte narkotika, beroende på vem som tar den och när. Det är snurrigt och jag förstår att man som oinsatt tror att "droger = knark".

Påstår inte Bellsan att hon är dampbarn? I så fall kan hon ju få centralstimulerande och det är ju inga problem att "råka" ta dubbel dos och sen är man pepp som satan.
Citera
2020-11-19, 23:19
Medlem
bralesss avatar
Citat:

Hockeypuck?
Citera
2020-11-19, 23:50
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Yes, exakt så. Man kan göra det mer förvirrande genom att förklara att en drog kan både vara narkotika och inte narkotika, beroende på vem som tar den och när. Det är snurrigt och jag förstår att man som oinsatt tror att "droger = knark".

Påstår inte Bellsan att hon är dampbarn? I så fall kan hon ju få centralstimulerande och det är ju inga problem att "råka" ta dubbel dos och sen är man pepp som satan.
Jodå, Bellsan påstår att hon har ADHD även om inget vet om det stämmer eller inte.
Det är möjligt att hon "råkar" överdosera medicin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in